۱۰۳۵۵۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ادعای حمله هکرهای روسیه به کمپین بایدن

به گفته منابع مطلع، شرکت مایکروسافت به تازگی به یکی از اصلی ترین شرکت های مشورتی در حوزه مبارزات انتخاباتی جو بایدن دموکرات هشدار داد که احتمالا هدف هکرهای تحت حمایت دولت روسیه قرار گرفتند.

ایسنا: به گفته منابع مطلع، شرکت مایکروسافت به تازگی به یکی از اصلی ترین شرکت های مشورتی در حوزه مبارزات انتخاباتی جو بایدن دموکرات هشدار داد که احتمالا هدف هکرهای تحت حمایت دولت روسیه قرار گرفتند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این منابع گفتند، این حمله هکری علیه کارکنان یک شرکت مستقر در واشنگتن موسوم به اس‌کی‌دی‌کی‌نیکربوکر بوده است که در حوزه استراتژی و ارتباطات انتخاباتی با بایدن و دیگر دموکرات های سرشناس در دو ماه گذشته همکاری داشته است.

در این گزارش به استناد منابع آمده است، هکرها موفق نشدند به شبکه های این شرکت دسترسی یابند. آنها به خوبی مقابله کردند بنابراین هیچ نفوذی رخ نداد.

این شرکت از اظهارنظر خودداری کرد. سخنگوی بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات سوم نوامبر هم اظهارنظری نداشت.

تلاش های هکری علیه شرکت اس‌کی‌دی‌کی در شرایطی رخ می دهد که آژانس های اطلاعاتی آمریکا درباره احتمال مداخله دولت های خارجی در انتخابات نوامبر هشدار داده اند.

تحقیق هایی از سوی رابرت مولر، شورای ویژه سابق و کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا به این نتیجه رسیدند که دولت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ دخالت داشته است و مولر هشدار داده است که روسیه در کمپین کنونی هم مداخله می کند.

یکی از منابع گفت، مشخص نیست که آیا هکرها به دنبال هدف گرفتن کارزار بایدن بودند یا اطلاعاتی از دیگر مشتری های این شرکت آمریکایی می خواستند.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این گزارش را بی اساس خوانده است. او امروز (پنجشنبه) به خبرنگاران گفت: نه ما اطلاعی در این رابطه نداریم. نه می دانیم کدام شرکت مدنظر است و نمی دانیم منظور از "تحت حمایت روسیه" چیست. گویی یک مطلب بی اساس دیگر متاسفانه در یکی از آژانس های خبری مورد احترام منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج