جاباما
۱۰۳۲۲۷۳
۴ نظر
۵۰۲۳
۴ نظر
۵۰۲۳
پ

هشدار یک فرمانده سپاه درباره اختلافات داخلی

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه اتحاد و انسجام را رمز پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: آمریکا جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه اتحاد و انسجام را رمز پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: آمریکا جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارد.

سردار محمدعلی حق بین در یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۸ شهید والامقام عملیات کربلای۲ که در گلزار شهدای رشت برگزار شد اظهار داشت: خون پاک شهدا جمهوری اسلامی را قدرتمندتر کرده ‌و آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها از نیروهای نیابتی خود در منطقه علیه ایران اسلامی استفاده می‌کنند و قدرت رویارویی با ما را ندارند عنوان کرد: ما باید با حفظ اتحاد در کنار هم بایستیم و وحدت داشته باشیم تا قدرت خودمان را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بیشتر کنیم.

هشدار یک فرمانده سپاه درباره اختلافات داخلی

سردار حق‌بین حفظ وحدت و انسجام داخلی را امر مهمی که باید مدنظر قرار بگیرد تلقی کرد و با اشاره به اینکه مردم کشورمان در تمام حوادث و صحنه‌ها مانند قضیه شیوع کرونا همواره در کنار هم هستند تصریح کرد: اگر درگیر اختلافات داخلی در بخش های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی شویم قدرت‌مان هم دچار خدشه  می شود.

وی ترس و هراس دشمن از قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه را متذکر شد و با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی‌ها عامل وحشت دشمنان هستند خاطرنشان کرد: همه ما برای حفظ این نظام مقدس وظیفه‌ای بسیار خطیر و حساس برعهده داریم و باید با اتحاد خود توطئه‌ها و نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه نسل امروز جامعه و لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت در آنان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: جوانان ما با راه و رسم شهدا را دنبال کرده‌اند و به دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها نشان دادند که دیگر جنگی علیه ما تحمیل نخواهد شد.

سردار حق‌بین فداکاری‌های مدافعان حرم و خیل شهدایی که در راه اسلام و حفظ آن به میدان نبرد پا گذاشتند را نشان‌دهنده عمق علاقه جوانان به نظام اسلامی خواند و ابراز داشت: سپاه اسلام در عراق و سوریه با آمریکا جنگید و پایگاه آنان را نابود کرد و به آنان فهماند که نمی‌توانند در برابر قدرت اسلامی ایستادگی کنند.

وی نقش تعیین کننده فرماندهان جمهوری اسلامی ایران در جنگ سوریه و عراق و مدیریت آن را متذکر شد و با بیان اینکه شهدایی مانند طاهرنیاها، کوچک‌زاده ها و حججی ها هر کدام یک سردار برای ولایت هستند افزود: مدافعان حرم در واقع قدرت حقیقی اسلام را به رخ دشمنان کشاندند و آنان را نابود کردند.

فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه واقعه عاشورا را درس بزرگ ولایتمداری دانست و با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در کربلا به ظاهر شکست خورد عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان و مستبدان عالم ایستاده و سرداران و فرماندهانی بزرگ مانند حضرت اباالفضل(ع) از ولایت‌فقیه دفاع می‌کنند.

سردار حق‌بین با تأکید بر اینکه سرداران و فرماندهان همواره در رکاب انقلاب اسلامی بوده و گوش به فرمان ولایت هستند تصریح کرد: دشمن داعشی به خیال خام خود در همان ابتدای کار قسم خورده بود خودش را به مرزهای ایران اسلامی برساند و وارد کشور ما شود اما فرزندان و مدافعان اسلام اجازه چنین کاری را به آن‌ها ندادند.

وی جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس را سراسر مملو از عشق به ولایت، فداکاری‌ها و خلق حماسه‌های بزرگ خطاب کرد و ابراز داشت: به پشتوانه مردم و رزمندگان اسلام و با تمام خباثت‌هایی که علیه کشورمان انجام شد از این آزمون سربلند بیرون آمدیم و دستاوردهای آن دوران در جبهه مقاومت عراق و سوریه تجلی پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      نظری ندارم.!!!!!

      پاسخ ها

      • @ALAHH@

        خخخخخخخخخ
        سانسور چی میخواست این نظر را حذف کند دید طرف نوشته نظری ندارم آن را منتشر کرد
        سانسور چی تو دیگه کی هستی دمت گرم

    • سیبو

      آقای سپاه سلام وخسته نباشید

    • بدون نام

      هرکس از سپاه فقط تعریف کنه مشکلی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج