جاباما
۱۰۳۲۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کدام خوانندگان این روزها مشغول بازیگری هستند؟

این روزها و با تعطیلی کنسرت ها شاهد ورود قابل توجه خواننده‌های جوان به عرصه بازیگری هستیم؛ از بهنام بانی تا فرزاد فرزین.

خبرگزاری صبا: در سال‌های اخیر خواننده‌ها دیگر تنها به انتشار تک آهنگ یا آلبوم و اجرای کنسرت اکتفا نمی‌کنند و بازیگری را هم به فعالیت‌هایشان اضافه کرده‌اند به طور مثال، رضا یزدانی در سریال «از یادها رفته» بازی کرد، امید نعمتی خواننده گروه پالت در فیلم سینمایی «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی جلوی دوربین رفت، مازیار فلاحی در فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» بازی کرد و امیر عباس گلاب هم به فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» پیوست.

کدام خوانندگان این روزها مشغول بازیگری هستند؟

در ادامه از خواننده‌هایی خواهیم گفت که این روزها به تازگی جلوی دوربین بوده یا هستند.

بنیامین بهادری-موافقت اصولی

چندی پیش ویدیویی با عنوان رقص بدل محمود احمدی‌نژاد در خیابان‌های تهران در فضای مجازی منتشر شد. با پربازدید شدن این ویدیو امیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان در توضیح این ویدیو نوشت این سکانسی از فیلم جدیدش به نام «موافقت اصولی» است که در آن بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ به همراه بهاره افشاری و شخصی با گریم شبیه احمدی‌نژاد بازی کرده‌اند.

این اولین تجربه بازیگری بهادری نیست و چهار سال پیش او و همسرش شایلی محمودی برای اولین بار در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به همراه یکدیگر جلوی دوربین رفتند.

بنیامبن بهادری از سال ۹۴ آلبوم جدیدی منتشر نکرده و در چند سال گذشته به انتشار تک آهنگ روی آورده است.

بهنام بانی-گشت ارشاد ۳

چند روز پیش فیلمبرداری سومین فیلم از مجموعه سینمایی «گشت ارشاد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی به پایان رسید. این اولین تجربه حرفه‌ای بهنام بانی در عرصه بازیگری است. او در این فیلم سینمایی با ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی و ریحانه پارسا همبازی بوده است. بانی با یک گریم خاص در «گشت ارشاد ۳» نقش یک خواننده موسیقی پاپ بد صدا ظاهر شده که قصد برگزاری کنسرت در مشهد دارد و با مشکلاتی مواجه می‌شود. او پیش‌تر در ششمین فصل از مجموعه سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ روی آنتن رفت در سکانسی کوتاه در نقش خودش به عنوان خواننده پاپ بازی کرد.

فرزاد فرزین- ملکه گدایان

فرزاد فرزین مدتی‌ست که به جمع بازیگران سریال «ملکه گدایان» در شبکه نمایش خانگی پیوسته است. تصویربرداری این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از اواسط مردادماه امسال آغاز شد. این سومین تجربه بازیگری فرزاد فرزین بعد از سریال «عاشقانه» و «مانکن» در شبکه نمایش خانگی است. جالب این که او همزمان فعالیت خود را در دنیای خوانندگی کم نکرده و تا قبل از شیوع کرونا، همزمان روی صحنه کنسرت می‌رفت. فرزین پیش از این در فیلم‌های سینمایی «پسران آجری»، «کنسرت روی آب» بازیگری را تجربه کرده است.

پازل بند- گل به خودی

علی رهبری و آرین بهاری خواننده‌های گروه پازل بند این روزها اولین حضور سینمایی خود را مقابل دوربین «گل به خودی» تجربه می‌کنند. این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته می‌شود و گروه پازل علاوه بر حضور علی رهبری و آرین بهاری به عنوان بازیگران فیلم، ساخت موسیقی متن را نیز بر عهده دارند. همچنین یکی از قطعات جدید این گروه در «گُل به خودی» رونمایی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا اینها فکرمیکنندخواننده هستن دلشون خوشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج