۱۰۳۱۸۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اتفاقات خوشایند در فوتبال ایران

خبرگزاری میزان- فصل آینده فوتبال ایران با اتفاقات جذابی روی نیمکت‌ها همراه خواهد بود که نوید یک لیگ پویا را می‌دهند.

خبرگزاری میزان : با وجود اینکه به تازگی لیگ برتر فوتبال نوزدهم به اتمام رسیده، اما به دلیل کمبود وقت و به‌هم خوردن تقویم فوتبالی، تیم‌ها فاصله چندانی با آغاز فصل بیستم ندارند و باید زودتر خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها کنند.

یکی از اتفاقات جالبی که احتمالا در لیگ برتر بیستم شاهد آن خواهیم بود، عوض شدن چهره سرمربیان تیم‌ها است. به نظر می‌رسد کم‌کم وارد دورانی می‌شویم که نسل مربیان فوتبال در حال تغییر است و هر سال مربیان جوان و باانگیزه‌ای به فوتبال ایران تزریق می‌شوند.

باشگاه شهرخودرو مشهد پس از قطع همکاری با سهراب بختیاری‌زاده که نتوانست نتایج خوبی در هفته‌های پایانی لیگ برتر کسب کند، سکان هدایت تیم خود را به سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان این تیم سپرد و دروازه‌بان سابق استقلال فصل آینده باید همزمان هم از دروازه تیمش محاظفت کند و هم سرمربی این تیم باشد.

از طرفی، شایعه حضور محرم نویدکیا یا الکساندر نوری روی نیمکت سپاهان قوت گرفته است. محرم که چهره‌ای محبوب بین سپاهانی‌هاست بدش نمی‌آید شانس خود را برای حضور روی نیمکت تیم مورد علاقه‌اش امتحان کند و احتمال سرمربیگری او در سپاهان وجود دارد. از سوی دیگر، الکس نوری هم که در این سال‌ها بار‌ها به تیم‌های ایرانی و حتی تیم ملی نزدیک شده بود، شنیده می‌شود مدنظر سپاهانی‌ها قرار گرفته و باید دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

جواد نکونام یکی دیگر از مربیانی است که خیلی وقت نیست در لیگ برتر مربیگری می‌کند و در این مدت موفق هم بوده است. نکونام که ۲ فصل پیش نساجی را به لیگ برتر آورد فصل گذشته در فولاد عملکرد درخشانی داشت و توانست تیمش را سوم جدول کرده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کند. موردی که نوید یک آینده درخشان را برای کاپیتان سال‌های نه چندان دور تیم ملی می‌دهد.

ابراهیم صادقی هم جزو آن دسته از مربیان جوانی است که تازه سال اول حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی را سپری کرده است. صادقی اگرچه نتوانست با تیم جوان سایپا نتایج خوبی کسب کند، اما انگیزه‌های بالایی برای ادامه حضور در مسابقات دارد و ممکن است بااستفاده از همین جوان‌ها که حالا باتجربه شده‌اند فصل آینده حریف سرسختی برای همه تیم‌های لیگ برتری باشد.

حضور این مربیان جوان کنار افرادی، چون فرهاد مجیدی، یحیی گل‌محمدی، مهدی تارتار، ساکت الهامی، بهنام سراج، محمود فکری، عبدالله ویسی و ... بدون شک لیگ برتر فصل آینده را بیش از پیش جذاب خواهد کرد و حتی اگر زمینه‌ای برای حضور علی کریمی، علی دایی و علیرضا منصوریان هم برای حضور در تیم‌های لیگ برتری فراهم شود می‌توان هر تیمی را مدعی قهرمانی فصل بعد دانست و قطعا شاهد بازی‌های جذابی از سوی همه تیم‌ها و مربیان باانگیزه‌شان خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج