۱۰۳۲۰۳۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

اپلیکیشن‌های ورزش و بدنسازی بسیار کاربردی بوده و شما را در انجام حرکات ورزشی‌تان کاری می‌کنند. در این مطلب با شما هستیم تا به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی بپردازیم.

برترین‌ها: در این روز‌های کرونایی، همه ما ترجیح می‌دهیم که تا جای ممکن در خانه‌هایمان بمانیم و از جان خود و عزیزانمان محافظت کنیم. به همین دلیل هم مراجعه به مراکز پرخطری همچون باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی نیز به شدت کاهش یافته است. در نتیجه بیشتر افراد به دنبال آن هستند که در خانه بمانند و حرکت‌های ورزشی خود را در خانه به انجام برسانند.

اصولاً خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که یا به باشگاه‌های ورزشی بروند و یا به طور کلی ورزش را کنار بگذارند، اما طبیعتاً خود آن‌ها نیز می‌دانند که تمامی این موارد صرفاً بهانه‌هایی هستند که برای کنار گذاشتن ورزش بر زبان می‌آورند. به طور کلی باید بگوییم که ورزش مزایای بسیاری را برای سلامت شما به دنبال خواهد داشت که از میان آن‌ها می‌توان به افزایش سوخت و ساز بدن، تنظیم فشار خون، تناسب بهتر اندام‌ها، افزایش قدرت استخوان و ماهیچه‌ها، بهبود سلامتی و زیبایی، افزایش انعطاف‌پذیری بدن و عضلات، افزایش طول عمر و بهبود کیفیت زندگی و... اشاره کرد.

در این میان اپلیکیشن‌های ورزش و بدنسازی بسیار کاربردی بوده و شما را در انجام حرکات ورزشی‌تان کاری می‌کنند. در این مطلب با شما هستیم تا به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی بپردازیم. پس سعی کنید که با شناخت هر کدام از این اپلیکیشن‌ها در روز‌های کرونایی نیز به فکر سلامتی و تناسب اندام خود باشید.

اپلیکیشن Skimble

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ورزش در خانه شناخته می‌شود. دقیقاً مانند این است که برای هر تمرین ورزشی، مربی خصوصی رایگان داشته باشید و حرکات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این اپلیکیشن هزاران برنامه تمرینی را توسط مربیانی حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مثبت Skimble آن است که شما می‌توانید میزان سختی حرکت‌های ورزشی و تمرین‌های خود را مشخص کنید و قدم به قدم پیش بروید تا دچار هیچ‌گونه مسئله‌ای نشوید؛ بنابراین چه آماتور و مبتدی باشید چه حرفه‌ای می‌توانید به راحتی از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

اپلیکیشن Freeletics

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

اپلیکیشن Freeletics نیز به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به مراجعه به باشگاه‌های ورزشی تمرین‌ها و حرکات ورزشی خود را در خانه انجام دهید. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی حرکات و تمرین‌ها مستقیماً عضلات شما را مورد هدف قرار دهند تا بتوانید تمرین‌هایی کامل و درست را پشت سر بگذارید. از دیگر مزایای Freeletics آن است که شما می‌توانید علاوه بر انجام حرکات ورزشی به بخش‌های مربوط به تغذیه نیز دسترسی پیدا کنید و برنامه ورزشی خود را تکمیل کنید.

اپلیکیشن Daily Yoga

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

Daily Yog اپلیکیشنی است که می‌تواند برای افرادی که عاشق یوگا هستند بسیاری مناسب و ایده آل باشد. تمامی تمرین‌هایی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شوند کمتر از ۳۰ دقیقه هستند و به همین دلیل نیز شما می‌توانید به راحتی در طی روز، زمان آزادی را برای انجام حرکات یوگا پیدا کنید.

اپلیکیشن BodySpace

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

از دیگر گزینه‌هایی که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی به کار شما بیاید اپلیکیشن BodySpace است. این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده که ترکیبی از فیس بوک و همین‌طور ویدیو‌های تمرینی و راهنماست تا کاربران بتوانند حرکات خود را به راحتی انجام داده و آن‌ها را دنبال کنند. از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن BodySpace آن است که به کاربران کمک می‌کند تا جلسات تمرینی خود را برنامه‌ریزی کنند و از فیلم‌ها و راهنمایی‌هایی که در این اپلیکیشن نوشته شده استفاده مفیدی داشته باشند. به همین دلیل نیز استفاده از اپلیکیشن BodySpace می‌تواند برای شما مستمر و دائمی باشد.

اپلیکیشن C۲۵K

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

این اپلیکیشن نیز به عنوان یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی شناخته می‌شود که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای انجام حرکات ورزشی در خانه شما به حساب آید. نکته جالبی که می‌توان در رابطه با C۲۵K مطرح کرد وجود ۵ هزار برنامه دویدن متفاوت است که شما می‌توانید بسته به علاقه و توانایی خود به سراغ هر کدام از آن‌ها بروید.

علاوه بر این در اپلیکیشن C۲۵K قابلیتی وجود دارد که بر اساس آن می‌توانید تمامی این ۵ هزار برنامه را طی یک برنامه‌ریزی منظم در ۸ هفته به اتمام برسانید. در کنار تمامی این موارد هم باید اشاره کنیم که C۲۵K می‌تواند با پخش موسیقی نیز در زمان ورزش آرامش و حس خوب بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

اپلیکیشن Bodyweight

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

این اپلیکیشن به بدنسازان و کسانی که قصد لاغری دارند، کمک می‌کند که حتی در زمان‌هایی هم که به باشگاه نمی‌روند و در خانه‌هایشان هستند بتوانند تناسب اندام خود را حفظ نمایند. در اپلیکیشن Bodyweight انواع تمرینات فردی و متوالی، آن هم با تمامی جزئیات نوشته شده و ارائه می‌گردد. در کنار آن نیز ویدیو‌هایی مربوط به چگونگی انجام فرم صحیح حرکات ارائه می‌شود که تا کاربران بتوانند بدون حضور مربی نیز در خانه‌هایشان حرکات را به درستی به انجام برسانند.

اپلیکیشن Fit Radio

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

این اپلیکیشن در کنار آنکه تمرینات و برنامه‌های تمرینی متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی در خانه‌هایتان ورزش کنید، فهرستی تنظیم‌شده از انواع موسیقی‌های انگیزشی را نیز برایتان پخش می‌کند تا بتوانید به راحتی در طول انجام حرکات ورزشی خود به آن‌ها نیز گوش دهید. این اپلیکیشن از قابلیتی به نام Tempo Run برخوردار است که با کمک آن می‌توانید سرعت و همین‌طور سبک موسیقی خود را بر اساس تمرینات ورزشی خود انتخاب کرده و تنظیم نمایید.

اپلیکیشن JEFIT

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

اپلیکیشن JEFIT می‌تواند انتخاب ایده آلی برای کسانی باشد که از کار با وزنه لذت می‌برند. این برنامه بیشتر برای افرادی طراحی شده است که در باشگاه‌های ورزشی تمرین می‌کنند، چراکه تمرین‌هایی دارد که مخصوص کار با وزنه است و علاوه بر این ماشین‌ها و دستگاه‌های بدن‌سازی را نیز شامل می‌شود. با کمک اپلیکیشن JEFIT شما می‌توانید تمرین‌های ورزشی خود را شخصی‌سازی کنید و در کنار آن نیز اهداف ورزشی‌تان را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Nike+ Training Club

اپلیکیشن‌های لاغری و باشگاه بدنسازی، مناسب روزهای کرونایی

این اپلیکیشن بسیار کامل است و می‌تواند چیزی حدود ۱۸۰ تمرین ورزشی مختلف را شامل شود، تمرین‌هایی که همگی توسط مربیانی حرفه‌ای و مجرب آموزش داده می‌شوند. در تمامی این موارد، تمرین‌ها قدم به قدم پیش می‌روند و آموزش‌هایی مرحله‌ای دارند. به همین دلیل نیز شما می‌توانید بر اساس خصوصیات فردی خود و همین‌طور توانایی‌های بدنی‌تان، تمرین‌ها را شخصی‌سازی نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج