۱۰۳۶۰۲۸
۳ نظر
۵۰۲۸
۳ نظر
۵۰۲۸
پ

صحبت‌های کارگردان سینما بعد از ارتکاب قتل

فردی که مرتکب قتل شده، کریم آتشی است، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما و همسر سابق مرجانه گلچین. او توضیح داده که اسلحه را از کجا آورده و چطور همسایه‌اش را به قتل رسانده است.

جام جم: شامگاه چهارشنبه دو جوان بسیجی در حال گشت شبانه در محله خواجه‌نصیر‌الدین طوسی تهران متوجه صدای شلیک گلوله شدند. با شنیده‌شدن صدای سومین گلوله آنها به موضوع مشکوک‌شده و در بررسی محل متوجه مردی شدند که در حال شستن لکه‌های خون مقابل ساختمان اداری بود.

آن مرد با دیدن دو جوان بسیجی داخل ساختمان رفت و در را بست. ماجرا به پلیس گزارش و دقایقی بعد با حضور مأموران تحقیقات آغاز شد.

مأموران اطراف خانه را محاصره کرده و با اخطار به مرد مسلح از او خواستند تسلیم پلیس شود و از ساختمان بیرون بیاید، اما مرد مسلح فریاد می‌زد دور شوید در غیر این صورت به خودم شلیک می‌کنم. مأموران نیروهای کمکی بیشتری خواستند و گروهی از نیروهای نوپو نیز در محل حاضر شدند. طبقه اول این ساختمان متعلق به مرد کارگردانی بود که مرد مسلح داخل آنجا ایستاده بود و اجازه نمی‌داد پلیس وارد شود. این در حالی بود که در بازرسی ساختمان جسد مرد ۷۰ ساله‌ای که گلوله به جمجمه‌اش اصابت کرده بود در زیرزمین خانه پیدا شد.

۴ ساعت عملیات برای دستگیری قاتل

پس از ۲۴۰ دقیقه ماموران نوپو با شکستن پنجره وارد طبقه اول شده و مرد میانسال مسلح را دستگیر کرده و سلاح کلاشینکف که ۷۲ تیر هم همراه داشت از وی کشف شد. همزمان با تحقیقات اولیه در صحنه جنایت معلوم شد که او، کریم آتشی، یکی از کارگردان‌های معروف سینما و تلویزیون بوده و از تهیه‌کنندگان و فیلمنامه‌نویسان کشور است. همچنین او شوهر سابق یکی از بازیگران زن معروف سینما و تلویزیون هم بوده است.

مرد کارگردان در جریان تحقیقات گفت: دفتر کارم در طبقه اول بود. مقتول هم مالک واحدهایی بود که اجاره داده و گاهی به اینجا سر می‌زد و یکی از واحدهایش محل رفت و آمد افراد غریبه بود. چندبار به خاطر این رفت و آمد با هم درگیر شدیم، اما فایده‌ای نداشت. حتی دو بار شکایت کردم و تعهد داد مشکل را حل کند. شب حادثه در حال چکش‌کاری در ورودی یکی از واحدهای طبقه اول بود که عصبانی شده و به او اعتراض کردم اما به کارش ادامه داد.

وی افزود: چند وقت قبل برای تهیه فیلمی یک سلاح کلاشینکف از مرکز نظامی گرفته بودم که در دفترم بود. سلاح را برداشتم تا او را تهدید کنم. دو تیر هوایی شلیک کردم اما نترسید و سومین گلوله به جمجمه‌اش اصابت کرد. بعد قصد داشتم لکه‌های خون را پاک کنم که دو مرد متوجه شدند و به دفتر کارم آمدم و در را قفل کردم. می‌خواستم خودکشی کنم اما جرات پیدا نکردم و ماموران دستگیرم کردند.

متهم با اعتراف به این جنایت، با دستور بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

همچنین قرار شد متهم پرونده برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی هم معرفی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ******* shanjani ******

      ...اصلا".. کریم آتشی.. چرا و چگونه.. مسلح به سلاح گرم شده بود؟

      پاسخ ها

      • سید عبادی

        نخونده نظر نده انیشتن

    • بدون نام

      فیلم مستند داشت می ساخت شایدفروش خوبی داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج