۱۰۳۲۳۱۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پایان تیم برانکو با کوچ ستاره‌ها

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مدیران سرخ کار چندان راحتی برای رسیدن به اهدافشان که همان حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل آتی است، نداشتند و حتی نفراتی که با پرسپولیس قرارداد دارند نیز به‌واسطه بند‌های فسخی که در قراردادشان گنجانده شده، پیشنهاد‌های سنگینی برای ماندن ارائه کردند که تا حدودی مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد.

روزنامه فرهیختگان: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مدیران سرخ کار چندان راحتی برای رسیدن به اهدافشان که همان حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل آتی است، نداشتند و حتی نفراتی که با پرسپولیس قرارداد دارند نیز به‌واسطه بندهای فسخی که در قراردادشان گنجانده شده، پیشنهادهای سنگینی برای ماندن ارائه کردند که تا حدودی مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد.

از دیروز باشگاه پرسپولیس کار خود را به‌صورت رسمی در بازار نقل و انتقالات آغاز کرد و در روز ابتدایی انرژی مدیران تیم صرف دعوت از بازیکنان اصلی تیم به باشگاه و مذاکره با آنها برای توافق جهت حضور در فصل بیستم با پیراهن سرخ شد اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مدیران سرخ کار چندان راحتی برای رسیدن به اهدافشان که همان حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل آتی است، نداشتند و حتی نفراتی که با پرسپولیس قرارداد دارند نیز به‌واسطه بندهای فسخی که در قراردادشان گنجانده شده، پیشنهادهای سنگینی برای ماندن ارائه کردند که تا حدودی مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد.

شاید مهم‌ترین اتفاقی که دیروز افتاد و تا ساعت‌ها رسانه‌ها و فضای مجازی را تحت تاثیر قرارداد حضور مهدی ترابی در باشگاه بود. این بازیکن که بعد از مذاکره با مدیران حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشد، شایعاتی را پیرامون خود و قراردادش با پرسپولیس ایجاد کرده که هواداران سرخ را به‌شدت نگران کرد. ساعاتی بعد هم خبر فسخ قرارداد وی به‌طور رسمی منتشر شد.

موضوع فسخ قرارداد ترابی چیست؟

قرارداد ترابی با سرخ‌ها درست مثل قرارداد بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم بندهایی دارد که به این بازیکن اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود. طبق شنیده‌ها در قرارداد ترابی این بند به‌صورتی قرار گرفته که اگر او بخواهد پرسپولیس را ترک کند باید مبلغ ۳۵۰ هزار دلار به باشگاه بپردازد و قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند. البته برخی از نزدیکان باشگاه بر این باورند که با توجه به عدم‌توجه سرخ‌ها به تعهدات مالی، ترابی می‌تواند به‌صورت یک‌طرفه و بدون اینکه مبلغی را به پرسپولیسی‌ها بدهد قراردادش را فسخ کند. اینکه او دیروز با استناد به کدام موضوع قانونی قراردادش را با پرسپولیسی‌ها فسخ کرده موضوعی است که کسی از آن خبر ندارد و شاید باید منتظر اتفاقات روزهای آتی بود.

خواسته اصلی ترابی

هرچند هنوز هیچ اظهارنظر رسمی‌ای از سوی مهدی ترابی و مدیران باشگاه پرسپولیس درخصوص مذاکراتی که طرفین دیروز در باشگاه داشتند به بیرون درز نکرده است، اما افراد مطلع در باشگاه بر این باورند که این بازیکن خواهان افزایش صددرصدی قراردادش شده که برای سرخ‌ها مبلغی بالاتر از ۱۰ میلیارد آب می‌خورد. با توجه به شرایط مالی پرسپولیس، پرداخت این پول در توان باشگاه نبوده و همین مخالفت باعث شد که مذاکرات طرفین خیلی زود خاتمه یابد و ترابی اقدام به فسخ قراردادش با پرسپولیس کند.

رسن و علیپور هم تمرین نکردند!

موضوع مهدی ترابی پایان روز تلخ سرخ‌ها نبود و آنها در ادامه با خبرهای بد دیگری که از محل تمرین سرخ‌ها به بیرون مخابره می‌شد نیز روبه‌رو شدند. در تمرین دیروز سرخ‌ها بشار رسن و علی علیپور که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده، حضور نداشتند و این موضوع نگرانی‌هایی را برای کادرفنی قرمز‌ها و هواداران این تیم ایجاد کرد که مبادا قرار است بعد از مهدی ترابی با این دو بازیکن تاثیر‌گذار تیم هم خداحافظی کنند.

هرچند مدیر برنامه‌های رسن دیروز در باشگاه حاضر شد و با رسول‌پناه مذاکراتی را انجام داد اما با حاضر نشدن این بازیکن در محل تمرین مشخص می‌شود که هنوز بشار هم پیشنهاد تمدید را نپذیرفته و باید همچنان منتظر اتفاقات آینده بود. علیپور هم پیشنهاد خارجی دریافت کرده و طبعا برای تمدید پول بیشتری می‌خواهد.

کوچ ستاره‌ها و پایان پرسپولیس برانکو

شاید اگر از هواداران پرسپولیسی و آنهایی که فوتبال را جدی دنبال می‌کنند سوال شود که نفرات تاثیر‌گذار پرسپولیس در موفقیت‌های اخیر چه کسانی بوده‌اند، بلافاصله از نام‌هایی مثل بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده یاد کنند. بدون‌شک هم این نفرات ستاره‌های بی‌چون و چرای سرخ بودند که در کنار نوراللهی، کامیابی‌نیا و... توانسته بودند یک پرسپولیس رویایی و غیرقابل مهار را رقم بزنند.

بیرانوند که مدتی است پرسپولیس را ترک کرده، ترابی قراردادش را فسخ کرده، علیپور هم سودای لژیونر شدن را در سر می‌پروراند و وضعیت بشار، نوراللهی و سایر بازیکنان اصلی سرخ هم روشن نیست و احتمالش زیاد است که آنها هم عطای حضور در سرزمین سرخ را به لقایش ببخشند و راهی دیگر را برای ادامه فوتبال خود برگزینند.

شاید این یکی از تلخ‌ترین کوچ‌هایی باشد که هواداران سرخ در تاریخ لیگ برتر با آن مواجه شده‌اند. با جدایی این نفرات پرسپولیس یحیی دیگر هیچ شباهتی به تیمی که برانکو ساخته بود، ندارد!

رغبتی: همچنان با ترابی در حال مذاکره‌ایم

علی رغبتی، یکی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس این روزها حضوری پررنگ در نقل‌وانتقالات باشگاه دارد و تلاش می‌کند تا بتواند مطابق لیست سرمربی با بازیکنان فعلی تمدید و نفرات جدید را به خدمت بگیرد.

این عضو هیات‌مدیره درباره ماجراهای اخیر به «فرهیختگان» گفت: «ما امروز (دیروز) مذاکراتی را با برخی از نفرات تیم و مدیر برنامه‌هایشان داشتیم که خب بالطبع در همان نشست ابتدایی نمی‌توانستیم با یکدیگر به توافق برسیم، اما پیشنهادهایی از طرف باشگاه و بازیکنان مطرح شده که طرفین درحال بررسی این پیشنهادها هستیم و امیدواریم که به‌زودی توافقات خوبی بین باشگاه و بازیکنان صورت بگیرد.»

وی در ادامه درخصوص فسخ قرارداد ترابی و دلایل این اتفاق خاطرنشان کرد: «اینکه ایشان قراردادش را فسخ کرده به این معنی نیست که ما همه چیز را تمام‌شده بدانیم و جالب است بدانید که در همین لحظه که با شما صحبت می‌کنم مذاکرات برای ادامه همکاری با ترابی درحال انجام است و امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا همه ش سوگلیا کارشون بازار گرمیه خیلی تعجب نکنن لنگیا دلشونم قرص باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این مدیریت ورزشی که در نه تنها در
        پرسپولیس بلکه در تمام تیمها وجود دارد
        هیچ مربی و بازیکنی ماندگار نیست.
        مدیرانی که هیچ تعصبی به باشگاه ندارند
        و فقط دنبال اهداف خودشون هستند.
        کی میخواید بفهمید که با این مدیریت ضعیف،فوتبال و کلا ورزش ایران نابود
        شده است

      • بدون نام

        خودت نکون نخود هر اشی

      • علی

        لنگیا تازه یک بازیکن ‌شون رفته زمین و آسمون رو بهم دوختن استقلال هر سال بهترین بازئکناشو از دست میداد حالا یقه وزیر رو گرفتن نمک نشناسها وزیر این چند سال با تضعیف سرورتون باعث شد ویترین لنگ از آب‌معدنی به جام برسه

    • پرسپولیس

      وقتی که شیش ساله زیر سرورتون هستین چطور سرور ، سرور میکنی کیسه . ما تو لیگ سروری نمیبینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج