جاباما
۱۰۳۳۱۲۷
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فقط غرور باعث شکست استقلال می‌شود

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: تنها عاملی که می‌تواند استقلال را در فینال مقابل تراکتور باانگیزه متوقف کند غرور بی جا بابت برد در دربی است.

خبرگزاری دانشجو: مدیرعامل اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: تنها عاملی که می‌تواند استقلال را در فینال مقابل تراکتور باانگیزه متوقف کند غرور بی جا بابت برد در دربی است.

تیم های استقلال و تراکتور باید از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در فینال رقابتهای جام حذفی در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه امام مهربانی به مصاف هم بروند. دو تیم با پشت سرگذاشتن مسیری نسبتا دشورا به این مرحله رسیده اند. تراکتور در لیگ سهمیه نگرفته و به شدت به برد نیاز دارد و استقلال به رغم کسب سهمیه در لیگ برتر برای کسب جام در فصل رو به پایان ۹۹-۹۸ اشتهایی بیشتر.

علی فتح اله زاده درباره بازی استقلال و تراکتور حرف زد و معتقد بود استقلال نباید با غرور وارد میدان مسابقه با این تیم شود. او همچنین درباره اختلاف ۱۵۰ هزار دلاری بین استراماچونی و باشگاه استقلال هم نقبی به حملاتی زد که در زمستان ۱۳۹۸ به خودش شد. مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره موضوع شش گل استقلال به پرسپولیس در دربی نیز نکته جالبی را متذکر شد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

اوضاع استقلال برای دیدار فینال را چطور ارزیابی می کنید؟

من متها قبل گفته بودم استقلال می تواند در لیگ خودش را بالا بکشد و در حذفی هم شایستگی قهرمانی را دارد. دیدید که در لیگ برتر به راحتی و با اینکه در چند بازی هم نتیجه نگرفت دوم شد و در جام حذفی هم به راحتی با عبور از سپاهان و پرسپولیس به دیدار پایانی رسید. استقلال تیم خوبی دارد و حیف است که قهرمان نشود و یک جام در این فصل نیاورد. هم هواداران خوشحال می شوند و هم برای دوستان رزومه خوبی می شود.

اما در این مدت نوعی کدورت نهان و آشکار بین کادر فنی و مدیریت دیده شد. الان وقت این مسایل بود؟

- نه! اتفاقا الان وقت آن است که دست به دست هم بدهند و برای موفقیت استقلال اتحاد و همدلی را پیشه کنند و انشاالله جام بدست بیاید و بعد از آن وقت برای همه این حرف و حدیث‎ها زیاد است. بهتر است الان خویشتن داری کنند و بگذاریم هوادار بیش از این با دلشوره پای دیدار مهم تیم ننشیند.

پیش بینی تان از بازی چیست؟

- استقلال تیم قدرتمندی است که بازیکنان خوبی دارد. تیمی که قهرمان لیگ برتر حریفش نشد و شیش تایی اش کرد دیگر مشکلی برابر تراکتور ندارد و این حریف هم برایش سهل است اما...!

اما چه؟

اما آفت مرد، غرور است و ما نباید غرور داشته باشیم به ویژه در این بازی که خیلی خیلی مهم است.

چطور؟

اصلا نباید فکر کنیم تراکتور تیم هلو برو تو گلو است. اتفاقا آنها چون سهمیه آسیایی هم نگرفته اند دو برابر انگیزه دارند و خطرناک هستند. بایستی همه تیم در این دیدار توان دوبرابر بگذارند و وقتی در پایان بازی از زمین بیرون می روند خون بالا بیاورند.

برای کسب هشتمین جام؟

بله! جام هشتم در شهر مقدس مشهد و امام هشتم فوق العاد می شود پس پیش به سوی جام مقدس و از بچه ها می خواهم با همه وجودشان برای مردم بازی کنند که یک سال خیلی تلخ را پشت سرگذاشتند.

در حالی که پرسپولیس و سپاهان در حال یارگیری هستند هنوز خبری از این مسایل در باشگاه استقلال نیست و می گویند عراقچی(معاون وزیر امور خارجه) و دیگران در حال یارگیری برای استقلال هستند! هوادار به شدت بابت این موضوع ناراحت است؟

هوادار حق دارد البته ما نیازی به عراقچی و این و آن نداریم. ما به یک تهرانچی نیاز داریم تا همین تیم مان را حفظ کند. تنها در دو سه پست بازیکن نیاز داریم که آنها را هم پیدا می کنیم. اگر قدر این بازیکنان را بدانیم و بتوانیم قراردادشان را تمدید کنیم همین تیم از همه تیم ها بهتر است.

ماجرای ۱۵۰ هزار دلار اختلافی که شما در زمستان گذشته گفته بودید دوباره مطرح شد. خبر دارید؟

بله! آن زمان که من این حرف را زدم برخی افراد از خدا بی خبر برای من دسیسه کردند که فتح اله زاده گفته استقلال 450 هزار دلار باید به استراماچونی می داد ولی او 600 هزار تا خواسته در حالی که من همان زمان گفتم او از اول هم همان 600 تا را می خواسته و ما 450 هزار دلار به حسابش زده بودیم. بین این دو جمله تفاوت نیست؟ متأسفانه به من حمله شد که می خواهم استراماچونی را خراب کنم یا هیأت مدیره را زیر سئوال برم در حالی که از لطف خدا چند روز پیش آقای سعادتمند همان حرف را تکرار کرد و گفت 150 هزار دلار این وسط گم شده است. یا ما ریختیم و استراماچونی نمی داند یا نریختیم که باید دید پس چرا از حساب های باشگاه خارج شده و دست کیست. دو دو تا 4 تا! خیلی ساده است. مهم نیست در این سالها خیلی ها خواستند مرا خراب کنند ولی خدا باز هم دستشان را رو کرد و حقانیت گفتار مرا مشخص کرد.

راستی پرسپولیسی ها می گویند گل‎های پنالتی در بازی حساب نمی شود؟

یک سئوال دارم. الان سایت AFC نتیجه بازی را چند چند درج کرده!

۳-۶! اما خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس می گویند...؟

بگذارید بگویند! آتش گرفته اند. ما که 4تایی شان کردیم، 6تایی هم که شدند و یکبار هم که 8تایی شده بودند و دنبال اعداد بعدی هستیم.

لقب صیاد جام‎ها را دوست دارید؟

اینها را می نویسید و دشمنان مرا بیشتر می کنید. استقلال در عمر 75 ساله اش 7 بار قهرمان جام حذفی شده! 4 جامش را در 12 سال مدیریت من گرفته و 3 تای دیگر را در طی 63 سال! همین هاست که چشم ندارند مرا ببینند. شکر خدا در آن 12 سال 7 جام برای استقلال آوردم و خوشحالم که مردم ارزش کارم را می دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجی

      دمت گرم کربلایی فتح الله

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        دوباره این فتل جو گرفت پنج سال زیر سرورشون هستند خخخخخ

      • مهرداد آبادانی ۴فقط پوکر

        نه خیلی جام درو کردن غرور هم میگیرشون خخخخخخخخ

    • بدون نام

      توعددی نیستی ،،اگرمردی بودی ازای حرفانمیزدی

    • بی نام

      بنده خدا توهم زیاد داره

    • بدون نام

      استقلال غیراز فتح الله زاده چاپلوس دیگه مدیر عامل نداشته که همیشه خودشو نخودهر آش میکنه و چپ راست با اینو آن مصاحبه میکنه و کارشناسی میکنه

    • بدون نام

      وقتی استقلالی فر پشت تیمته اصلاً نگران نباش چون جام مال کیسه هست فقط ی بازی به صورت فرمالیته انجام میشه که بگن بعله ماهم مسابقه برگزار کردیم وهمه چیز هم قانونی بوده فیلمش هم هست بعدش تو دعا کن داورا مغرور نشن نه کیسه کشا اینا که کاره ای نیستن

      پاسخ ها

      • استقلال دو آتیشه

        به همان روشی که بابا مسعود جام ها را داد با آژانس براتون بیارن

    • شوشتر

      دمت گرم حاجی حرف دلمو زدی ۴و۶و۸عاشق این اعداد شدم پیش بسوی ده تایی کردن لنگپولیس

    • JUST TAJ

      حاجی لنگی سوز دمت گرم این بهترین جوابی بود که به لنگیا میشد داد.الان لنگیا میریزن اینجا شروع به هوچیگری میکنند ولی مهم نیس مهم اینه که شش در چهارشون کردیم
      تونل یادتون نره

    • بدون نام

      ایشون چه کاره اند در استقلال

    • علی

      ...
      تنها اتفاقی که میتونه کیسه رو قهرمان کنه فقط و فقط داوریه
      هر موقع تو ۹۰ دقیقه ۶ گل اونم به تیم پرسپولیس کبیر زدید اون موقع ....

    • بدون نام

      معلوم میشه ت این مدت نه مدیر عاملی سرش میشه نه فوتبال . اگر فوتبال سرش می شد میفهمید که پنالتی جز بازی نیست . اگر راست میگی مارا ت زمین 6 گل بزنید . چطور میشه ت 4 دقيقه 4گل زد معلومن مغزت از تنظيم در رفته

    • ایران

      دوران طلایی استقلال این تیم اهورایی در برهه ای که ایشان مدیریت باشگاه رو داشتند رقم زدند . خسته نباشید جناب فتح الله زاده عزیز

    • سعید

      والله فهم و شعور هواداران ذوب آهن اصفهان که در پنالتی ۶ به ۵ شما را برد از تو مدیر عامل بیشتره که شش انگشتانشون جلوی دوربین های دنیا نگرفتند و ۶ تایی ۶ تایی نکردن، چون میدانستن این ۶ تایی اون ۶ تایی نمیشه. حاجی جون کمتر بیسوادی خودتو فریاد بزن و اتفاقا" این شمایید که سالهاست میسوزید آخه شما که نوجوان بودی ۴ تا خوردید چطوری روتون میشه ۴ رو مال ماست هنوز که هنوزه بزرگان تاج آرزو دارند نسلهای بعدیشون تلافی اون ۴ تا و ۶ تا گل تو مسابقه فوتبال بزن نه تو شیر یا خط

    • حامد فتح الله زاده

      من این مردک دروغگو را نییت شوم اون رامیدانم داره فقط میسوزه پماد لازم داره چقدر هوادار داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج