۱۰۳۶۷۶۳
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار شمخانی به سران خائن منطقه

شمخانی در دیدار نوری المالکی با هشدار به سران خائن و سازشکاری که منافع جهان اسلام و آرمان فلسطین را قربانی امیال زودگذر خود کرده‌اند، گفت: جهان اسلام هرگز اجازه تحقق طرح خائنانه‌ تسلط بر نیل تا فرات را نخواهد داد.

فارس نوشت: شمخانی در دیدار نوری المالکی با هشدار به سران خائن و سازشکاری که منافع جهان اسلام و آرمان فلسطین را قربانی امیال زودگذر خود کرده‌اند، گفت: جهان اسلام هرگز اجازه تحقق طرح خائنانه‌ تسلط بر نیل تا فرات را نخواهد داد.

نوری المالکی رئیس جریان دولت قانون عراق و نخست وزیر اسبق این کشور که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر امروز (دوشنبه) با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه و منطقه‌ای با وی گفت‌وگو کرد.

شمخانی در این دیدار با تبیین راهبرد تفرقه افکنانه و ناامن ساز آمریکا در منطقه، مهم ترین اولویت کشورها برای مقابله با این رویکرد را انسجام و وحدت داخلی و اشتراک مساعی بین کشورهای منطقه خواند.

*ضرورت هوشیاری و انسجام آحاد مردم عراق به ویژه احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های شیعی

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت و پیشرفت عراق درصددند انتخابات آتی در این کشور را به محملی برای ایجاد اختلاف، درگیری و نهایتا ناامنی تبدیل کنند، بر ضرورت حفظ هوشیاری و انسجام آحاد مردم عراق به ویژه احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های شیعی تاکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به تلاش‌های همه جانبه آمریکا برای تضعیف کشورهای منطقه که با هدف حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و تسلط این رژیم جعلی بر کشورهای عربی و اسلامی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با طرح به اصطلاح صلح درصدد تحقق شعار تسلط بر نیل تا فرات است.

*هشدار به سران خائن و سازشکار

وی با هشدار به سران خائن و سازشکاری که منافع جهان اسلام، آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف را قربانی امیال زودگذر و بقای کوتاه مدت خود کرده اند، گفت: جهان اسلام هرگز اجازه تحقق چنین طرح خطرناک و خائنانه‌ای را نخواهد داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان گفت: تردید نداریم خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت و مجاهدت رهروان صدیق این شهیدان، ریشه آمریکا و رژیم صهیونیستی را از منطقه برخواهد کند.

در ادامه این دیدار نوری المالکی طی سخنانی با تمجید از نقش ممتاز جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بر ضرورت اشتراک مساعی ایران و عراق در مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش انسجام در جهان اسلام و جلوگیری از اقداماتی که کیان و هویت کشورهای اسلامی را مخدوش می‌کند، خاطرنشان کرد: همانگونه که با وحدت و مقاومت سایه شوم تروریسم را از عراق و منطقه دور کردیم قادر خواهیم بود با تشریک مساعی کشورهای اسلامی تهدیداتی که قدس شریف و موجودیت فلسطین را هدف گرفته خنثی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ترسیدن فکر کنم دیگه هیچ کشور عربی با اسرائیل رابطه بر قرار نکنه، حتی اونائیم که رابطه دارن قطع رابظه کنن.

    • بدون نام

      مایلیم بدانیم که این جهان اسلام شامل
      ایران و چه کشور دیگری میشود .

    • ۱۲۳۴

      جنابعالی به فکر سکه و دلار باش

    • lمحمد

      ن بابا الان میترسن

    • بدون نام

      طی این ساله شما به اونا خیانت کردید حالا نوبت اوناست چرا ترش میکنید

    • بدون نام

      اقای شمخانی بفکر مردم وگرانی درمملکت جمهوری اسلامی باشید کشورهای منطقه پیشکش لطفا

    • بدون نام

      شمخانی فکر کنم هر کشوری اسایش ورفا مردمش رابخواهد خاین نیست

    • بدون نام

      آقای شمخانی یه هشدار هم به رانت خوران واختلاس گران داخلی بدهید که با اختلاس ورانت خواری سرمایه کلان بدست میاورند وبه دولار وطلا تبدیل کرده واز کشور خارج میکنند وباعث گرانی دولار وتورم میشوند وباعث بدبختی مردم میشوند

    • بدون نام

      شما هشدار دادید و آنها هم از ترس مردند

    • بدون نام

      اونها بفکر مملکت وملت خود هستن و شما بفکر کشورهای دیگه بغیر از ایرانیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج