۱۰۳۲۰۴۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آمار شگفت‌انگیز پاس و گل‌های مسی در بارسا

در ۱۲ فصل اخیر لالیگا لیونل مسی آمار شگفت‌انگیزی در گل و پاس گل در بارسلونا به ثبت رسانده است.

خبرگزاری میزان: در ۱۲ فصل اخیر لالیگا لیونل مسی آمار شگفت‌انگیزی در گل‌ و پاس گل‌ در بارسلونا به ثبت رسانده است.

لیونل مسی در آستانه جدایی از بارسلونا و رقم خوردن بمب نقل وانتقالات اروپاست، اما جالب است بدانید در ۱۲ فصل اخیر لالیگا مسی آمار شگفت‌انگیزی در گل‌ و پاس گل‌ در بارسلونا به ثبت رسانده است.

در ۱۲ فصل اخیر، مسی حداقل ۳۷ و حداکثر ۵۳ درصد گل‌های بارسلونا را یا خودش زده یا پاس این گل‌ها را به هم تیمی‌هایش داده است.

جدایی مسی که ۳۴ عنوان کسب کرده، ۶۳۴ گل به ثمر رسانده، ۷۳۱ بازی انجام داده، ۵۱۳ پیروزی کسب کرده و ۸۰ رکورد گینس ثبت کرده است، برای هواداران این تیم خیلی سخت تمام خواهد شد.

در ۱۶ اکتبر ۲۰۰۴ مُهاجم جوان آرژانتینی به نام لیونل مسی اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد؛ در حالی که او در اولین بازی خود برای این باشکاه ۱۷ سال و سه ماه و ۲۲ روز داشت، ۱۶ سال بعد به بزرگترین نماد تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شد.

آمار شگفت‌انگیز پاس و گل‌های مسی در بارسا

فرانک رایکارد در ۱۶ اکتبر ۲۰۰۴ در یک بازی رسمی برابر اسپانیول در ورزشگاه المپیک لوو کمپنی مسی را بازی داد. در حضور ۸ دقیقه‌ای مسی، بارسلونا آن دیدار را یک بر صفر برنده شد. او در سی و چهارمین روز از مسابقات لالیگا در اول می ۲۰۰۵ در حالی که تنها ۱۷ سال، ۱۰ ماه و ۷ روز داشت اولین گل رسمی خود را برابر آلباسته به ثمر رساند تا به جوانترین بازیکنی بدل شود که در لالیگا برای بارسلونا گلزنی می‌کند. دو سال بعد، بویان این افتخار را به نام خودش ثبت کرد. این تنها گل مسی در آن فصل بود که در مجموع در ۷ بازی ۷۷ دقیقه بازی کرد.

اعجوبه آرژانتینی با پیراهن بارسا در ۷۳۱ بازی ۶۳۴ گل به ثمر رسانده است. در ۲۰ مارچ ۲۰۱۲ وی به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسا تبدیل شد و در مقابل گرانادا سه گل به ثمر رساند تا به عدد ۲۳۴ گل برسد، در نتیجه از رکورد ۲۳۲ گلی که سزار رودریگز از سال ۱۹۵۵ به ثبت رساند عبور کرد. حالا او ۶۳۴ گل برای بارسا زده که در مقابل ۷۹ تیم به ثبت رسیده و سویا با ۳۷ گل قربانی مورد علاقه این بازیکن است.

سوپراستار آرژانتینی در ۴۸۵ بازی لالیگا ۴۴۴ گل به ثمر رسانده است. از ۲۲ نوامبر ۲۰۱۴ او بهترین گلزن تاریخ لیگ بوده است. آن روز او مقابل سویا سه گل به ثمر رساند و به رقم ۲۵۳ گل رسید، با این اوصاف که تا به امروز افتخار بهترین گلزن لیگ را دارد و البته با این تعداد گل او ۲۵۱ پیروزی را هم تجربه رده است.

مسی برای بارسا ۷۱۰ بازی انجام داده، اما این تعداد برای او کافی نبود که بتواند به بازیکنی بدل شود که بیشترین بار لباس بارسا را به تن کرده است. مسی با ۷۶۷ بازی‌ای که ژاوی با بارسلونا انجام داده ۵۷ بازی فاصله دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج