۱۰۳۲۲۹۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

وسوسه ۲۸میلیاردی ترابی!

ا‌ین روز‌ها اخبار زیادی درباره نقل‌وانتقالات پرسپولیس و استقلال منتشر می‌شود که هنوز صحت و سقم آن‌ها مشخص نشده است.

روزنامه خراسان: ا‌ین روزها اخبار زیــــادی دربـــــاره نقل‌وانتقالات پرسپولیس و استقلال منتشر می‌شود که هنوز صحت و سقم آن‌ها مشخص نشده است. با توجه به حضور استقلال در فینال جام حذفی، این تیم فعلا کمی از حواشی نقل‌وانتقالات دور است اما پرسپولیس با پایان فصل در کانون توجهات قرار گرفته و در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی درباره جدایی ستاره‌های این تیم از جمله علی علیپور، مهدی ترابی، بشار رسن، رادوشوویچ و وحید امیری شنیده می‌شود.

نکته جالب اینجاست که برخی رسانه‌ها از پیشنهادهای اروپایی به این بازیکنان خبر داده‌اند اما باشگاه‌های اروپایی تا ۲ هفته دیگر لیگ جدیدشان را شروع می‌کنند و تقریبا لیست‌شان را بسته‌اند و جذب این بازیکنان در صورتی امکان‌پذیر است که به عنوان بازیکن آزاد جذب شوند که شرایط سخت‌تر می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد لژیونر شدن این بازیکنان یا حداقل حضورشان در لیگ‌های اروپایی منتفی است و شاید شاهد حضور آن‌ها در لیگ‌های عربی یا چین باشیم.

در همین راستا روز گذشته برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری از فسخ قرارداد یک طرفه مهدی ترابی ستاره فصل گذشته سرخ‌ها خبر دادند. در این ارتباط میزان نوشت: «مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که برای صحبت با مدیران باشگاه و دریافت مطالباتش به دفتر باشگاه رفته بود، راهی سازمان لیگ شد و قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد.» درحالی که همه پیگیر موضوع بودند برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری نزدیک به باشگاه این خبر را تکذیب کردند و از شرایط ترابی برای تمدید قرارداد خبر دادند.

ادمین یکی از این کانال‌ها نوشت: «کمی هوشیاری در نقل‌وانتقالات بد نیست. فشار کانال‌ها و پیج‌ها را برای افزایش رقم قرارداد باور نکنید... این فشار‌ها از سوی گروهی خاص برای بالا رفتن مبلغ قرارداد است.» ترابی باید درصورت جدایی مبلغ ۳۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کند تا بند جدایی‌اش فعال شود. به عبارتی ترابی برای دریافت رضایت‌نامه و لژیونر شدن باید بیش از ۸ میلیارد به پرسپولیس بپردازد و این در‌حالی است که از ابتدای سال جاری برخی رسانه‌ها از پیشنهاد چند تیم عربی به هافبک گلزن سرخ‌ها خبر داده بودند و در تیرماه هم برخی رسانه‌ها از پیشنهاد یک میلیون و‌۲۰۰ هزار دلاری باشگاه الدحیل قطر به ترابی پرده برداشتند.

اگر این پیشنهاد سرجایش باشد، ترابی با قبول آن باید‌۳۵۰ هزار دلار به پرسپولیس می‌پرداخت و درنهایت‌۸۵۰ هزار دلار برای خودش می‌ماند، ضمن آن‌که ترابی چند میلیاردی هم از پرسپولیس بابت قرارداد و آپشن‌ها طلب دارد. اما حالا با فسخ یک طرفه قرارداد دیگر خبری از بند ۳۵۰ هزار دلاری بابت رضایت‌نامه نیست و ترابی با قبول پیشنهاد الدحیل صاحب قرارداد ۲۸ میلیارد تومانی می‌شود.

البته روز‌ گذشته برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه خبر دادند ترابی اعلام کرده اگر باشگاه‌۵۵۰ هزار دلار به او برای فصل آینده پرداخت کند، قراردادش را تمدید می‌کند و قید لژیونر شدن را می‌زند یعنی معادل قرارداد شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی با استقلال. اما پرسپولیسی‌ها با این‌همه بدهی خارجی و مشکل تامین پول بعید است بتوانند از پس پیشنهاد ترابی بر بیایند و ظاهرا باید او را هم رفتنی دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرمین شما خودت اصلان میدونی چرا فسخ کرده بود قراداد درصورت که دریافتی کمتر از هشتاد پنج درصد باشه واسع همین بند فسخ کرده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها راه نجات پرسپولیس، اطاعت از ترابی

    • بدون نام

      دوست داره بره نباید بهش بگن نرو چون دیگه ارزشی نداره....بسلامت پرسپولیس بدون توام قهرمانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا مسعود سال دیگه میره

    • بدون نام

      ترابی خوش اخلاقه اصلا پول براش مهم نیست این حرفو نزن خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج