۱۰۳۳۲۰۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پرداخت بدهی برانکو بیش از ۵۰درصد می‌شود

باشگاه پرسپولیس برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باید بدهی به برانکو را با وی تسویه کند و پرداختی این باشگاه به سرمربی سابق خود به زودی به بالای ۵۰ درصد می‌رسد.

خبرگزاری میزان: باشگاه پرسپولیس برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باید بدهی به برانکو را با وی تسویه کند و پرداختی این باشگاه به سرمربی سابق خود به زودی به بالای ۵۰ درصد می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی را از هفته جاری آغاز کرده اما برای اینکه پنجره این تیم بسته نشود باید تا قبل از ۲۲ شهریور با برانکو، سرمربی سابق این تیم، تسویه کند.

در همین ارتباط رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به میزان گفت: پرسپولیس تا الان ۳۰ درصد به برانکو پرداخت داشته است. دیروز (چهارشنبه) هم حواله بانک مرکزی برای پرداختی به برانکو را دریافت کردیم و تا روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده ارز آن را هم تامین می‌کنیم و ۲۳ درصد دیگر هم به وی پرداخت خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با پرداختی هفته آینده به برانکو، مجموع پرداختی ما به او به ۵۳ درصد می‌رسد. با تمام دستیاران برانکو هم تسویه شده و دیگر طلبی از باشگاه ندارند و هواداران از این بابت ناراحت نباشند. فیفا هم به ما گفته که هر پولی به دستتان می‌رسد به برانکو پرداخت کنید تا حسن نیت خود را اثبات کنید.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون شرایط مالی این باشگاه، خاطرنشان کرد: اوایل هفته آینده یک یا دو جلسه بسیار مهم داریم و قرار است مابقی منابع ریالی طلب برانکو را تامین کنیم. قرار است دو اسپانسر جدید برای باشگاه جذب کنیم. این دو اسپانسر دو مجموعه خوب هستند و پس از قطعی شدن مذاکرات، نام آنها را اعلام می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.چ

      حتمابابامسعوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج