جاباما
۱۰۳۲۲۰۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیل زاده

خلیل‌زاده: فرهاد مجیدی با ما قرارداد دارد

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که مجیدی با ما قرارداد دارد، گفت: استقلال در آستانه فینال جام حذفی بوده و نیاز به آرامش دارد.

خبرگزاری ایسنا: رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که مجیدی با ما قرارداد دارد، گفت: استقلال در آستانه فینال جام حذفی بوده و نیاز به آرامش دارد.

اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران دوشنبه شب پس از جلسه باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: مصوب شد آقای سعادتمند درباره تکلیف سرمربی تیم توضیح دهد. سفر وی به ایتالیا مربوط به مبلغ قرارداد آقای استراماچونی است و در این رابطه با او مذاکره داشته است. ما دو سه روز دیگر بازی داریم و تمام فکرمان مربوط به بازی است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه در مورد سرمربی بعدی تیم تصمیم‌گیری شده است یا نه؟ افزود: به هیچ وجه در جلسه چنین بحثی نبود و آقای مجیدی با ما قرارداد دارد. نمی‌توانیم قضاوت کنیم که او برمی‌گردد یا نه. من که چیزی درباره رفتنش نشنیده‌ام. امروز هم فقط گزارش آقای مدیرعامل درباره سفر به ایتالیا و حل و فصل کردن حقوق آقای استراملچونی ارائه شد. هم‌چنین بحث تمدید قرارداد بازیکنان و تامین منابع مالی مطرح شد. الان استقلال در آستانه فینال بوده و نیاز به آرامش دارد. نباید به این موضوعات دامن بزنیم. بعد جمعه هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همه به کارشان ادامه می‌دهند.

رییس هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: همان‌طور که آقای مدیرعامل اعلام کرد استعفای آقای مجیدی به دست باشگاه نرسیده است. او مربی بزرگی است و ما برای او احترام قائلیم و دوستش داریم. خودم با او قرارداد امضا کردم اما چیزی درباره استعفا به دست‌مان نرسیده است.

خلیل‌زاده در واکنش به صحبت‌های مجیدی مبنی بر این که مدیران باشگاه از پیروزی در داربی خوشحال نبوده و تبریک نگفتند، عنوان کرد: این طور نیست. مگر می‌شود من که استقلالی هستم یا آقای سعادتمند که تلاش می‌کنیم تیم پیروز شود، خوشحال نباشیم؟ این حرف درست نیست.

او درباره فهرست بازیکنان مدنظر مجیدی برای جذب گفت: فهرست باید به مدیرعامل داده می‌شد که امروز در جلسه در این زمینه بحث نشد.

رییس هیات مدیره آبی‌های پایتخت درباره پرداختی‌های کارگزار به باشگاه نیز توضیح داد: مبلغی را پرداخت کرده‌اند که مربوط به گذشته است. قرار است کارهایی هم انجام گیرد. تا جمعه صبر کنید تا بازی‌های‌مان تمام شود. هر وقت دوست داشتید من در یک نشست خبری به پرسش‌های شما خبرنگاران پاسخ می‌دهم. الان مدیرعامل می‌تواند بیش‌تر از بقیه بیاید و توضیح دهد.

خلیل‌زاده درباره نتایج مذاکره با استراماچونی نیز گفت: نتایج بدی به دست نیامده است. این مذاکرات فقط پیرامون بدهی‌های او بوده است و اصلا درباره سرمربی‌گری او صحبتی نشده است. آقای سعادتمند با دست پر از ایتالیا برگشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      فرهاد جان خیلی دوست داریم لطفا بمون تو مربی بزرگی هستی

    • بدون نام

      اصلا به حرف شما مدیران دولتی
      نمیشود اعتماد کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج