۱۰۳۶۱۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سومین پیروزی شیجیاژوانگ؛ قطبی تاریخ‌ساز شد

شیجیاژوانگ به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد و در نخستین فصل از حضور در لیگ حرفه‌ای چین نشان داده که هدف بزرگی در سر دارد. هدفی به بزرگی صعود به پلی‌آف قهرمانی در این لیگ دشوار و سخت.

روزنامه ایران ورزشی: شیجیاژوانگ به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد و در نخستین فصل از حضور در لیگ حرفه‌ای چین نشان داده که هدف بزرگی در سر دارد. هدفی به بزرگی صعود به پلی‌آف قهرمانی در این لیگ دشوار و سخت.

تیم افشین قطبی با کسب پیروزی در بازی حساس مقابل ووهان زال به رتبه سوم سوپرلیگ چین صعود کرد. یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته سوپرلیگ چین بین تیم‌های شیجیاژوانگ و ووهان زال برگزار شد. این بازی با توجه به اختلاف سه امتیازی بین دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود و هر دو برای کسب برد تلاش می‌کردند.

بازی با حملات ووهان آغاز شد اما در نیمه نخست این شیجیاژوانگ بود که برتری خود را به حریف تحمیل کرد و سرانجام مزد نمایش خوب خود را هم گرفت. در دقیقه ۴۳ خطای پنالتی روی ماتئوس با ضربه خود او همراه شد تا آبی‌ها با یک گل از ووهان زال پیش بیفتند.

نکته جالب اینکه در نیمه اول ۶۸٪ توپ در اختیار تیم سرخپوش بود اما در موقعیت گل شیجیاژوانگ برتری خاصی داشت. در نیمه دوم ورق برگشت و علاوه بر مالکیت توپ، شاگردان خوزه گونزالس موقعیت‌های زیادی را هم به دست آوردند اما از فرصت‌های متعدد هیچ یک را تبدیل به گل نکردند تا پولیانگ شائو دروازه‌بان شیجیاژوانگ با نمره ۵/۷ و استوپیلا سونزو با نمره ۸ بهترین بازیکنان زمین لقب بگیرند.

با این پیروزی شیجیاژوانگ ۱۵ امتیازی شد و در صعودی بزرگ به رتبه سوم جدول رسید تا افشین قطبی با دستیارانش این موفقیت را جشن بگیرند. کاپیتان ماتئوس نیز در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت؛ بازیکنی که ضربه پنالتی را برخلاف حرکت دروازه‌بان ووهان زال به سمت راست زد و گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند. همچنین نماینده فدراسیون فوتبال چین در ورزشگاه سوژو اسپورت سنتر حضور داشت و این نتیجه درخشان شیجیاژوانگ را به نظاره نشست. رسانه‌های چینی هم به این برد پرداخته‌ و کار شاگردان قطبی را فوق‌العاده توصیف کردند.

این برای اولین بار است که شیجیاژوانگ اوربرایت به سه پیروزی متوالی در سوپرلیگ چین می‌رسد و در رتبه سوم جدول قرار می‌گیرد. آنها این فرصت را دارند تا با حفظ جایگاه خود، برای کسب سهمیه آسیا و قهرمانی تلاش کنند. شیجیاژوانگ هفته آینده با تیم تیانجین‌تدا بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی در رتبه سوم باقی خواهد ماند. سپس سه بازی حساس در پیش خواهد بود که دو تا از آنها مقابل قدرت‌های فوتبال باشگاهی چین، یعنی بیجینگ و شانگهای SIPG خواهد بود که می‌تواند تأثیر بسیاری روی صعود شیجیاژوانگ داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج