۱۰۳۲۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رحمتی به شهرخودرو برنامه ۳ساله می‌دهد

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: ضمن تشکر از همه مربیانی که فصل گذشته برای تیم زحمت کشیدند، به این نتیجه رسیدیم که هدایت تیم را به سید‌مهدی رحمتی بسپاریم.

روزنامه شرق: مالک باشگاه شهر خودرو گفت: ضمن تشکر از همه مربیانی که فصل گذشته برای تیم زحمت کشیدند، به این نتیجه رسیدیم که هدایت تیم را به سید‌مهدی رحمتی بسپاریم.

فرهاد حمیداوی، مالک تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با اشاره به تغییر و تحولات فنی این تیم در فصل گذشته یادآور شد: اتفاقات فصل گذشته شرایط را به‌گونه‌ای پیش برد که شهر خودرو اجبارا سرمربیان متفاوتی را تجربه کرد اما سیاست هیئت‌مدیره برای آینده باشگاه یک نگاه بلند‌مدت و آینده‌نگرانه با یک برنامه بلند‌مدت خواهد بود که بر همین اساس نیز برای پست سرمربیگری تیم تصمیم‌گیری شد.

حمیداوی با اعلام رسمی خبر سرمربیگری رحمتی برای فصل آینده شهر خودرو گفت: با تکیه بر تجربه کم‌نظیر و ارزشمند ملی و باشگاهی سید‌مهدی رحمتی در۲۰ سال گذشته و شناخت خوبی که از نزدیک با خصوصیات فنی و رهبری داخل زمین ایشان در این یک‌سال‌و‌خرده‌ای پیدا کردیم، در یک هفته گذشته به‌طورجدی به حضور ایشان در قامت سرمربیگری تیم فکر کردیم. جلسات زیادی را هم به اتفاق در هیئت‌مدیره برگزار کردیم و در نهایت با جمع‌بندی نهایی اعضا، ایشان را به‌عنوان یک سرمایه ملی و به‌عنوان یک گزینه مناسب که فاکتورهای مناسبی نیز به‌عنوان یک سرمربی آینده‌دار برای شهر خودرو دارد، انتخاب کردیم.

او با بیان اینکه باشگاه شهر خودرو با رحمتی به دنبال اجرای یک برنامه سه‌ساله است، متذکر شد: قطعا از آقای رحمتی توقعاتی بلند‌مدت داریم و می‌خواهیم که ایشان طبق برنامه سه‌ساله‌ای که به باشگاه ارائه داده‌اند، پله‌پله جلو بروند و ابتدا تیمی بسازند که باعث افتخار هواداران مشهدی و حفظ آبروی خراسان باشد و پس از آن در طول این برنامه به موفقیت‌های بزرگی برای استان خراسان در رده‌های بالای لیگ دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا نکشدت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج