۱۰۳۱۷۱۰
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

جزئیات ساخت و افتتاح خط ۱۰ متروی تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران توضیحاتی درباره جزئیات ساخت و افتتاح خط ۱۰ مترو در پایتخت ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مترو تهران توضیحاتی درباره جزئیات ساخت و افتتاح خط ۱۰ مترو در پایتخت ارائه کرد.

علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران، درباره جزئیات ساخت و راه‌اندازی خط ۱۰ متروی پایتخت اظهار داشت: این خط مترو از منطقه ۴ به صورت شرقی و غربی به طول ۴۱کیلومتر تا ایستگاه وردآورد در نظر گرفته شده است و با همه خطوط شمالی- جنوبی مترو ایستگاه تقاطعی دارد.

وی با بیان اینکه خط ۱۰ متروی تهران شمال پایتخت را کامل پوشش می‌دهد، گفت: البته افتتاح قسمت غربی خط ۱۰ در اولویت کاری قرار دارد و از نمایشگاه بین‌المللی تهران تا وردآورد ادامه خواهد داشت که وسعت آن ۲۷ کیلومتر می‌شود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران ادامه داد: برای خط ۱۰ مترو تهران بیش از ۳۵ ایستگاه در نظر گرفته شده و در صورتی که منابع مالی تأمین شود ساخت و تکمیل آن ۵ سال زمان خواهد برد. البته تجربه‌های قبلی ساخت خطوط به این صورت بود که اگر در تأمین منابع مشکل پیش آید ساخت و افتتاح خط حتی تا ۱۰ سال زمان می‌برد.

امام در پاسخ به این پرسش که راه‌اندازی خط ۱۰ مترو چقدر هزینه خواهد داشت، گفت: با نرخ دلار سال ۹۸ حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان کل هزینه ساخت و افتتاح خط می‌شود و در تلاش هستیم که از اعتبارات غیرنقدی شهرداری تهران مانند اعتبارهای مربوط به زمین، املاک و مجتمع‌های ایستگاهی برای ساخت و افتتاح این خط استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از اعتبار نقدی و پول حاصل از اوراق مشارکت برای تکمیل خطوط ۳، ۴، ۶ و ۷ بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: کلنگ زنی خط ۱۰ مترو طی روزهای آینده با حضور مسؤولین شهرداری و دولت انجام می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شمال تهران مترو داره حالا میخوان کامل پوشش بدون ولی محله هایی مثل افسریه و خاوران و منطقه ۱۵ مترو نداشته باشم که مهم نیست چون پایین شهر هستن

    • سعید

      اخه نامردای روزگار بالاشهر کی مترو سوار میشه؟؟شما خطهای جنوب تهران رو کامل کردین که میخواین یه دونه دیگه هم تو شمال بزنین؟؟؟ده ساله قراره خط شیش افتتاح بشه..کو کجاست؟؟

    • بدون نام

      اخه اصلاح طلب ها جنوب شهر را بلد نیستند ,...

    • بینام

      قبلیها رو تکمیل نکرده چسبیده به بعدیها اخه درسته مردم منتظر خطوط نامبرده 3و4و6و7 هستند اینها خطوط جدید نام میبرند اخه درسته نه والله.

    • ریز بین

      شرکت چیلکو هنوز خط های مورد پیمانش. را تموم نکرده با اون ریزش تونل شهران. فکر کنم 1800 تموم بشه اگه دوباره کشته نده وجدانا اینا را تموم کنید بعد بلند پروازی

    • مختومه

      بسازید عزیزانم.راه اندازی کنید. ما هم در شهرستان خر خودمان را می رانیم و نفت و پتروشیمی تولید می کنیم تا شما بسازید.شاید روزی به شما برسیم.

    • بدون نام

      همش تهران بودجه نفت مال خوزستان بهره برداری مال تهران خط ده مترو تهران پانزده شانزده ساله میخوان برای اهواز مترو بزنند اما هرگز محقق نشد چرا وچرا لعنت خدا بر انانی که حق مردم را میخورند چرا خوزستان پر از ثروت اینقدر فقیره که نزدیک به شانزده ساله از پول نفت خودش متروش ساخته نشده ای کاش یه ادم شیر پاک خورده ای مشکلات خوزستان را ببیند وحل کند یا خدای بر حق به داد خوزستان فقیر برس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج