۱۰۳۴۶۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

روزنوشتي منتشر نشده‌ از جلال آل‌احمد

از يادداشت‌هاي روزانه جلال آل‌احمد كه به مهر آقاي دانايي (خواهرزاده جلال) در سالروز خاموشي‌اش براي نخستين‌بار نشر مي‌يابد. 

روزنامه اعتماد: از يادداشت‌هاي روزانه جلال آل‌احمد كه به مهر آقاي دانايي (خواهرزاده جلال) در سالروز خاموشي‌اش براي نخستين‌بار نشر مي‌يابد.
روزنوشتي منتشر نشده‌ از جلال آل‌احمد
يكشنبه 25 دي‌ماه 1345- 5/7 بعدازظهر- خرمشهر: ديگر اينكه ديشب فكر مي‌كردم درباره اين اطلاق محمد مسعود شدن كه گلستان و پيش از او، مدير خواندني‌ها گفت و مي‌ديدم كه راست مي‌گويند و از نو به كله‌ام زد كه رها كنم و توي لاك خودم بروم و الخ...
ولي مگر مي‌شود؟ تصميم گرفته بودم كه اينجا هيچكس را خبردار نكنم، ولي از طرفي، عصري پوركريم را فرستادم سراغ امامي (غلامرضا) كه در تهران آمده بود سراغم و اخيرا هم كاغذي نوشته بود و جوابش داده بودم و بعد جوانك مهماندار اين هتل آناهيتا... .
عصري آمده است كه سلام و عليك و از ارادتمندان و از فرهنگيان شنيده است كه ما اينجاييم و اسم‌مان را در دفتر خوانده است و الخ....
مرده اين حرف‌ها هستم. راست مي‌گويند حضرات كه Father image و الخ... مرد باشم و از اين ارضاي از شلوغ بودن دور و بر خويش فرار كنم و بتوانم با خلوت اجباري- اختياري‌ام بسازم و كارم را بكنم.
اين بي‌فرزند ماندن و احتياج به جوان‌هايي داشتن امثال امامي و پوركريم را آخر چه مي‌شود كرد؟ اين است ديگر و اينجوري مي‌شود كه درِ دلت را براي هر كدام‌شان كه از راه مي‌رسند باز مي‌كني و چه عيب دارد؟ جز اينكه مي‌روي سر منبر و آن وقت محمد مسعود در‌مي‌آيي به قول حضرات....
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج