۱۰۳۲۱۵۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش حماس به فرود هواپیمای اسرائیلی در امارات

حماس با صدور بیانیه‌ای به فرود اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی در امارات و برقراری اولین پرواز تجاری مستقیم میان تل آویو و ابوظبی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: حماس با صدور بیانیه ای به فرود اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی در امارات و برقراری اولین پرواز تجاری مستقیم میان تل آویو و ابوظبی واکنش نشان داد.

حماس با صدور بیانیه ای به نشستن اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی در امارات و برقراری اولین پرواز تجاری مستقیم میان تل آویو و ابوظبی واکنش نشان داد و اعلام کرد: حکام ابوظبی بر ادامه گام عادی سازی با امضای توافق ننگین با رژیم صهیونیستی ادامه می دهند و در راستای ترجمان آن به برقراری اولین پرواز رسمی از تل آویو به سمت ابوظبی روی آورده اند.

حماس بیان کرد: این در حالی است که جنایات صهیونیست علیه شهر قدس و مسجد الاقصی فزونی یافته است و شهرک سازی و دزدیدن اراضی به منظور اجرای طرح الحاق و آواره کردن فلسطینی ها تشدید شده است و محاصره ظالمانه و حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: این به مثابه خنجری در پشت ملت فلسطین و تثبیت اشغالگری و خیانت به مقاومت مردمی و توطئه ای علیه مبارزه آن است. اصرار حکام امارات تاریخ را عوض نخواهد کرد.

حماس بیان کرد: اصرار حکام امارات تاریخ را تغییر نمی ندهد و سبب پذیرش اشغالگران نزد ملتها نخواهد شد. این هرگز مسیر را منحرف نخواهد کرد و گزینه پایان اشغال و تحقق آزادی فلسطین گزینه ای راهبردی مورد اجماع همه است. این اقدام امارات سبب تغییر بینش جهان عرب به ویژه اماراتی ها در قبال رژیم صهیونیستی نمی شود. ما در عین حال که درباره ادامه این روند و تبعات آن بر امنیت عربی هشدار می دهیم بر حقوق ثابت ملت فلسطین تاکید می کنیم و از حکام ابوظبی می خواهیم که سریعا از این توافق شوم منصرف شوند و از ملتهای عرب و گروههای سیاسی آنها می خواهیم که موضع عملی در برخورد با توطئه در پیش بگیرند.

هواپیمای اسرائیلی حامل هیات رژیم صهیونیستی و جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از عبور از حریم هوایی عربستان دقایقی قبل در فرودگاه ابوظبی بر زمین نشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حماس چیکاره اماراته؟

    • هموطن

      دوتا کشور دیگه با هم صلح کردن شماچرا ناراحتین!؟ والا اگه همه جا صلح برقرارباشه زندگی بهتروامنیت بیشتراست،فلسطینیها هم خودشون زمینهاشون را با پول هنگفت فروختن ،چرا فروختین!؟ اونموقع که پدران شما پول مفت و هنگفت از اسراییل شیطان گرفتن وخرج خوشگذرانی کردن باید به چنین روزی فکر میکردن که بلاخره زمینی را فروختن وصاحبش دیریازود میاد برای گرفتن زمینش،اسراییل شیطانصف هم باسیاست جلورفته وحالا هم زمینهاش را میخواد

      پاسخ ها

      • مهندس

        صلح خوبه ولی نه با رژیم صهیونیستی که ساکنان سرزمینشان را به زور از خونه هاشون بیرون میکنه و کودکان معصوم رو به خاک و خون کشیده و مرتب به لبنان تجاوز میکنه . اونها هم اکثرا مسلمان وعرب زبان هستند . امارات راست میگه به اونها کمک کنه

    • م

      حماس دیگه شورشه در اوردی به توچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج