۱۰۳۳۱۶۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

تمرکز فرهاد مجیدی در فینال برهم خورد

استراماچونی در زمانی که هدایت استقلال را برعهده داشت با این تیم هفت پیروزی، چهار تساوی و دو شکست را تجربه کرد.

خبرگزاری ایلنا: استراماچونی در زمانی که هدایت استقلال را برعهده داشت با این تیم هفت پیروزی، چهار تساوی و دو شکست را تجربه کرد.

در استقلال وضعیت بسیار خاصی وجود دارد. سرمربی تیم در حال نتیجه گرفتن است، شاگردانش را نایب‌قهرمان لیگ برتر کرده و به فینال جام‌حذفی رسانده است.

آبی‌ها امشب در فینال جام حذفی باید برای فتح جام‌حذفی با تراکتور جدال کنند و از دو هفته دیگر هم لیگ قهرمانان آسیا برای آنها از سر گرفته خواهد شد، اما مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم تقریبا «قهر» هستند، گلایه‌های طرفین علنی و رسانه‌ای شده و رسانه‌های داخلی و بین‌المللی از تلاش باشگاه برای استخدام سرمربی جدید سخن می‌گویند.

این سرمربی البته برای استقلالی‌ها نام‌آشناست. او آندرا استراماچونی است؛ مرد ایتالیایی که ابتدای لیگ نوزدهم برای هدایت استقلال به ایران آمد، با تیمش نتایج خوبی کسب کرد، اما به‌دلیل عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی‌اش، قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرد و رفت. در آن زمان تلاش زیادی برای بازگرداندن استراماچونی صورت گرفت که البته به نتیجه نرسید. حالا اما احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال موج جدیدی از کوشش‌ها را برای بازگرداندن مربی ایتالیایی از سر گرفته است.

سعادتمند حتی ابایی ندارد از اینکه در تلویزیون ایران بگوید استراماچونی یکی از گزینه‌های استقلال برای فصل بعد است. این مساله را رسانه‌های ایتالیایی هم تایید می‌کنند. سرمربی ایتالیایی حالا باید تصمیم خود را بگیرد اما بازگشت به ایران مشکلات دیگری در مقایسه با سال گذشته دارد. برای مثال از زمان شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های سفر وجود دارد.

استراماچونی در زمانی که هدایت استقلال را برعهده داشت با این تیم هفت پیروزی، چهار تساوی و دو شکست را تجربه کرد و در بین هواداران استقلال محبوب و مورد‌احترام است. سال گذشته پس از اینکه او به‌دلیل نقض قرارداد از سوی باشگاه استقلال قراردادش را به‌طور یک‌جانبه فسخ کرد.

به هر حال استقلالی‌ها استراماچونی را دوست دارند و مایل به حضور دوباره او هستند اما در کنار این امید، بیم‌هایی نیز وجود دارد. از جمله اینکه مذاکره علنی با آلترناتیو ایتالیایی تمرکز فرهاد مجیدی را به‌هم بزند. نگرانی دیگر در مورد قانونمداری انعطاف‌ناپذیر مربی ایتالیایی است. او یک‌بار نشان داد بر سر مفاد قراردادش کوچک‌ترین شوخی و تعارفی ندارد؛ حالا سوال اینجاست که آیا مدیران استقلال در صورت جذب دوباره او، قادر به اجرای دقیق قرارداد، از جمله پرداخت منظم حقوق و دستمزدش هستند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف دهقان

      فقط برای مربیان پرسپولیس
      پول نبود ولی برای تیم ننر
      پایتخت هم پول هست هم
      میتونن به پشتوانه وزارت
      قانون و دور بزنن ومربی
      خارجی بیارن اونوقت به ما
      میگن تیم دولتی

      پاسخ ها

      • کمال اقبالی

        قربون باید به شما بگن لنگی
        جام حذفی اگه گل وقت اضافه
        نبود ماباید می گفتیم کار وزارت است
        رورا برم

    • بدون نام

      فرهاد باید بمونه

    • arsenal

      فرهاد باید بمونه تا تیمو بدبخت کنه خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج