۱۰۳۵۳۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نه از مدیرعامل خبری است، نه سرمربی و بازیکن!

صنعت‌نفت آبادان روز‌های متفاوت و سختی را تجربه می‌کند. تکلیف هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص نیست و سرمربی هم معرفی نشده، بازیکنان زیادی هم جدا شدند و هواداران بیش از همیشه نگران تیم محبوب خود هستند.

خبرورزشی: صنعت‌نفت آبادان روزهای متفاوت و سختی را تجربه می‌کند. تکلیف هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص نیست و سرمربی هم معرفی نشده، بازیکنان زیادی هم جدا شدند و هواداران بیش از همیشه نگران تیم محبوب خود هستند.

صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرورزشی، صنعت‌نفت آبادان که فصل گذشته بهترین نتایج تاریخ خود را کسب کرد، این روزها شرایط متفاوت و سختی دارد. این تیم در لیگ نوزدهم کار خود را با دراگان اسکوچیچ شروع کرد و در نیم‌فصل اول یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا به حساب می‌آمدند اما هفته هجدهم ناگهان خبر رسید دراگان اسکوچیچ با تیم ملی قرارداد امضا کرده تا روزهای سخت صنعت‌نفت آبادان شروع شود.

زردپوشان خوزستانی در هفته نوزدهم با سرمربی‌گری موقت بهنام سراج کار را دنبال کردند و بعد از آن، او به عنوان سرمربی ثابت انتخاب شد.

صنعت‌نفت با بهنام سراج هم نتایج بدی نگرفت اما شوک رفتن اسکوچیچ در هفته‌های ابتدایی باعث شد تیم نتواند روند خوب خود را ادامه دهد و امتیازات مهمی را از دست داد. به همین دلیل شانس گرفتن سهمیه آسیا از دست رفت اما با این حال، تیم آبادانی یکی از موفق‌ترین فصل‌های خود را تجربه کرد. با این شرایط، به نظر می‌رسید حمایت‌ها از صنعت‌نفت آبادان برای فصل بیستم بیشتر شود تا بلکه این تیم هم به لیگ قهرمانان آسیا برسد اما نه تنها این‌طور نشد، بلکه خبر رسید قرار است امتیاز تیم واگذار شود چرا که وزارت نفت قصد ندارد دیگر به تیم‌های نفتی کمک مالی داشته باشد. این اتفاقات باعث شد تغییرات دیگری هم صورت بگیرد.

هنوز چند روزی از پایان لیگ نوزدهم نگذشته بود که علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان اعلام کرد قراردادش با این باشگاه تمام شده و قصد ندارد آن را تمدید کند. البته عیسی‌زاده قبلاً هم چنین رفتاری داشت و گفته بود کنار می‌رود و برنمی‌گردد اما باز هم برگشت. به خاطر همین، هواداران آبادانی رفتن این مدیر را چندان باور نکردند و منتظر بودند ببینید شرایط به چه صورت می‌شود. در این مدت، علی عیسی‌زاده ظاهراً منتظر جلسه وزارت نفت و تعیین تکلیف واگذاری صنعت‌نفت بود که این مسأله هم مشخص شد و قرار است صنعت‌نفت آبادان این فصل هم زیر نظر وزارتخانه کار خود را ادامه دهد و واگذاری امتیاز آن به فصل آینده موکول شد.

با وجود این‌که تکلیف این مسأله مشخص شد اما هنوز خبری از مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت نیست. در واقع هیأت مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان هم نامشخص است و صحبتی درباره بازگشت علی عیسی‌زاده نشده تا این تیم همچنان در بحث مدیریتی، بلاتکلیف بماند. البته این بلاتکلیفی فقط مختص مدیریت باشگاه نیست، بلکه تیم زردپوش آبادانی هم با مشکلات عجیبی مواجه شده.

صنعت‌نفت هنوز نه سرمربی خود را می‌شناسد و نه بازیکنی به خدمت گرفته. این در حالی است که بازیکنان شاخص و اصلی تیم در حال جدا شدن و رفتن به دیگر تیم‌ها هستند. تا به امروز هم عیسی آل‌کثیر که بهترین گل‌زن صنعت‌نفت در فصل گذشته بود و یکی از مدعیان اصلی آقای گلی و همچنین ناصر سالاری دروازه‌بان اصلی این تیم، رسماً جدا شدند و به تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان رفتند. دیروز هم عقیل کعبی با تیم رفسنجانی قرارداد امضا کرده تا سومین جداشده رسمی آبادانی‌ها لقب بگیرد. به جز این نفرات، خبر می‌رسد میلاد جهانی که بهترین پاسور لیگ لقب گرفت و همچنین جعفر سلمانی، به زودی با تیم‌های جدیدشان قرارداد امضا می‌کنند.

این رفتن‌ها ادامه دارد و خبری از آمدن نیست. چراکه صنعت‌نفت آبادان هنوز نه مدیرعامل دارد و نه هیأت مدیره و سرمربی که بدانند باید چه بازیکنانی را به خدمت بگیرند و با چه بازیکنانی تمدید کنند.

شاید اگر علی عیسی‌زاده، که کاملاً مشخص است برمی‌گردد، زودتر کار خود را شروع کند، این تیم از بلاتکلیفی خارج شود. عیسی‌زاده در مصاحبه اخیرش، جوری صحبت کرد که انگار قرار است مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان بماند که باید دید هیأت مدیره جدید چه کسانی هستند و آیا با این مسأله موافقت می‌کنند یا نه.

به هر حال مدیرعامل فصل قبل صنعت‌نفت آبادان درباره جلسه سرنوشت‌ساز در وزارت نفت برای آینده تیم گفت: «عصر سه‌شنبه جلسه برگزار شد و آقای مختار و آقای محفوظی در این جلسه حضور داشتند و موافقت آقای وزیر را برای تیم‌داری در فصل آینده گرفتند؛ تیم در لیگ بیستم تحت حمایت وزارت نفت است، حالا بحث مالی آن روشن نشده اما تحت حمایت وزارتخانه خواهد بود. قرار بود مالکیت باشگاه صنعت‌نفت واگذار شود و تغییر و تحولات اساسی صورت پذیرد اما با این جلسه، به مدت یک سال پروسه متوقف شد تا همچنان این تیم تحت حمایت وزارت نفت باقی بماند؛ البته بعید است من به عنوان مدیرعامل در فصل آینده حضور پیدا کنم، فکر می‌کنم طی سه، چهار روز آینده موضوع مدیرعاملی مشخص خواهد شد.»

علی عیسی‌زاده در رابطه با این‌که تمایلی برای ادامه همکاری در سمت مدیرعامل صنعت‌نفت ندارد، ادامه داد: «مدت زمان حضور ما تمام شده و ان‌شاءالله نیرو‌های تازه‎نفس روی کار بیارند و کار را پیش ببرند.»

عیسی‌زاده درباره تقویت صنعت‌نفت آبادان هم گفت: «اطلاعی ندارم، چرا که زمان هیأت مدیره ما تمام شده و پس از ابلاغ جدید، هیأت مدیره و مدیرعامل جدید مشخص خواهند شد و کار‌های باشگاه را انجام می‌دهند؛ خودم درخواست دادم تا دیگر در رأس مدیریت باشگاه نباشم.»

اگرچه علی عیسی‌زاده همچنان اصرار دارد بگوید نمی‌آید اما وقتی پی‌گیر شرایط صنعت‌نفت آبادان شد یعنی این‌که کارها را برای بازگشت به مدیریت باشگاه هم دنبال می‌کند. پس اگر عیسی‌زاده برگردد که البته ظاهراً منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه است، احتمالاً زردپوشان خوزستانی باز هم کار خود را با بهنام سراج ادامه خواهند داد چرا که بعید است بودجه این تیم افزایش پیدا کند و بدون شک هزینه‌ها کم خواهد شد.

حالا که بازیکنان در حال رفتن هستند و دیگر بازیکن خوب و درجه یک بیرون نمانده، شاید صنعت‌نفت آبادان در فصل آینده با بازیکنان بومی و جوان به کار خود ادامه دهد که باید دید این روند می‌تواند روزهای خوب دیگری برای صنعت‌نفت رقم بزند یا این‌که هواداران پرشور آبادانی باز هم ناامید خواهند شد.

البته الان تنها چیزی که برای هواداران صنعت‌نفت اهمیت دارد این است که تیم از بلاتکلیفی خارج شود تا بلکه زودتر جلوی این رفتن‌ها را بگیرند. دیروز خبر رسیده بود احتمالاً هیأت مدیره و مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان هفته آینده مشخص خواهند شد اما باید دید این اتفاق می‌افتد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج