۱۰۳۵۹۲۸
۹۵ نظر
۵۰۱۹
۹۵ نظر
۵۰۱۹
پ

بورس مثبت شد؛ سکه رکورد شکست

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۲۷هزارواحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۸۳هزار واحد قرار گرفت. همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۱۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون ۳۵۰ هزارتومان معامله شد.

خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۲۷هزارواحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۸۳هزار واحد قرار گرفت.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۷۸۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۸۳۷میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۱۲۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۷هزار و ۴۸۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۸۳هزار و ۷۶۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های بانک ملت، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و حفاری شمال با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۳۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۳۵۹میلیارد تومان در ۴۸۷هزار و ۲۳۱نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۷۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۷۶۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول و سنگ‌آهن گهر زمین شد و در مقابل شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، بیمه سامان و جنرال مکانیک بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

بورس مثبت شد؛ سکه رکورد شکست

احتمال بازگشت تعادل به معاملات بورس در هفته جاری

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: احتمالا برخی از سهام بعد از ریزشی که تجربه کردند می‌توانند حرکاتی را در دامنه مثبت به ثبت برسانند و در هفته جاری تعادل را به معاملات بازار بازگردانند.

روند معاملات بورس در سومین هفته شهریور ماه برخلاف پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مسیر نزولی قرار گرفت، شاخص بورس با بیش از چهار درصد افت و با ورود به کانال یک میلیون و ٥٠٠ هزار واحد به معاملات هفته گذشته پایان داد.

فعالان بازار پیش‌بینی معاملات بورس برای هفته گذشته را به دلیل جلسه حسن قالیباف، رییس سازمان بورس واوراق بهادار با سهامداران حقوقی برای حمایت از این بازار و صحبت‌های مطرح شده از سوی عبدالناصر همتی، رییس بانک مرکزی مثبت ارزیابی کرده بودند در حالی که عمر حمایت حقوقی‌ها از بازار در هفته گذشته کوتاه بود و موقتا بازار را با حمایت‌های خود در مسیر کاهشی قرار دادند.

کوتاهی حقوقی‌ها برای حمایت از بورس منجر به اعتراض گسترده‌ای از سوی فعالان بازار و مسئولان حاضر در بورس شد و معتقد بودند برخی از حقوقی‌ها از روند صعودی بازار سواستفاده و با فروش سهام خود تصمیم به خروج از بازار گرفتند.

به دنبال چنین اتفاق و افت پرشتابی در شاخص بورس، اواسط هفته گذشته رییس سازمان بورس از پیگیری نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار خبر داد که این موضوع توانست امید را به بازار بازگرداند و فعالان بازار را نسبت به معاملات آینده بازار خوش‌بین کند.

روز پنجشنبه شورای عالی بورس جلسه‌ای فوری برای تصمیم‌گیری در این مورد و بررسی وضعیت بازار برگزار کرد که نتیجه آن برای معاملات بازار موثر بود و توانست خبرهای مثبتی را در جهت بازگشت دوباره رونق به این بازار با خود به همراه آورد.

حرکت بورس در دامنه مثبت

وی روند معاملات بورس در هفته جاری را پیش‌بینی کرد و گفت: احتمالا برخی از سهام بعد از ریزشی که تجربه کردند می‌توانند حرکاتی را در دامنه مثبت به ثبت برسانند.

امیرباقری با بیان اینکه در هفته جاری تعادل در بدنه بازار حاصل خواهد شد و حتی برخی از سهام بزرگ در دامنه مثبت معامله می‌شوند، گفت: نکته‌ای که باید به آن دقت کرد این است که اکنون با توجه به کلیه متغیرهای موجود نباید انتظار روند تند و پرشتابی را از شاخص بورس داشته باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: به احتمال زیاد بازار برای مدتی روند متعادلی را در پیش می‌گیرد، بنابراین فعالان بازار باید از این به بعد انتظار خود را مطابق با واقعیات روز نسبت به کلیت بازار تنظیم کنند.

دوری سهامداران از تصمیمات هیجانی

وی افزود: فعالان بازار باید به این موضوع توجه کنند که بازار یک مکانیسم خودتنظیم‌گری دارد، ممکن است در کوتاه‌مدت نوسانات تندی را تجربه کند اما معاملات آن در میان مدت و بلندمدت به صورت اتوماتیک به تعادل می‌رسد.

امیرباقری با بیان اینکه فعالان بازار باید به این موضوع توجه داشته باشند که از بازار حمایت بشود یا نشود بازار در میان‌مدت و بلندمدت روند خود را خواهد داشت و کلیه نوسانات کوتاه‌مدت در میان مدت و بلندمدت به چشم نمی‌آید، گفت: سهامداران باید دید خود را به این بازار بلندمدت کنند و نگاه خود را از سهام به سمت یک دارایی ارزشمند که در بلندمدت می‌تواند بازدهی بیش از نرخ تورم را به افراد بدهد، ببرند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه سهامداران باید از تصمیمات هیجانی دوری کنند و درشرایط فعلی بازار ترجیحا از خدمات مشاره و صندوق سرمایه‌گذاری استفاده کنند، گفت: اکنون بازار با شرایط متعادلی همراه نیست و به طور حتم با نوساناتی همراه خواهد شد؛ بنابراین افرادی که اطلاعات چندانی از جزییات معاملات این بازار ندارند بهتر است از افراد حرفه ای در این بازار که فعالیت آنها دارای مجوز قانونی است کمک بگیرند.

سکه قله ۱۲ میلیونی را هم فتح کرد!

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۱۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون ۳۵۰ هزارتومان معامله شد.

نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۴۱ دلار قیمت خورد.

بورس مثبت شد؛ سکه رکورد شکست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه تیتر جذابی.سکه رکورد شکست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استاد دانشگاه خوب گفت اگه تا ۱۴۰۰روحانی در ریاست جمهوری بماند از ایران جز خرابی چیزی باقی نمیماند الان داریم به حرف ایشون میرسیم

      • بدون نام

        کاربر 11:58

        همشون سر و ته یکرباسن

      • بدون نام

        زیبا کلام؟

      • بدون نام

        قرار بود نمانه تا 1400 ولی خب یکی اومد بساط استیضاح کننده ها رو جمع کرد!!!

      • بدون نام

        قبلافکرمی کردم همه ته وسروبالاوپایین کرباسند امااشتباه فکرمی کردم و حالاخودم به این رسیدم که آقای رئیسی اصلاسرو ته این کرباس نیست وکار ایشون درسته لعنت برهر چی غربگراولیبرال خائن توکشورمون هست

      • بدون نام

        عزیزم درسته همشون یک کرباس هستن
        ولی حسن روحانی یه پدیده تو ظهور هست و یک عجوبه

      • رضا

        به کجا چنین شتابان گون از سکه پرسید

      • بدون نام

        سلطان سکه خونش پامال شد

      • بدون نام

        كاربر١٢:١٩
        اون زمان كه به توهم تقلب شما رو وادار كردن كه بريزيد مملكت رو بهم بزنيد، و بعد به توهم ديوار كشيدن تو خيابون ها وادارتون كردن كه به روحاني راي بديد بايد فكر الان رو مي كرديد.مسكن مهر ١٠ ميليوني رو بهتون اين دولت٤٠٠ ميليون داره مي فروشه...
        البته يك چيز بدست آورديد، تو خيابون ديگه راحت مي تونيد چشم چروني كنيد

      • ******* shanjani ******

        ...آیا قیمت سکه.. به دوازده میلیون تومان خواهد رسید..؟.. سئوال چند روزِ گذشته...

      • اس

        اخباردروغ..بورس کجاش مثبته

    • b4151

      خدایا بداد مردم برس

      پاسخ ها

      • انسانم آرزوست

        خدایا به دادمون برس

      • بدون نام

        تا وقتی که بجای اینکه خودمون کاری کنیم فقط مثل افراد ضعیف خدا خدا میکنیم هیچچچچییی تغیر نمیکنه

    • بدون نام

      بورس کجا مثبت شد...

    • بینام

      احسنت به دولت تدبیر و امید , همیشه ببرید بالا هر وسیله ای که به اقتصاد مردم کمک می کند و این کمک خودش در بدبختی زودتر هم کمک میکند که طرف می خاد چندسال دوام بیاره زودتر کمکش می کنه زجر نکشه

    • مهدی

      خوب سر مردم بیچاره رو با یه مشت اسم شرکتی که فقط روی کاغذه و هیچ وجود خارجی نداره گرم کردن.
      البته مردمم حقشونه.
      چون بعداز ۴۰ سال نفهمیدن این دولت کاری که به نفع مردمه نخواهد کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        دقیقا، اصلا چطور ممکنه همچین اسم های عجیب و غریبی تو همچین اقتصاد بیماری سود بدن؟

    • م

      اگه بورس مثبت شد چرا وجه ۳۰ درصده دوم را که فروختم نمیدهید چراااااااااااااااااااا

    • بیاتی

      چرا اصلاحطلبان موفق شدند سکه یک میلیونی را به بالای ۱۲ میلیون برسانند ؟؟!!!؟؟؟!!؟!؟!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • سعید

        اصلاح طلبان که داغون هستن شما بگو چطور احمدی نژاد سکه صد تومنی رو یک میلیون کرد؟فرق اش چیه جفت شون ده برابر کردن

      • بدون نام

        به پشتوانه مردم خخ

      • بدون نام

        کاربر : 12:01

        دقیقا

      • بدون نام

        بله هرکس اومد 10 برابر چیزی که تحویل گرفت دولت رو تحویل داده رفته...
        میدونید چیه؟؟!
        بستن اخه همگی باهم..
        اره..
        منتها کاش ملت بفهمن یه روز این چیزا رو

      • بدون نام

        چون به ظاهر دست اصلاح طلبانه اما تمام قدرت و تصمیم گیری به دست اصولگرایان وقدرت طلبانه

      • بدون نام

        اون بابا رو لولو خورد کجای کاری ؟
        این آب دیگه ماهی نداره چه گل آلود باشه چه زلال شماهم تور و قلابو جمع کن

      • محمد کوروش

        بخاطر کرونا طلا رفته بالا
        تحریم بهانه است

      • ایران من

        اگر اصلاحطلبان قدرت داشتند خوب میشد ،همه چیز دست دولت سایه است برادر که باآمدن مجلس انقلابیشون بدختی مردم هم دوچندان شد. سکه ۵میلیونی و دلار ۱۰تومنی به این روز افتاد

      • بدون نام

        کارحسن روحانی ودولتشه

    • بدون نام

      با دستکاری تو بورس و دلار و سکه نمیشه تورم رو کنترل کرد ! اقتصاد یک علمه که متاسفانه مسئولان از اون بی بهره هستن ! شاید هم عمداً این وضعیت رو به وجود آوردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اما مردم هنوز در خوابن....

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      با زور دولت و تزریق پول به بورس و افزایش نرخ دلار و سکه این بورس فرمایشی مجددا رشد ۳۳ هزار واحد را داشت. زیاد خوشبین نباشید چون افزایش فرمایشی بورس، باعث کاهش بیشتر ارزش پول ملی در مقایسه با طلا و دلار خواهد بود. و این یعنی تورم بی اندازه زیادی که حتی رشد بورس مهم به گرد پاش نخواهد رسید!!!!

    • غلام خوش.اصل

      #کارگزار_سهام عدالت #بانک ملی #مردم فروشنده سهام منتظر یکجا واریز شدن پولشان هستند تا به یه زخمی بزنند #یک درصد برداشت از صندوق پس انداز خود مردم کجا خرج میشود.با تشکر واحترام.

      پاسخ ها

      • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        لهنت‌ به‌ همتون‌ ما‌ کارگرها‌ دوزار‌ سرمایه‌ داشتیم‌ اونم‌ تو‌ ‌بورس‌ از‌ بین‌‌ رفت‌

      • ،mm

        همه اززندگی سیرند هیچکس گرسنه نیست،،،،،،

    • بدون نام

      سکه از سال ۸۴ تا الان دقیقا قیمتش ۱۰۰ برابر شده ؟ الا برکت اله قابل توجه مسولین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسیولین که میفرمایند حباب است
        خخخخ

    • لیمو شیرین

      در آینده نزدیک ، سکه 15/000

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک .ما که سکه نمیخوریم.مانون میخوریم که الحمدلله ارزان است.

      • بدون نام

        به درک!مگه ماسکه طلا میخوریم به عنوان غذا؟ یه نون وپیازگیرمون بیاد کافیه،تلیط سکه باماست که نمی خوریم

      • امید

        یعنی اونی که گفت ، ما سکه نمیخوریم و نان میخوریم سواد اقتصادی نداره ، وقتی اقتصاد داغون بشه و ارزش پول کاهشی بشه، زندگی نمیکنی ، فقط زنده هستی این را متوجه باش ، فرق میکنه زندگی کردن و زنده ماندن.

      • ررر

        ۱۱:۵۶
        اون نونی که میخوری . روزی به خودت میای که میبینی سر همون نون بکش بکشه.

    • بدون نام

      کشته شدیم ازگرانی مردیم بخدا ای وای این چه فلاکتی ست

    • رباعی

      وقتی حداقل ۳ روز پشت سر هم، بورس مثبت بود، اون وقت پست بزنید بورس مثبت شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد میگفت تحریم ها یک کاغذپاره بیش نیست.بیاید جواب گو باشد.چون چاله تحریمها راآن بزرگوار کنده.

      • بدون نام

        احمدی نژادمردبودهرچی بودسیب زمینی کشاورزرا میخریدباقیمت بالاوخوب بعدتوشهرهاوروستاهای ماپخش میکردچقدررزق وروزی وبرکت بودزمان آقای احمدی نژاد!خداوند پشت وپناهش باشه ومن سلامتیش روازخداوندمی خواهم

    • س ق

      آسه برو باهم بریم طلاجون

    • بدون نام

      چرا هیچی پایین نمیاد
      بابا بسه

    • رسول

      تویین کشورچه خبره خدا!!!

    • میلاد

      کجا مثبت شد خودرویی ها همه منفی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا میگن مثبت شد بلکه فرجی بشه، نشدم باز میگن مثبت شد
        حناق که نمیارن!

    • بدون نام

      این نوسانات بازار، هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد بلکه اینا از داخل داره هدایت می شه. مدت هاست که دیگه تحریمی اضافه نشده ولی قیمت ها هر روز نوسان داره و این نوسانات قطعا داخلی هست.

    • بدون نام

      آفرین. بر بانک مرکزی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی بانک مرکزی آدمهای خداجویی در حال خدمت صادقانه هستند، برای همین آفرین نگویید، بگویید
        طَیِب، طَیِب الله
        احسن، بارک الله
        که انشاالله بهشون بر نخوره و خدماتشون به دلشون بچسبه

    • بدون نام

      سکه ۱۰۰ ملیون هم رد میکنه به لطف شما دلار هم ۵۰۰ هزار

    • احمد حیدری

      بابا برید با ترامپ آشتی کنید شما اقازادها بهترین زندگی دارین ما مردم نابود شدیم درک کنید دنیای دیگر ی هم هست چرا فکر مردم نیستین ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره؟جدی میگی؟ مگه با ترامپ لیبرالهاوغربگراها آشتی نکردنددرقضیه این برجام بی فرجام؟مگه تو رآکتورهای هسته ای بتن وسیمان نریختند؟پس چه شد؟بعدازاینهمه آشتی و توسری خوری غرب گراو لیبرالها،یانکی موقرمزیک تی پادرکونی باخفت زدبه اصلاح طلب های خائن!

    • دورود

      علی برکت بده؟
      بدبخت اونایی که دارن مهریه میدن؟
      حالا مسئول میاد میگه 500 هزار حباب هس؟
      آخه بدبخت بازار همه چی کشور از دستتون در رفته و دیگه نمیتوانین جمش کننین؟
      حالا میان میگن تقصیر مافیا هس؟

      پاسخ ها

      • اس اس

        احسنت

    • بدون نام

      اینجا شده فلسطین اخه دیگه چقدر میصیبتو بدبختی و گرونی بکشیم

      پاسخ ها

      • سعیدتراکتورچی

        ،فلسطینیا دارن خوش میگذرانن

    • بدون نام

      گشایش به سبک روحانی

    • سعید

      دلار گرون شده و قیمت املاک و زمین های شرکت هم افزایش داشته.این دوره ریزش تموم میشه و بعدش که صعود کرک و پر ریزون داریم

    • بدون نام

      تبریک میگم واقعا

    • بدون نام

      برکلا به دولت تدبیر وامید واصلاحاطلابان که اینقدر ارزش زنان بالا بردی .........بدبختمون کردیم حتی نمیشه به زنانمون تو گفت میگه میخایی ۲ملیاردمو از حلقت بیرون بکشم

    • بدون نام

      فقط حرف میزنند فقط شاخص دستکاری میکنند امروز اکثر قریب به یقین سهام منفی بوده و منفی هست واقعا متاسف ام‌به این دولت دروغگو که غیر دروغ گفتن و بی مدیریتی و ایجاد تورم چیزی بلد نیست
      امروز به حول قوه الهی از نظر پولی هم رکورد ونزوئلا شکستیم علی برکت الله که این خدد رزنه پس گردن این دروغگو ها

    • بینام

      چرا دلار را پایین نمیاوریدخوبست فرمان دست شماست

    • بدون نام

      بخدا که همشون دسستشون تو یه کاسه هست فقط پول مردم میزنن به جیب

    • کاربر میهمان

      در حال نزدیک شدن به لحظات ملکوتی ورشکستگی اقتصادی!

    • بدون نام

      دیگه باید ازایران بریم کره ماه شاید انجا ارزونی باشه

    • بدون نام

      این بی سواد های اقتصادی کی خجالت خواهند کشید

    • بدون نام

      بیچاره تر شدیم رفت

    • بدون نام

      چهل سال بدبخت وبدبخت تر خدا لعنت کنه بانیان فقر مردم

      پاسخ ها

      • بی نام اس اس

        وای بر ملت عزیز ودوست داشتنی بخدا حیف این ملت مظلوم که نابود شدن هیچ کجای جهان ایران نمی شه واقهن

    • بدون نام

      خاک تو سردولت و دولت مردان که عرضه ندارن یه سکه و دلار و کنترل کنن اون وقت نمیدونم چطوری داربم با امریکا مقابله میکنیم

    • بدون نام

      ای جانم گشایش اقتصادی

    • بدون نام

      سريع تا بازار تو فاز مثبته بايد نقد كرد و نهايتا بازار نزوليه

    • بدون نام

      واقعا با اينهمه منفي شاخص مثبت ميشه؟؟؟

    • رضا

      بازار بالاخره با خود حقیقیها به تعادل میرسه ولی سهامدارا کثافتکاری حقوقی های بی وجدان رو فراموش نخواهند کرد.در حالی که همه چی داشت بالا میرفت باعث سقوط بورس شدن و نصف سرمایه مون رو دود کردند

    • بدون نام

      کاربران محترم‌ من هنوز نمیدانم منظورآقای روحانی، در تبلیغات ریاست جمهوری دوره اول، از اینکه باید باکدخدا مظاکره کرد، چی بود؟
      لطفا درصورت امکان شمابفرمایید .
      برنامه زمانبندی ۱۰۰ روزه ، وچنان رونق اقتصادی ،.....
      آیا نباید خبرنگاران بعد از گذشت ۷سال وعدم تحقق آن قول وقرارهارا ازایشان بپرسن ؟

    • بدون نام

      خجالت نمیکشند مسولین بی کفایت

    • بدون نام

      مگر سلطان سکه رو اعدام نکردن؟ پس چرا بازهم نمیتونن قیمت سکه رو کنترل کنند.یعنی سلطانهای دیگه ای هم باید اعدام کنند؟

    • بدون نام

      کجا مثبت شد بدبخت شدیم با این بورس فقط وعده وعید

    • بدون نام

      با این قیمت ارز و سکه و تورم سرسام اور بورس محکوم به سعود هست به نظر من چند روزدیگه که حقوق کارمندها پرداخت بشه بازار بورس پررونق تری رو خواهیم داشت

    • ناشناس

      اوضاع اقتصادی یاد اور ضرب المثلیه که میگه
      تا آب گل آلود نشه زلال نمیشه یعنی اوضاع تا خراب نشه آباد نمیشه ساختمان معیوب تا تخریب نشه نو نمیشه
      انشال اله که هرچه سریعتر ویران شه تا دوباره بسازیم
      دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش

    • بدون نام

      کجا بورس مثبت شد فقط سهمهای خودشون رو مثبت کردند و سهمهای کوچک ملت هنوز منفی

    • بدون نام

      ایران بهشت گرونی وتورم و اختلاس ودزدی و ......

    • بدون نام

      طلا پنجججججج میلیونوووووو صددددددد مثقال.خدایا

    • بدون نام

      فقدخدابداده مردم برسه

    • بدون نام

      اصلا دست اقای روحانی نیست وایشان مقصر نیستند .تحریم مشکل ساز شده ،،دولت که داره وظیفه خودشو انجام میده ومشکلی نداره،به کوری چشم امریکا

      پاسخ ها

      • هموطن

        اره تو درست میگی.آدمای با دیدوافکار تو باعث بدبختی بیشتر میشن.ولی اونایی که نظر تورو دارن مطمئنآ نفسشون از جای گرم بلند میشه.درد مردم رو ندارن

    • بدون نام

      سلام
      دوستان همه باید صبر کنیم تا دوره روحانی تمام شود
      شاید فردی بر سر کار آید که کمی دلش برای این ملت
      بسوزد و از سر جایش تکان بخورد ونه همه چیزی را از طریق ویدئو کنفرانس انجام بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج