۱۰۳۶۲۱۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سریال جدید ده‌نمکی از خط قرمزها عبور می‌کند

محمد خزاعی تهیه‌کننده «دادستان» می‌گوید، غدغه اصلی دادِستان پیگیری مطالبات مردمی است، به نظرم این مطالبات به طرز صحیحی بیان شده، شاید خط قرمزهایی را هم رد کرده باشیم.

خبرگزاری میزان: محمد خزاعی تهیه‌کننده «دادستان» می‌گوید، غدغه اصلی دادِستان پیگیری مطالبات مردمی است، به نظرم این مطالبات به طرز صحیحی بیان شده، شاید خط قرمزهایی را هم رد کرده باشیم.
سریال جدید ده‌نمکی از خط قرمزها عبور می‌کند
مسعود ده‌نمکی درباره خبرساز بودن همیشگی آثارش و حالا سر و صدا کردن سریال «دادِستان» از همان روزهای ابتدایی پیش تولید گفت: سر و صدا کردن سریال «دادِستان» از همان روزهای ابتدایی ناشی از لطف برخی رسانه‌ها و کنجکاوی آنها بوده است البته خبرساز شدن یک اثر به ویژه سریال دادِستان خیلی در اختیار ما نیست، «دادِستان» هم مثل سایر آثار من است، خودم و تمامی عوامل در حال تلاش هستیم تا اثری مطلوب را برای مخاطب آماده کنیم.
وی در همین راستا ادامه داد: «دادِستان» مجموعه‌ای تلویزیونی است که یک ماهُ نیم پیش آغاز به کار کرده و احتمالا نزدیک به دو ماه دیگر فیلمبرداری اش به طول خواهد انجامید، این اثر مضمونی اجتماعی دارد و بر پایه عدالتخواهی بنا شده است.
ده نمکی دادِستان را اثری مردمی خواند و خاطرنشان کرد: سعی ما در دادِستان بیان حرف مردم، عدالتخواهی و مطالبه گری است، به دنبال حاشیه و حواشی نیستیم و می‌خواهیم با قدرت اثری در شان مخاطبان ارائه کنیم، تولید با کیفیت اثر در محیطی ایمن برای بازیگران دغدغه مهم این روزهای ماست، دغدغه ای که گروهی بزرگ هر روز مشغول آن است.
«دادِستان» از خط قرمزها عبور می‌کند
محمد خزاعی که برای اولین بار است تجربه همکاری با مسعود ده نمکی در مقام تهیه کننده را دارد گفت: دغدغه اصلی دادِستان پیگیری مطالبات مردمی است، به نظرم این مطالبات به طرز صحیحی بیان شده، شاید خط قرمزهایی را هم رد کرده باشیم، اما امیدوارم مسئولین با صحه صدر امکان این را بدهند که این این مطالبات مردمی که بیشتر در قبال خواسته‌های جوانان است به خوبی مطرح گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج