۱۰۳۵۸۳۳
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

شفر: حاضرم با قوه قضائیه ایران همکاری کنم

وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال درباره عدم دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال تا امروز گفت: مهلت باشگاه استقلال به پایان رسیده است و به همین دلیل باشگاه قبلا با ۲۵ هزار فرانک سوئیس هم جریمه شده است.

روزنامه شرق: وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال، در گفت‌وگو با فارس درباره عدم دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال تا امروز گفت: مهلت باشگاه استقلال به پایان رسیده است و به همین دلیل باشگاه قبلا با ۲۵ هزار فرانک سوئیس هم جریمه شده است. الان منتظر نامه نهایی فیفا هستم.

با توجه به حجم کار در کمیته انضباطی فیفا ممکن است این کار چند روز بیشتر طول بکشد. من از وضعیت در استقلال کمی گیج شده‌ام، چون چند هفته پیش به من قول داده شد مطالباتم را در چند روز آتی پرداخت می‌کنند، اما تاکنون هیچ چیزی پرداخت نشده است. با توجه به اینکه قول داده بودند، اما این پرداخت انجام نشده است، حدس می‌زنم اوضاع باشگاه کمی آشفته باشد. این موضوع ناراحت‌کننده است و من که خودم در آنجا همه چیز را تجربه کردم، از این اتفاق تعجب نمی‌کنم؛ این واقعیت غم‌انگیز استقلال است.

سرمربی آلمانی درباره اینکه قوه قضائیه به برخی از قرارداد‌های مربیان خارجی و بازیکنان در فوتبال ایران ورود کرده است، عنوان کرد: این اتفاق خیلی خوب است و همان‌طور که قبلا هم گفته‌ام، اگر بخواهند با کمال میل با آنها صحبت کرده و آنها را از تمام اتفاقاتی که در زمان حضورم در استقلال افتاد، مطلع می‌کنم.

شفر تأکید کرد: انتظار دارم آنها خیلی دقیق وضعیت مالی استقلال را در سالی که در این باشگاه حضور داشتم، ببینند. پیشنهاد می‌کنم آنها بررسی کنند که پول حاصل از نقل‌و‌انتقالات چه شد؟ امیدوارم شاهد شفافیت کامل و تحقیقات باز در این زمینه باشیم. درباره قرارداد‌ها ارزش قرارداد یک مربی به‌راحتی مشخص می‌شود. ابتدا آن را با سایر قرارداد‌های موجود در باشگاه‌های مشابه مقایسه می‌کنید.

او تصریح کرد: برانکو در پرسپولیس بالاترین قرارداد را داشت، چون پرسپولیس بسیار موفق بود و برانکو سال‌ها آنجا مربیگری می‌کرد، اما دستمزد سرمربی استقلال که باید تقریبا و حدودا به اندازه مربی پرسپولیس باشد، این‌گونه نبود. از خودتان سؤال کنید آیا مربی می‌تواند ارزش بازیکنان را بالا ببرد و موفقیت کسب کند؟ آیا او می‌تواند اعتبار ملی و بین‌المللی این باشگاه را افزایش دهد؟ من می‌توانم با جواب بله به تمام سؤالات شما پاسخ دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی ۴فقط پوکر

      به قول خودت چون برانکو موفق بود دستمزدش بالا بود البته نه به اندازه چونی اما به هر حال مربی و بازیکنی که جام میارن باید چند برابر دیگران هم دستمزد داشته باشن اما خودت هم با یه جام حذفی که به لطف داوری و زمین زدن تیمهایی مثل نفت ابادان و تمارض ر باقری و بازی نکردنش در فینال بدست اوردی یکشبه دستمزدت ۳برابر شد یادته؟ حالا طعنه میزنی به سرورت برانکو؟

    • سجاد

      پیرمرد پرحاشیه

      پاسخ ها

      • سعید

        خخخخخخ قشنگ بود ..پنجعلی معمولی

    • بدون نام

      ببین چیهامیدونه که میخوادکمک کنه بایدکمک بگیرن تادستهاروبشه چه فسادی فوتبال وبرداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج