جاباما
۱۰۳۶۷۸۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تجلیل از یک‌میلیون کهنه سرباز در حضور رهبری

رئیس ستاد اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از برگزاری مراسم ویدئو کنفرانسی تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جنگ تحمیلی در حضور مقام معظم رهبری خبر داد.

خبرآنلاین: نشست کمیته امور رسانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز با حضور «علی‌اصغر جعفری» رئیس ستاد اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، «محمد خُدادی» معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران رسانه‌ها در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این نشست «محمد خُدادی» بااشاره به ابعاد اجتماعی هشت سال دفاع مقدس گفت: باید ابعاد مختلف جنگ تبیین شود؛ همبستگی در جنگ و بعد اقتصادی و ابتکار عمل‌های صورت گرفته شده در دفاع مقدس تنها نمونه‌هایی از موفقیت و دستاوردهای ماست که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

وی بر لزوم فرآورده‌سازی محتواهای مرتبط با دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: فعالیت رسانه‌ای درخصوص دفاع مقدس همانند درباره جنگ، به اطلاعات و عملیات نیاز دارد. پیشنهاد می‌کنم برای یک سال آینده درخصوص دفاع مقدس در بُعد رسانه‌ای زمان‌بندی داشته باشیم و نباید سالگرد دفاع مقدس را مختص به یک هفته بدانیم. رسانه‌ها برای پرداختن به موضوع دفاع مقدس نیاز به اطلاعات محرمانه و سری ندارند، اما باید ارتباط مستقیم و مستمری با آن‌ها ایجاد کرد تا شبهات جنگ را ترسیم کنیم و نحوه واکنش به آن‌ها را تبیین کنیم.

تجلیل از یک‌میلیون کهنه سرباز در حضور رهبری

علی‌اصغر جعفری هم در ادامه این نشست به بالندگی و اثرگذاری حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی بر زندگی جوامع دارند و مردم با زاویه دید رسانه‌ها با مسایل برخورد می‌کنند لذا هرقدر یک مجموعه بتواند نظرها و مبانی خودش را رسانه‌ای کند و هوشمندانه، به‌موقع و دقیق ارائه کند، به همان اندازه اثرگذاری خواهد داشت.

وی فعالیت بدون پیوست رسانه‌ای را بی‌اثر دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و امیدواریم رسانه‌ها با راهبردهای دقیقی که در پیش خواهند گرفت موجب طرح حرف‌های درست و دقیق درخصوص دفاع مقدس باشند. غرب هنوز بعد از سال‌ها پس از جنگ جهانی دوم در حال تولید فیلم و کتاب و تولید محتوا دراین خصوص جنگ است درحالی که ما درباره دفاع مقدس شاهد کم‌کاری هستیم.

جعفری چهلمین سالگرد دفاع مقدس را فرصتی مناسب و تکرار نشدنی برای پرداختن به حماسه‌های ملت ایران دانست و گفت: ۳۱ شهریور از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل می‌شود. اتفاق مهم‌تر این موضوع حضور ویدیوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در این همایش است.

وی در پایان گفت: تجلیل نمادین از خانواده شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، برگزاری نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای دفاع مقدس در ۳۱ استان کشور از ۳۱ شهریور ازجمله دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود؛ اما این برنامه‌ها به‌دلیل شیووع ویروس کرونا بازدید عمومی نخواهند داشت بلکه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای، این نمایشگاه‌ها را به خانه مردم خواهیم برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج