جاباما
۱۰۳۶۳۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بعید است معروف در تیم‌های ایرانی بازی کند

امیرخوش خبر درباره شرایط سعید معروف گفت: معروف در حال مشورت با مدیربرنامه هایش است تا بتواند تیم مورد نظرش را انتخاب کند.

خبرگزاری مهر: امیرخوش خبر درباره شرایط سعید معروف گفت: معروف در حال مشورت با مدیربرنامه هایش است تا بتواند تیم مورد نظرش را انتخاب کند.

نشست هیات مدیره لیگ والیبال چین، برگزار شد و اعضای این هیات تصمیم گرفتند که لیگ فصل آینده والیبال چین نیز بدون بازیکنان خارجی برگزار شود. به این ترتیب وضعیت قرارداد بازیکنانی مثل مت اندرسون،‌ اوروش کواچویچ، سعید معروف و جردن لارسون نامشخص است.

امیر خوش خبر درباره وضعیت سعید معروف گفت: خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما چنین تصمیمی گرفته شده است. سعید معروف نیز مانند سایر خارجی های حاضر در لیگ والیبال مثل مت اندرسون شامل این قانون می شوند. در حال حاضر معروف با مدیر برنامه هایش در حال مشورت است تا اگر شرایط تیم نیز طبق نظرش باشد بتواند در آن حضور یابد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال حضور معروف در رقابت های لیگ داخل وجود دارد یا خیر، گفت: بعید می دانم، چرا که تیم های ایرانی بسته شده اند و پاسورها به خدمت گرفته شده اند.

خوش خبر در ادامه اظهار داشت: البته نفی نمی کنم. اگر پیشنهادی از ایران باشد و به گوش سعید معروف برسد، قطعا مذاکره خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج