۱۰۳۲۰۷۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آشتی مجیدی یا خداحافظی و بحران جدید؟

قرار است فرهاد مجیدی، سرمربی و احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در صورت مهیا شدن شرایط، دیداری حضوری با یکدیگر داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: قرار است فرهاد مجیدی، سرمربی و احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در صورت مهیا شدن شرایط، دیداری حضوری با یکدیگر داشته باشند.

کمترین کسی تصور می‌کرد که تیم فوتبال استقلال پس از برتری مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی وارد حاشیه شود. سفر احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال به ایتالیا برای مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و به دنبال آن گزارش برخی رسانه‌های ایتالیایی در خصوص بازگشت این مربی به استقلال کافی بود تا مجیدی در صفحه شخصی‌اش به انتقاد از مدیران استقلال بپردازد و مدعی شود که آنها از پیروزی استقلال برابر سپاهان و پرسپولیس ناراحت بودند.

سعادتمند در برنامه ورزش و مردم به انتقاد از رفتار مجیدی پرداخت و اعلام کرد که مذاکره‌ای برای بازگشت استراماچونی انجام نشده است. در ادامه، مجید نامجومطلق و وریا غفوری به منزل مجیدی رفتند تا او را به تیم بازگردانند که این موضوع با موافقت سرمربی آبی‌پوشان مواجه شد.

در ۲ روز گذشته صحبت‌هایی به صورت پیامکی بین سعادتمند و مجیدی رد و بدل شده و قرار است این دو دیدار حضوری با یکدیگر داشته باشند. این در حالی است که گفته می‌شود مجیدی تصمیم گرفته پس از دیدار فینال جام حذفی با تراکتور تبریز از بازیکنان خداحافظی کند. اگر این اتفاق بیفتد، در آستانه آغاز دوباره لیگ قهرمانان آسیا، استقلال وارد بحران جدی خواهد شد، چون تنها چند روز برای انتخاب سرمربی جدید فرصت خواهد داشت.

در هر حال شرایط استقلال به هیچ عنوان مطلوب نیست و باید دید جلسه مجیدی و سعادتمند چه زمانی برگزار خواهد شد و آیا این جلسه نتیجه مثبت و آشتی در پی دارد یا اینکه دامنه اختلافات گسترده‌تر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بچه مرشد

      عادت دارن به مربی خارجی مجیدی بیچاره چی کم از آندره داره تازه قطعا پول کم تری هم میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج