۱۰۳۶۷۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد باشگاه شهر‌خودرو از میزبانی قطری‌ها

قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: متاسفانه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرایط سختی را تجربه می‌کنند و این وضعیت بسیار ناراحت‌کننده است.

خبرگزاری میزان: قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: متاسفانه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرایط سختی را تجربه می‌کنند و این وضعیت بسیار ناراحت‌کننده است.

وحید علیپور درباره میزبانی کشور قطر از این مرحله مسابقات باشگاه آسیا گفت: همه ما بر شرایط ویژه کرونایی که بر همه چیز حاکم شده واقفیم، اما تصور ما این است که قطری‌ها برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ میزبانی این بازی‌ها را قبول کردند تا خودشان را تست بزنند و البته اینجا را تبدیل به آزمایشگاه خود کرده‌اند.

قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو ادامه داد: امکاناتی که در هتل محل استقرار ما و سه باشگاه ایرانی دیگر وجود دارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و البته خدمات هتلی و ترانسفر تیم‌ها نیز بسیار ضعیف است. نمی‌دانیم AFC چگونه بر این شرایط نظارت دارد، چرا که ما چند نامه اعتراض ارسال کرده‌ایم و کسی پاسخگو نبوده و خدمات و امکانات نیز تغییری نکرده است.

وی عنوان کرد: کیفیت زمین‌های تمرینی نیز ظاهرش خوب است اما متاسفانه از نظر فنی زمین‌ها چندان مناسب نیست. توقع داشتیم از فدراسیون فوتبال خودمان حداقل بازرسی وجود داشت و در این هتل می‌آمدند و شرایط را بازدید می‌کردند اما متاسفانه این اقدام هم انجام نشده است.

علیپور گفت: فشار AFC هر روز بر فوتبال ایران بیشتر می‌شود و این به هیچ وجه خوب نیست. روزی قدرت فوتبال آسیا بودیم اما با شرایط فعلی و اقدامات عجیب AFC در قبال فوتبال ایران متوجه می شویم که گویا دامنه این محدودیت‌ها برای فوتبال ایران در آینده نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است به فوتبال ملی هم برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج