۱۰۳۶۴۴۵
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

بمب استقلالی‌ها در زمین تراکتور منفجر می‌شود

باشگاه استقلال در صدد است تا ۳ بازیکن نامدار تراکتور تبریز را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری میزان: استقلال بعد از نایب قهرمانی لیگ برتر، شکست تلخ در فینال جام حذفی و استعفای سرمربی‌اش فصل نقل و انتقالات را با چاشنی بازگشت استراماچونی آغاز کرد. استقلال در فصل پیش از بیشترین نقاطی که ضربه خورد سمت چپ دفاع خود بود که اصلا توازنی با سمت راست تیمش نداشت، جایی که میلاد زکی‌پور تنها گزینه مجیدی برای آن سمت بود.

البته میلیچ نیز در این پست و البته کمی جلوتر به میدان می‌رفت اما ضعف مشهود زکی‌پور یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال بود. جدا از سمت چپ با وجود بازیکنانی، چون اسماعیلی و شجاعیان بازهم کمبود یک پلی میکر در استقلال مشهود بود و مصدومیت چندین باره این بازیکنان نیز باعث شد تا در این پست نیز نیاز به تقویت احساس شود.

سعادتمند فصل نقل و انتقالات را با خرید یک دروازه‌بان لیگ برتری آغاز کرد، پیشکسوتان و هواداران استقلال در این فصل معتقد بودند علت افت حسینی نداشتن یک رقیب خوب است، این انتقاد‌ها باعث شد که مظاهری اولین خرید آبی‌ها لقب بگیرد. دومین بازیکنی که استقلال جذب کرد متین کریم زاده مدافع چپی بود که در پارس جنوبی جم بازی می‌کرد و به استقلال آمد تا زکی‌پور بی‌رقیب نماند. سومین خرید آبی‌ها بابک مرادی وینگر تیم ماشین سازی بود که برای تقویت خط هافبک استقلال به این تیم آمد. محمد حسین مرادمند مدافع وسط تیم شهرخودرو هم خرید بعدی آبی‌ها بود که کار سختی برای رقابت با مدافعانی، چون روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد دانشگر خواهد داشت.

مدیران استقلال با این خرید‌ها و آوردن نام استراماچونی به دنبال این بودند که رضایت هوادارن را جلب کنند، اما این خرید‌ها و وضعیت نابسمان نیمکت استقلال و عدم تمدید قرارداد کریمی هواداران خشمگین این تیم را به نشانه اعتراض به جلوی ساختمان باشگاه کشاند تا حواشی بیشتری گریبان این تیم را بگیرد.

ستاره‌های لیگ در رادار استقلال

شنیده می‌شود مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با جذب چند ستاره لیگ برتری هواداران این تیم را خوشحال کنند. احتمالا باید شاهد پاتک سعادتمند به تبریز باشیم، اشکان دژاگه، رضا اسدی و احسان حاج صفی بازیکنانی هستند که احتمال جذب آن‌ها وجود دارد. دژاگه و اسدی بازیکن آزاد به حساب می‌آیند و حاج صفی هم به احتمال فراوان لژیونر خواهد شد. اما استقلالی‌ها اگر نتوانند دست‌پر از تبریز بازگردند یکی از گزینه‌هایی که برای جذب او اقدام خواهند کرد مهدی کیانی هافبک سپاهان خواهد بود. به هر شکل کار مدیران استقلال برای جذب این نفرات از تیم متمول تراکتور کاری بس سخت است اما برای اینکه استقلال برای چندمین سال متوالی دستش از جام قهرمانی دور نماند، به نظر جذب این نفرات امری بسیار مهم تلقی می‌شود.

باید دید این مدیران استقلال هستند که به وعده‌های خود در قبال هواداران که بازگشت استراماچونی و جذب چند ستاره است عمل خواهند کرد یا باز هم این هواداران استقلال هستند که باید از عملکرد مدیریت ناراضی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه حکومتی

    • ۴۴۴۴اس اسی

      چررررررت ووووو پرررررت
      تیم ما کامله خداروشکر فقط یه مجیدی کم داره و یه سعادتمند زیاد اون بیاد و این بره حله
      دوستان اس اسی استرا هم داستان دروغی بود خودتون خسته نکنید اگه استرا اومد استقلال من کل محصولات کمپانی معروف لنگ سازان مقیم مرکز رو یکجا میخرم خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اگه توان مالیشو داری فعلا یه پماد بخر و بمال اونجایی که مموتی گفت.
        تابعد.

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      حتما...

    • جعفر پورمحمدی

      تیم های متمول..تمام بازیکن خوب لیگ بین خودشون تقسیم میکن..واقعا باشگاه باید خودش بازیکن بسازه..نه اینکه دربدر بازیکن تیمهای دگه.باهر قیمتی باشه..واگر ی بازیگن جذب نشه..داد سر مربی ..درمیاد..واز مدیریت باشگاه انتقاد..ویا استعفا....واقعا این چه هنری واسه باشگاه داره..

    • بهنام

      استرا هرگز نخواهد امد - سعادتمند فقط خودشو نمیتواند از میز ریاست دور کند برای همین دست به هر دروغی میزند - زمان ثابت خواهد کرد بزرگترین خیانت و ضربات سنگین تاریخ استقلال را این اقا رقم زده.

    • حسن ازرشت

      الان ماطرف داران استقلال بابن نتیجه رسبده ایم که تاسعادتمندمدیرعامل این باشگاه هست ،،کام ماهمیشه تلخ خواهدبود،امیدی ازاین آفانیست،دلش پیش استقلال نیست ،ایشان مامورهستن ،استقلالو داغونترکنند،،االبته این نظرمن است ازبقیه دوستان عذرخواهی میکنم

    • آبی پیر

      کیانی هم شد بمب ، پناه بر خدا
      اگر اینا جام بیار بودن تو تیمای قبلی جام می گرفتن
      استقلال خودش یهترین بازیکنان را داشت که نامردی مدیرعامل قبل و استرا و بعدش بچه بازی مجیدی باعث شد به حقش نرسد

    • بدون نام

      خدا بگم چکارشون نکنه با این خرید ها و نیمکت ضعیف شون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج