۱۰۳۵۶۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توخل: به درخشش فلورنزی خوشبین هستم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به شکست تیمش مقابل لانس تازه دسته اولی شده واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: توماس توخل که تیم تحت‌هدایتش در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه و در چارچوب هفته دوم این رقابت‌ها در غیاب بازیکنان کلیدی خود یعنی نیمار، کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی، آنخل دی‌ماریا و کیلور ناواس (تست کرونای همه مثبت شده است) با نتیجه یک - صفر مغلوب میزبان خود، لانس شد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه گفت: من فکر نمی‌کنم که در این بازی می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. از بازی که در نیمه اول به نمایش گذاشتیم، راضی بودم. ما بازی را کاملاً تحت‌ کنترل خود داشتیم و مالیکت توپ از آن ما بود.

وی افزود: در واقع ما در این دیدار در خلق موقعیت مشکل داشتیم. بله، ما موقعیت جدی گلزنی نداشتیم، اما فراموش نکنید که ما در این دیدار ترکیب کوچکی داشتیم و بازیکنانی را در اختیار نداشتیم که تفاوت را رقم می‌زنند. با توجه به تیم جوانی که در این دیدار داشتیم، ما اشتباه سرنوشت‌سازی مرتکب شدیم و نتوانستیم از اشتباهات لانس استفاده کنیم. نتیجه مساوی بهترین سناریویی بود که ما می‌توانستیم امیدوار به کسبش در این دیدار باشیم.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره بحث انتقال آلساندور فلورنزی، کاپیتان رم به جمع پاریسی‌ها به عنوان جانشین توماس مونیه اظهار داشت: امیدوارم این انتقال به نتیجه برسد. من به درخشش فلورنزی خیلی خوشبین هستم.

وی همچنین در پایان در واکنش به شایعه انتقال متئو گندوزی، هافبک فرانسوی آرسنال به پاری‌سن‌ژرمن خاطرنشان کرد:، خیر، این انتقال عملی نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج