۱۰۳۲۳۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرخابی‌ها یا باید کاملا دولتی باشند یا خصوصی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال یا باید کاملاً دولتی باشند یا خصوصی شوند، تا وقتی این‌گونه بلاتکلیف هستند، مشکلاتشان حل نمی‌شود.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال یا باید کاملاً دولتی باشند یا خصوصی شوند، تا وقتی این‌گونه بلاتکلیف هستند، مشکلاتشان حل نمی‌شود.

علیرضا رحیمی در ارتباط با وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تا زمانی که تکلیف پرسپولیس و استقلال مشخص نشود که این تیم‌ها کاملا دولتی هستند یا خصوصی، نمی‌توان در مورد مشکلات آنها صحبت کرد. این فقط مختص به این دو باشگاه نیست و باید در فوتبال ما این موضوع روشن شود که باشگاه‌های ما بالاخره دولتی هستند یا خصوصی.

وی در خصوص مقایسه فوتبال ایران با فوتبال دنیا، تصریح کرد: کجای دنیا وضعیتی مشابه فوتبال ایران را می‌بینید که شرایط باشگاه‌ها روشن نباشد؟ متاسفانه باشگاه‌ها در ایران نه خصوصی‌اند نه دولتی. یعنی نه متعلق به بخش خصوصی هستند و نه مورد حمایت کامل دولت. به همین خاطر همیشه مشکل دارند و کسی مسئولیت آنها را قبول نمی‌کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پایان درباره آینده فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: تا وقتی این وضعیت بلاتکلیف در فوتبال ما وجود دارد مشکلات تیم‌ها حل نمی‌شود. ما در فوتبال‌مان به این سوال ساده نمی‌توانیم پاسخ دهیم، آیا باشگاه‌ها خصوصی هستند یا دولتی؟ فکر می‌کنم فعلا هیچ‌کس نمی‌تواند به این سوال پاسخ دهد و همچنان باید شاهد بلاتکلیفی آنها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج