۱۰۳۵۶۴۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پیش‌بینی بارش باران ۵ روزه در ۱۰ استان

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز تا سه شنبه آینده در ۱۰ استان از افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق طی امروز تا سه شنبه آینده در ۱۰ استان از افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در سواحل شمالی کشور خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ارتفاعات البرز در شمال استان‌های البرز، تهران و سمنان، نیمه غربی هرمزگان، برخی مناطق فارس، شمال بوشهر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان ابرناکی همراه با رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.

شنبه و یکشنبه هفته آینده این شرایط علاوه بر مناطق ذکرشده در شمال غرب و غرب سواحل شمالی کشور برقرار است. روزهای دوشنبه و سه شنبه برای برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. شدت بارش امروز مربوط به غرب هرمزگان، جنوب شرق و شمال فارس، جنوب اصفهان و ارتفاعات شمال شرق تهران است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه هفته آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی‌شده است. از امروز تا سه شنبه هفته آینده دبر شمال غرب، سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما (۳ تا ۶ درجه) و در همین مددت در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کاهش نسبی دما (۳ تا ۶ درجه) پیش‌بینی‌شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج