جاباما
۱۰۳۵۲۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعتصاب و تجمع کارگران آبفای آبادان

بیش از ۵۰ نفر از کارگران آب و فاضلاب حوزه شهری آبادان روز چهارشنبه ضمن تجمع مقابل اداره آبفای این شهر پرداخت حقوق عقب افتاده خود را خواستار شدند.

خبرگزاری ایرنا: بیش از ۵۰ نفر از کارگران آب و فاضلاب حوزه شهری آبادان روز چهارشنبه ضمن تجمع مقابل اداره آبفای این شهر پرداخت حقوق عقب افتاده خود را خواستار شدند.

این کارگران در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق، حق بیمه و دیگر مزایای خود دست از کار کشیدند و مقابل اداره امور آبفای آبادان تجمع کردند.

یکی از این کارگران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حق بیمه کارگران آبفای شهری آبادان به تامین اجتماعی واریز نشده ضمن اینکه بخشی از حقوق سه ماهه اول و سه ماه دوم سال جاری نیز هنوز پرداخت نشده است.

اعتصاب و تجمع کارگران آبفای آبادان

این کارگر که به دلیل تمدید نشدن اعتبار دفترچه بیمه درمانی خود و خانواده اش برای درمان کودک بیمارش با مشکل مواج شده است افزود:با توجه به پرداخت نشدن حق بیمه نمی‌توانیم از خدمات بیمه درمانی استفاده کنیم.

یکی دیگر از کارگران آبفا شهری آبادان گفت: با وضعیت گرانی و هزینه بالای مخارج زندگی ، عقب افتادن حقوق ، زندگی کارگران شاغل در آبفای شهری آبادان را با مشکل مواجه کرده است.

رییس اداره آبفای آبادان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۲۰۰ نیروی پیمانکار در حوزه شهری آبفا مشغول به کار هستند که سه ماه حقوق آنها عقب افتاده است.

مصطفی مهران‌فر علت عمده تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان امور آبفای آبادان را شرایط کرونایی بیان کرد و گفت: شرایط بیماری کرونا موجب کاهش منابع درآمدی آبفا شده است.

وی با بیان اینکه حقوق یک ماهه این کارگران آماده پرداخت است گفت: حق بیمه مردادماه این کارگران پرداخت نشده است و سازمان تامین اجتماعی برای دریافت طلب خود چک‌های آبفای آبادان را برگه زده و به همین دلیل حقوق پرسنل آبفا آبادان قابل پرداخت نیست.

وی بیان داشت: در حال پیگیری برای دریافت دسته چک جدید از بانک هستیم و به محض دریافت دسته چک حقوق این کارگران به حساب آنان واریز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج