جاباما
۱۰۳۴۱۹۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مسی در چه شرایطی در بارسا ماندگار خواهد شد؟

رقم خوردن اتفاقاتی ممکن است لیونل مسی را به ماندن برای سالها متمادی در نوکمپ ترغیب کند.

ورزش سه: رقم خوردن اتفاقاتی ممکن است لیونل مسی را به ماندن برای سالها متمادی در نوکمپ ترغیب کند.

جمعه شب بود که لیونل مسی به شایعات رفتن پایان داده و اذعان داشت تا پایان فصل پیش رو در نوکمپ خواهد ماند. حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد این بازیکن قراردادش را تمدید کرده و سالهای بعد نیز در بارسا باقی بماند. مسی از احتمال بازگشت ژاوی هرناندز این بار به عنوان سرمربی به باشگاه بارسلونا هیجان زده بوده و معتقد است او دوای درد این تیم خواهد بود.

البته در فصل زمستان نیز مدیران بارسلونا سعی کردند او را به جای ارنستو والورده به عنوان سرمربی جدید منصوب کنند، اما ژاوی این پیشنهاد را رد کرد. مسی معتقد است پروژه ای تحت هدایت ژاوی می تواند نفس تازه ای به این باشگاه داده و بارسلونا را به سالهای اوج گذشته بازگرداند.

همچنین به نظر می رسد جوزپ بارتومئو مسئولیت مدیریت بارسا تا زمان انتخابات جدید تا ۱۵ مارچ را حفظ می کند. این بدان معناست که قبل از پایان فصل پیش رو، نام رئیس جدید بارسا اعلام خواهد شد و اگر تغییرات باب میل مسی باشد، احتمال ماندن او افزایش می یابد. همچنین خانواده نیز نقش مهمی در تصمیم گیری مسی در مورد آینده دارند.

این بازیکن می خواهد در شهری سکونت داشته باشد که رضایت خانواده اش فراهم شود و بی شک بارسلون بهترین محل اسکان برای آنها خواهد بود. پس بدین ترتیب آینده لیونل مسی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و ممکن است او در سالهای بعد نیز لباس این تیم را بر تن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      مسی چرا رفت

    • احمد حیدری

      این فسی بی افتخار ملی در بازی بزرگ گم وابسته به بارسا با گل زدن به گرانادا مایورکا و ایبار گرانادا میخاد بگه بازیکنه وقتی گند به تیم میزنه و آبرو ریزی بالا میاره، توجه رسانه ها رو به رفتن از بارسا یا خداحافظی از تیم ملی پرت میکنه مثل خراب کردن پنالتی حساس آرژانتین مقابل شیلی و خداحافظی و دوباره مثل سگ برگشت

      پاسخ ها

      • رضا

        به توچه آخه سکته نکنی صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج