جاباما
۱۰۳۲۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

از رفتن ترابی پولی گیر پرسپولیس نمی‌آید؟!

آیا مهدی ترابی با فسخ قرارداد به عنوان بازیکن آزاد به قطر می‌رود یا آن بند قراردادش در پرداخت ۳۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پابرجاست؟!

خبرورزشی: آیا مهدی ترابی با فسخ قرارداد به عنوان بازیکن آزاد به قطر می‌رود یا آن بند قراردادش در پرداخت ۳۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پابرجاست؟!

مهدی ترابی با پرسپولیس فسخ قرارداد کرد و از سوی باشگاه اعلام شد او به دلیل مشکلات خانوادگی قصد جدایی دارد. در حالی که رسانه‌ها مدعی شدند به دلیل اختلافات مالی قرارداد ترابی فسخ شده و او در حال مذاکره با یک تیم قطری است.

با وجود قراردادی که ترابی با پرسپولیس داشت، مشکلی بابت دخالت باشگاه نداشت، چون بندی در قرارداد او بود که با وجود پیشنهاد خارجی می‌توانست فسخ قرارداد کند. حالا این نگرانی هست که ستاره بی‌چون و چرای لیگ نوزدهم بدون حتی پرداخت یک دلار از پرسپولیس جدا شود و با تیم بعدی قرارداد ببندد. این در حالی است که او با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر مدیران کمی باهوش‌تر عمل می‌کردند و در این سه ماه مبلغی به او پرداخت می‌شد، ترابی نمی‌توانست به همین راحتی قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و مانند بیرانوند پول خوبی از فروش او به حساب باشگاه واریز می‌شد، اما حالا ستاره لیگ مفت و مجانی به قطری‌ها می‌رسد.

حال باید دید مدیران پرسپولیس در پاسخ به این شایعه جدید چه دفاعی از خود دارند؟ آیا ترابی با فسخ قرارداد به عنوان بازیکن آزاد به قطر می‌رود یا آن بند قراردادش در پرداخت ۳۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پابرجاست؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کی با پول وسوسه میشه بره بهتره، باید تعصب داشته باشن

    • مجید

      وقتی تیم دولتی باشه همینه حداقل یه دستوری به این مدیران بی لیاقت بدین موقع قرداد بستن محکم ببندن بازیکنی هم خواست بره یه پولی گیر باشگاه بیاد تو رو خدا یاد بگیرین اگه بازیکنی گه میره مبلغ فسخشو بریزن به حساب باشگاها ۵۰ درصد مشکلاتشون حل میشه همش مفتو مجانی از دست میدین تمام باشگاههای ایران همینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج