جاباما
۱۰۳۵۵۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلیل عجیب بارسلونا برای فروش سوارز

لوئیس سوراز از اولین بازیکنانی بود که توسط رونالد کومان در فهرست فروش بارسا قرار گرفت.

ورزش سه: لوئیس سوراز از اولین بازیکنانی بود که توسط رونالد کومان در فهرست فروش بارسا قرار گرفت.

روز گذشته برخی نشریات معتبر خبر از توافق لوییس سوارز با یوونتوس برای انتقالی ۱۳ میلیون یورویی به علاوه ۳ میلیون پاداش دادند.

به این ترتیب که یووه سه میلیون یورو ثابت به علاوه ۱۳ میلیون یورو بندهای متغیر به بارسلونا پرداخت خواهد کرد تا ستاره اروگوئه ای را جذب کند. از ۱۳ میلیون یورو، نیمی به راحتی قابل دسترس است و نیم دیگر بستگی به عملکرد لوئیس سوارز در باشگاه ایتالیایی خواهد داشت.

توافق بارسا و یوونتوس در حالی صورت می گیرد که لوئیس سوارز هنوز موفق به فسخ قراردادش با بارسا نشده است و قصد دارد پس از دریافت دستمزد فصل بعدش، قرارداد خود را فسخ کند.

در واکنش به این اخبار لوئیس سوارز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود همه اخبار را جعلی خواند تا نشریه اسپورت خبر از توقف مذاکرات او با یوونتوس بدهد.

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو خوتا جوردی خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که جدایی سوارز از بارسا حتمی است و فصل بعد او را با پیراهن آبی اناری نخواهیم دید.

او در مورد دلایل تصمیم بارسا برای فروش سوارز گفت که سوای دلایل ورزشی(افزایش سن و افت کیفی) و نیز اقتصادی(دستمزد بالای او) بارسا قصد دارد با فروش سوارز یکی از حلقه های نزدیک دوستی با مسی در رختکن را از بین ببرد.

به این ترتیب که با جدا کردن این دو دوست صمیمی، مسی دیگر در رختکن قدرت سابق را نخواهد داشت و این به کادر فنی جدید قدرت عمل بیشتری خواهد داد. در واقع فروش سوارز یک هدف استراتژیکی مهم برای سران بارسا محسوب می شود و آنها قصد دارند قدرت باند پرنفوذ لیونل مسی در رختکن را کاهش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج