جاباما
۱۰۳۲۹۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیل: رئال مادرید راه خروج مرا بسته

ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید فاش کرد که ماندنش در این تیم نه به میل خودش بلکه به دلیل ممانعت مسئولان باشگاه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: گرث بیل در گفت‌و‌گویی اختصاصی با سایت اسکای اسپورتس نیوز فاش کرد برخلاف آنچه که بسیاری از رسانه‌ها عنوان می‌کنند ماندن او در رئال مادرید با وجود قرار نداشتن در برنامه‌های سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان به خاطر سنگ‌اندازی خود باشگاه در مسیر خروج این بازیکن ولزی بوده است.

بیل سال گذشته از تیم جیانگسو سونیگ چین پیشنهادی دریافت کرد که به موجب آن می‌توانست به پردرآمدترین بازیکن دنیا با حقوقی نزدیک به یک میلیون یورو در هفته تبدیل شود. رئال مادرید اما با درخواست او برای انتقال به عنوان بازیکن آزاد موافقت نکرد و به این ترتیب بیل در سانتیاگو برنابئو ماند آن هم بدون آنکه نقشی در برنامه‌های زیدان داشته باشد. بیل که سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، دو فصل دیگر با کهکشانی‌ها قرارداد دارد.

او به اسکای اسپورتس نیوز گفت: من سال گذشته سعی کردم از رئال مادرید بروم اما باشگاه در آخرین ثانیه مانعم شد. پروژه‌ای که پارسال به من پیشنهاد شد برایم مهیج بود اما محقق نشد. علاوه بر آن موارد دیگری هم بوده که من تلاش کردم از رئال مادرید برود اما باشگاه به هیچ عنوان اجازه نمی‌داد. من می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هنوز هم برای بازی کردن انگیزه دارم. با این حال همه چیز دست باشگاه است. آنها هستند که همه چیز را کنترل می‌کنند. تنها کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که به کارهایی که دارم انجام می‌دهم ادامه دهم و امیدوار باشم که اتفاقی رخ دهد.

بیل درباره مقاصد احتمالی بعدی‌اش فاش کرد اگر تیمی از انگلیس به او یک پیشنهاد مناسب بدهد، حاضر است به لیگ برتر جزیره برگردد.

بال ولزی رئال مادرید ادامه داد: اگر پیشنهادی از لیگ برتر داشتم باشم قطعآً به آن فکر خواهم کرد. ما هنوز تا پایان پنجره نقل و انتقالات کلی زمان داریم. با این وجود همانطور که گفتم، تصمیم با باشگاه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج