۱۰۳۲۶۷۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

طارمی: بیش از ۲۰ گل برای پورتو می‌زنم

مهاجم ایرانی جدید پورتو عنوان کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو غیرممکن نیست.

روزنامه وطن امروز: مهاجم ایرانی جدید پورتو عنوان کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو غیرممکن نیست.
مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان(سه‌شنبه) قراردادی 4 ساله با باشگاه پورتو امضا کرد. در این راستا طارمی با نشریه «اوجوگو» مصاحبه اختصاصی انجام داد.

مهاجم ایرانی درباره انتخابش گفت: فصل گذشته تمام بازی‌های پورتو را تماشا کردم. این تیم به عنوان یک تیم واقعی می‌جنگد و من این نوع سبک بازی را دوست دارم. وی افزود: از اینکه این قرارداد را با پورتو امضا کردم بسیار خوشحال هستم. پورتو باشگاه بزرگی است و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم می‌کنم. نخستین ایرانی هستم که در باشگاه پورتو بازی می‌کنم و به نظرم به بهترین باشگاه دنیا آمده‌ام.

گلزن سابق ریوآوه دلیل انتخاب پورتو را اینطور عنوان کرد: دلیل انتخابم این بود که من پورتو را از هر باشگاه دیگری بیشتر دوست دارم. از کودکی از پورتو شناخت دارم. در کشورم، پورتو در میان باشگاه‌های پرتغال بیشترین شهرت را دارد. به همین خاطر این تیم را از زمان کودکی دوست داشتم و برای موفقیت آن با تمام قوا تلاش می‌کنم. با آمدن به پورتو آرزوی کودکی‌ام محقق شد. وقتی طارمی خاطرات کودکی‌اش از پورتو را تعریف می‌کرد به سال 2004 برگشت، زمانی که 12 سال داشت.

او درباره آن دوران گفت: پورتو سال 2004 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و من خیلی خوب آن سال را به یاد دارم. پورتو در فینال مقابل موناکو بازی کرد و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. آن زمان مورینیو، سرمربی پورتو بود و در ترکیب تیم، بازیکنان بزرگی حضور داشتند. این خاطره شیرین من از پورتو در آن سال‌ها بود. مهاجم ایرانی ادامه داد: تا آخرین لحظه با تمام قوا برای پورتو بازی خواهم کرد. امیدوارم با پورتو در رقابت‌های مختلف به قهرمانی برسم.

به هواداران پورتو این قول را می‌دهم که تمام تلاش خود را برای خوشحالی آنها انجام ‌دهم. نمی‌توانم درباره تعداد گلم در این فصل با پورتو بگویم ولی تلاش می‌کنم عملکرد بهتری در امر گلزنی نسبت به فصل گذشته داشته باشم. طارمی تصریح کرد: وظیفه من است که به تیم کمک کنم تا در بازی‌ها برنده شود. اینجا فرصت‌های زیادی برای گلزنی نسبت به ریوآوه خواهم داشت به همین خاطر می‌خواهم فصل آینده بیشتر از 20 گل به ثمر برسانم. شناخت از فضای لیگ پرتغال بسیار مهم است. من اکنون شناخت خوبی از لیگ پرتغال دارم و به نظرم بهترین زمان بود تا به بهترین تیم پرتغال منتقل شوم.

مهاجم ایرانی درباره تاثیر آرزویش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای انتخاب پورتو گفت: من به تمام جزئیات انتقالم به پورتو فکر کردم. این انتخاب تنها به خاطر این نبود که پورتو باشگاه خوبی است، بلکه باشگاه باقدمت و بزرگی است که توانایی قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا مثل سال 2004 را دارد. قهرمانی در اروپا به همراه پورتو محال نیست و همه چیز ممکن است.

طارمی درباره اینکه آیا با سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو صحبت کرده است، گفت: من با او صحبت کردم، البته این گفت‌و‌گو چند ثانیه بیشتر طول نکشید. او به من گفت خوشحال است که به اینجا آمدم و اینکه باهم می‌توانیم کارهای بزرگی در تیم انجام دهیم. من از او شناخت دارم و می‌دانم مربی توانمند و خوبی است. او همیشه به دنبال تمرکز روی کارش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی ندیده آبرومون نبر ای حرفا میزنی فکر میکنند ندید پدیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چراشما دق کردی
        حسادت نکن

    • رضا

      دهنت سرویی طارمی با این مصاحبت

    • JUST TAJ

      طارمی تو رو قران اینطور حرف نزن الان اینا فکر میکنن ایرانیا خدایی نکرده جوگیرن
      پورتو قهرمان اروپا؟؟؟؟!!!
      رئال.بایرن.بارسا.پاریس.من سیتی.یونایتد.چلسی.ارسنال.لیورپول.یوونتوس.اینتر.میلان پشمنننننن؟؟؟

    • بدون نام

      از بچگی طرفدار پورتو بوده..هههه

    • بدون نام

      طارمي بهترين مهاجم اسياست

    • علی

      تو عمل ثابت میکنه خواهی دید خداوپشت پناهت باشه بهترین بازیکن اسیا

    • بدون نام

      طرف تو عمرت روپا زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج