۱۰۳۳۱۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راموس: دوست داریم مسی در بارسلونا بماند

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از ماندن لیونل مسی در بارسلونا استقبال می‌کند و درباره آینده حرفه‌ای خودش هم اظهارنظر کرد.

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از ماندن لیونل مسی در بارسلونا استقبال می‌کند و درباره آینده حرفه‌ای خودش هم اظهارنظر کرد.

سرخیو راموس در آستانه دیدار امشب (پنجشنبه) تیم‌ ملی فوتبال اسپانیا با آلمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در واکنش به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا گفت: این موضوعی نیست که ما روی آن تمرکز کنیم، اما بازیکنان این حق را دارند تا برای آینده خود تصمیم‌گیری کنند. همان‌طور که گفته شده، به خاطر فوتبال اسپانیا، برای بارسلونا و برای ما، دوست داریم که مسی بماند، چون ما همیشه می‌خواهیم بهترین بازیکنان در لالیگا باشند.

لیونل مسی ۳۳ ساله به دنبال ترک نوکمپ پس از ۱۹ سال حضور در این باشگاه با فسخ قراردادش است، اما باشگاه بارسلونا مدعی است بند فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی غیرفعال شده و او نمی‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود، مگر اینکه مشتریان وی رقم فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی برنده شش توپ طلا را بپردازند.

راموس ۳۴ ساله که خود تنها یک سال دیگر بار رئال مادرید قرارداد دارد، درباره آینده حرفه‌ای خود نیز اظهار داشت: این موضوعی است که ما هنوز نتوانسته‌ایم به آن بپردازیم، اما موضوعی است که نه من و نه باشگاه نگرانش نیستیم. من سال‌ها در رئال مادرید بوده‌ام و هرگز در فکر جدایی از این تیم نبوده‌ام و اطمینان دارم که به توافقی متقابل و مناسب خواهیم رسید. حالا تمرکزم روی آماده‌سازی برای فصلی قدرتمند است.

کاپیتان اسپانیایی کهکشانی‌ها از سال ۲۰۰۵ عضو باشگاه رئال مادرید است و تاکنون در ۶۵۰ بازی از رقابت‌های مختلف با پیراهن این تیم به میدان رفته و ۹۷ گل هم به ثمر رسانده است. راموس تاکنون با رئال مادرید ۲۲ قهرمانی مختلف را تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به پنج قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج