۱۰۳۴۶۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فدراسیون والیبال: مذاکره کرده‌ایم، اما گزینه نهایی نداریم

دبیر فدراسیون والیبال ایران می‌گوید مذاکره با مربیان مختلف حقیقت دارد، اما فعلا هیچ‌ گزینه‌ای نهایی نشده است.

خبرگزاری ایسنا: دبیر فدراسیون والیبال ایران می‌گوید مذاکره با مربیان مختلف حقیقت دارد، اما فعلا هیچ‌ گزینه‌ای نهایی نشده است.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی درباره اضافه شدن تیم شهرداری قزوین به لیگ برتر والیبال در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت‌ها، توضیح داد: آیین نامه لیگ با ۱۴ تیم است، اما فدراسیون با توجه به شرایط ویژه کشور معتقد است که ورزش والیبال می‌تواند در جامعه ایجاد انگیزه کند و متقاضی زیادی دارد. پس از مشورتی که با باشگاه‌ها انجام دادیم قرار شد استان‌های بیشتری را در لیگ داشته باشیم که این تصمیم را گرفتیم.

او ادامه داد: ما نظر باشگاه‌ها را جویا شده و سپس به اعضای هیات رئیسه پیشنهاد دادیم که حالات مختلف این اقدام مورد بررسی قرار گرفت و این تصمیم را گرفتیم.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهرداری قزوین بدهی‌های خود را تسویه کرد؟ توضیح داد: بله، حتی همان روزی که اعلام شد تیم قزوین از لیگ کنار گذاشته شد، به فدراسیون گفتند که روز پنج‌شنبه پول را به حساب فدراسیون واریز کرده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با گزینه خاصی برای سرمربی گری تیم ملی به توافقات نهایی رسیده است؟ توضیح داد: بالاخره خبر مذاکره فدراسیون با مربیان رسمی است، اما متاسفانه بعضی رسانه‌ها به نحوی این اخبار را بروز دادند که که گویا گزینه‌ نهایی مشخص شده است. به هر حال ما الان از مربی تیم ملی دور نیستیم. هدف فدراسیون مشخص است و به نسبت هدف ما هم دامنه خاصی از مربیان وجود دارند که می‌توانند ما را به هدف مشخص شده برسانند. طبیعی است الان‌ وارد مذاکره با برخی گزینه‌ها شویم تا ببینیم آمادگی همکاری با ما را دارند یا خیر. هر اسمی که مطرح می‌شود گزینه نهایی نیست. اینکه اسامی را اعلام کنیم در دنیای حرفه‌ای کار درستی نیست.

تقوی در واکنش به این پرسش که با این اوصاف فعلا هیچ‌ گزینه‌ای نهایی نیست؟ اظهار کرد: فعلا گزینه نهایی نداریم، اما منطقی است با چند مربی صحبت کنیم تا ببینیم آمادگی همکاری با تیم ملی ایران را دارند یا نه. شاید یک مربی مثل ولاسکو بگوید بخاطر شرایط خاصی که دارد نمی‌خواهد بیاید، پس همانجا مذاکره تمام می‌شود. نگاه برخی دوستان در رسانه به نحوی است که گویا گزینه نهایی مشخص شده، اما در حقیقت فعلا مذاکرات با گزینه‌های مختلف ادامه دارد که امری طبیعی است.

او در مورد شرایط مالی فدراسیون والیبال برای همکاری با مربیان خارجی نیز گفت: به هر حال فدراسیون باید فشارهایی را تحمل کند، وقتی هفته گذشته گفتیم آرمان ما رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی المپیک است خیلی‌ها گفتند نشدنی است و چرا باید چنین هدفی داشته باشیم؟ هیچ کس نگفت باید زیر ساخت داشته باشیم، اما با این‌ وجود وقتی هدف فدراسیون رسیدن به جمع چهار تیم نهایی المپیک است، فدراسیون باید منابع خود را تامین کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج