۱۰۳۵۵۷۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کشف پیکر ۳ کودک افغان در کانال آب

پیکر بی جان سه تن از چهار کودک تبعه‌ افغانستان که بعد از ظهر دوشنبه ۱۷ شهریور مفقود شده بودند، روز گذشته در کانال آب روبروی شرکت هواپیماسازی ایران (هسا)، کشف شد.

ایسنا: پیکر بی جان سه تن از چهار کودک تبعه‌ افغانستان که بعد از ظهر دوشنبه ۱۷ شهریور مفقود شده بودند، روز گذشته در کانال آب روبروی شرکت هواپیماسازی ایران (هسا)، کشف شد.

در پی وقوع دومین حادثه غرق شدن چند نفر از اتباع افغانستانی و ایرانی ساکن در شهرستان شاهین شهر و میمه طی تابستان امسال در کانال‌های انتقال آب کشاورزی، روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه با صدور اطلاعیه‌ای، مسئولیت متولیان کانال ها به ویژه سازمان آب منطقه‌ای استان را متناسب با تعاریف قانونی و عرفی و موقعیت جغرافیایی و محلی کانال ها یادآور شد و ضمن تاکید بر ضرورت اقدامات ایمنی، حفاظتی، پیشگیرانه و هشداردهنده و نیز مسئولیت خانواده ها در قبال فرزندان کودک و نوجوان خود، توضیحاتی در راستای تنویر افکار و اطلاع‌رسانی عمومی اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه، بر اساس گزارش رسمی تعداد ۴ نفر از کودکان ۷، ۹، ۱۰ و ۱۲ ساله افغانستانی مقیم و ساکن شاهین شهر، عصر روز دوشنبه، ۱۷ شهریور ماه بنابر اعلام خانواده های آنها به قصد بازی در گیم نت از منزل خارج شده و پس از گذشت چندین ساعت و بازنگشتن به منزل، والدین پیگیر وضعیت آنها شدند.

با اعلام خانواده های این کودکان، پرونده مقدماتی در پلیس آگاهی و اقدامات فنی و پلیسی جهت کشف مفقودین آغاز شد.

متاسفانه عملیات جستجو نتیجه بخش نبود تا اینکه در روز چهارشنبه، ۱۹ شهریورماه طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده جسدی در کانال آب روبروی شرکت هواپیماسازی ایران(هسا)، عملیات جستجو توسط عوامل آتش‌نشانی و اورژانس و پلیس در محل انجام شد که در نهایت منجر به کشف سه جسد از کودکان افغانستانی به دلیل غرق شدگی شد. همچنین پیگیری جهت مشخص شدن وضعیت کودک چهارم همچنان ادامه دارد.

ظرف همین روز، یک جسد دیگر متعلق به پسر ۱۲ ساله ایرانی به خاطر غرق شدگی در کانال انتقال آب در حوالی شهر گز کشف و شناسایی شد که همه این اجساد برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

هویت فردی و خانوادگی کلیه افراد متوفی مشخص و همگی ساکن شاهین شهر بوده اند و برخی اخبار منتشر شده مبنی بر نامشخص بودن هویت اجساد و یا ارتباط دادن آن ها با کودکان کار تکذیب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج