۱۰۳۵۷۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتقاد تند تولیت آستان قدس از امانوئل مکرون

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: در غرب حتی جرأت نمی‌کند که درباره ماجرای هولوکاست بررسی انجام دهد و تاکنون هم عده زیادی از مورخان و کارشناسان به خاطر پرسیدن سؤال درباره ابعاد موضوع و تعداد کشته‌ها به زندان محکوم‌شده‌اند.

ایسنا نوشت: تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: در غرب حتی جرأت نمی‌کند که درباره ماجرای هولوکاست بررسی انجام دهد و تاکنون هم عده زیادی از مورخان و کارشناسان به خاطر پرسیدن سؤال درباره ابعاد موضوع و تعداد کشته‌ها به زندان محکوم‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه اجتماع مردم مشهد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) که در حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در یکی از آیات قرآن کریم می‌فرمایند که عده‌ای از کافران و گمراهان در تلاش هستند که نور هدایت الهی را خاموش کنند اما هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: همواره در طول تاریخ چه در زمان حیات پیامبر مکرم اسلام(ص) و چه بعد از ارتحال آن حضرت، جریانات گمراه، منحرف و کافر درصدد بودند که با استفاده از ابزارهای مختلف، چهره نورانی پیامبر عظیم‌الشأن(ص) را مخدوش کنند.

مروی با محکومیت اقدام هتاکانه نشریه «شارلی ابدو» و اهانت به پیامبر مکرم اسلام(ص) خاطرنشان کرد: اخیراً رئیس‌جمهور فرانسه گفته است که به دلیل آزادی بیان، نمی‌توانیم این اقدام را محکوم کنیم؛ واقعاً با کدام منطق سازگار است که به‌عنوان آزادی بیان، به نماد فضیلت‌ها و مقدسات حدود دو میلیارد مسلمان جهان اهانت شود؟

وی ادامه داد: این‌گونه اقدامات نه‌تنها مصادیق آزادی بیان نیست بلکه عین وحشی‌گری و بی‌اخلاقی است؛ کدام منطق اجازه می‌دهد به شخصیتی که حدود دو میلیارد مسلمان عاشق و دلداده ایشان هستند، اهانت شود؟

وی تأکید کرد: اکنون کسی در غرب حتی جرأت نمی‌کند که درباره ماجرای هولوکاست بررسی انجام دهد و تاکنون هم عده زیادی از مورخان و کارشناسان به خاطر پرسیدن سؤال درباره ابعاد موضوع و تعداد کشته‌ها به زندان محکوم‌شده‌اند؛ چرا درباره هولوکاست آزادی بیان وجود ندارد؟

وی ادامه داد: جریانات منحرف به خاطر کینه و البته هراسی که از قدرت اسلام دارند، یک روز با به وجود آوردن داعش سعی در مقابله با اسلام دارند و یک روز هم با اهانت‌های سخیف به مقدسات به جنگ با اسلام می‌آیند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: اگر جهان اسلام متحد شوند، تمام استکبار و ایادی آن‌ها نمی‌تواند در برابر اسلام بایستد، اما متأسفانه برخی کشورهای اسلامی احساس مسئولیت ندارند و سران برخی از کشورها هم نوعاً خودفروخته هستند و دشمن هم از این فرصت برای اهانت به بزرگ‌ترین شخصیت عالم وجود استفاده می‌کند. خداوند همه مسلمانان را از خواب غفلت بیدار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج