۱۰۳۶۰۲۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

آموزش‌و‌پرورش اصفهان: دانش‌آموز کرونایی نداشتیم

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: از آغاز سال تحصیلی تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کووید- ۱۹ در این استان نداشته‌ایم.

خبرگزاری ایرنا: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: از آغاز سال تحصیلی تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان به بیماری کووید- ۱۹ در این استان نداشته‌ایم.

محمدرضا ناظم‌زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از هفته گذشته مدارس در استان بجز اصفهان، نجف‌آباد و خمینی‌شهر فعالیت خود را آغاز کردند و از امروز نیز تمامی مدارس استان پذیرای دانش آموزان بودند.

وی ادامه داد: در این مدت مورد ابتلا به کرونا گزارش نشده و دلیل این امر توجه خانواده‌ها و مدارس به مسائل بهداشتی و درمانی بوده است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه درصد حضور دانش‌آموزان در مدارس متفاوت بوده است، تصریح کرد: برای مثال مدارس نواحی مرکزی خلوت‌تر بود و دانش آموزان مدارس اطراف و نواحی پیرامونی بیشتر از کلاس‌های حضوری استقبال کردند.

ناظم‌زاده دلیل این امر را برخورداری بیشتر دانش آموزان نواحی مرکزی از امکانات و وسایل آموزشی مجازی برشمرد.

وی درباره میزان حضور دانش آموزان در کلاس های حضوری در شهرستان ها خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد در این مدارس دست‌کم ۵۰ درصد دانش‌آموزان حضور داشتند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با تاکید بر اینکه جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ دوسویه است اظهارداشت: خانواده‌ها و دانش‌آموزان از یک سو و مدارس از سوی دیگر باید پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه را بطور کامل و جدی رعایت کنند تا نتیجه آن تضمین سلامتی همگانی باشد.

ناظم ‌زاده با بیان اینکه حضور در کلاس‌های درس حضوری اختیاری است، گفت: امیدواریم با مشارکت همگانی و همکاری خوب خانواده‌ها سال تحصیلی خوبی را در ادامه داشته باشیم.

سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور با حضور فیزیکی یا مجازی دستکم ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان آغاز شد.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۹۵ هزار و ۴۸۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۲ هزار و ۷۹۸ نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج