۱۰۳۶۹۰۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

۴ خرید جدید یحیی برای بازی امشب

هواداران سرخ در این روز‌هایی که از پایان لیگ برتر و جام حذفی گذشته، در انتظار رونمایی از خرید‌های جدید تیم‌شان هستند و امشب (اگر پخش بازی به مشکل نخورد) این فرصت را دارند که در لیگ قهرمانان آسیا اولین نمایش پرسپولیس مدل جدید را نظاره‌گر باشند.

روزنامه فرهیختگان: هواداران سرخ در این روزهایی که از پایان لیگ برتر و جام حذفی گذشته، در انتظار رونمایی از خریدهای جدید تیم‌شان هستند و امشب (اگر پخش بازی به مشکل نخورد) این فرصت را دارند که در لیگ قهرمانان آسیا اولین نمایش پرسپولیس مدل جدید را نظاره‌گر باشند. بازیکنان جدید که برخی‌شان در گذشته ستاره بودند و به‌زعم کارشناسان افت کرده‌اند این فرصت را دارند که به ستاره‌های جدید قرمزها تبدیل شوند و باید دید گل‌محمدی می‌تواند از آنها به‌خوبی بازی بگیرد یا خیر.

شجاعی مصدوم نبود اما بازی نمی‌کند

علی شجاعی که یکی از بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیسی‌ها به شمار می‌رود و رقابت زیادی بین سرخابی‌ها برای جذب او هم وجود داشت، در اولین رونمایی از پرسپولیس یحیی نمی‌تواند نقشی در تیم ایفا کند و حتی نامش در این بازی به‌عنوان بازیکن ذخیره هم دیده نمی‌شود. البته این بازیکن مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد و عدم‌حضورش در دیدار مقابل التعاون به مشکلات بدنی او مربوط می‌شود.

یکی از همراهان پرسپولیس در قطر در این رابطه به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «شجاعی از زمان حضورش در نساجی دچار یک مصدومیت بود و این مشکل با تلاش پزشکان پرسپولیس رفع شد و ظرف چند روز گذشته در اختیار کادرفنی قرار گرفت، اما با توجه به اینکه او در تمرینات اخیر شرکت نداشت و از لحاظ بدنی هم با افت مواجه بود، تصمیم کادرفنی بر این بود که او فعلا با بدنساز تیم به‌صورت اختصاصی تمرین کند تا خیلی زود بتواند خودش را به سایر بازیکنان برساند.» به همین دلایل خرید جوان سرخ‌ها در بازی برابر التعاون غایب خواهد بود و با توجه به فاصله اندک تا برگزاری دیدار دوم برابر التعاون، بعید است که او در بازی دوم هم بتواند به یحیی کمک کند.

امکانات جالب ورزشگاه و بازدید یحیی

دیروز بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی کنفرانس خبری پیش از بازی با التعاون را در سالن کنفرانس محل برگزاری بازی برگزار کرد به‌همراه نمایندگان AFC راهی زمین ورزشگاه شهر آموزش شد تا از شرایط چمن و امکانات این ورزشگاه بازدید کند.

هرچند یکشنبه‌شب داوود فنایی مربی دروازه‌بانان به همراه حمید مطهری دستیار اول گل‌محمدی از ورزشگاه محل برگزاری دیدار با التعاون بازدید کرده بودند، اما سرمربی سرخ‌ها هم به‌دلیل حضور در ورزشگاه، خواهان بازدید از زمین ورزشگاه شد. در این بازدید گل‌محمدی امکاناتی نظیر فن‌کوئل‌های تهویه هوا و صندلی‌های علامتگذاری شده را مشاهده کرد و از امکانات این ورزشگاه و اقداماتی که برای شرایط کرونایی درنظر گرفته بودند به‌شدت استقبال کرد.

گفتنی است قطری‌ها حتی در تونل پیش از ورود بازیکنان به زمین مسابقه هم برچسب‌هایی نصب کرده‌اند تا جایگاه بازیکنان با رعایت فاصله اجتماعی مشخص شود.

حرکت سروش سوژه پرسپولیسی‌ها شد

دیروز از قطر خبر رسید که سروش رفیعی بازیکن تیم سپاهان اصفهان به‌دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و خروج از هتل برای دیدار با یکی از دوستانش با جریمه‌هایی از سوی AFC مواجه شده است. این خبر خیلی زود به گوش پرسپولیسی‌هایی رسید که در همان هتل محل اقامت سپاهانی‌ها حضور دارند و به سوژه بازیکنان این تیم تبدیل شده بود.

پرسپولیسی‌ها که در گفت‌وگو با تهران از اقدامات بازدارنده مسئولان هتل برای خروج بازیکنان و عوامل تیم‌ها گلایه و ادعا می‌کنند که این سختگیری‌ها آنقدر زیاد است که حتی خروج از هتل به‌صورت مخفیانه هم امکان‌پذیر نیست، بعد از شنیدن خبر خروج رفیعی از هتل این موضوع را به سوژه خود تبدیل کرده و به شوخی می‌گفتند که باید از این بازیکن راه‌های فرار از هتل را سوال کنند!

رونمایی از پرسپولیس آسیایی یحیی

یحیی گل‌محمدی برای اولین بار است که در بازی لیگ قهرمانان آسیای این فصل روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند و به همین دلیل بسیار علاقه‌مند است با تجربیاتی که در مربیگری کسب کرده بتواند نتایج خوبی در این رقابت‌ها بگیرد و علاوه‌بر دریافت مجوز صعود از گروه، شانس خود را برای رساندن پرسپولیس به مراحل بالاتر این رقابت‌ها امتحان کند. هرچند گل‌محمدی برای حضور در این رقابت‌ها مشکلاتی هم داشته که مهم‌ترین آنها در فصل نقل‌وانتقالات رقم خورد و سرخ‌ها بعد از جدایی علیپور و ترابی، با ۷ بازیکن جدید به توافق رسیدند و در فاصله کمتر از ۲ هفته تا شروع بازی‌ها این نفرات را به تمرینات خود اضافه کردند.

شاید برای گل‌محمدی بیشترین موضوعی که در این روزها اهمیت داشت، رساندن بازیکنان جدید به شرایط خوب آمادگی، نزدیک کردن آنها به تفکرات خودش و هماهنگی‌شان با سایر بازیکنان پرسپولیس بوده و البته خیلی خوشبینانه است اگر بگوییم که او توانسته از پس تمام این موارد بربیاید و به‌نظر می‌رسد که او فرصت بیشتری برای پیاده کردن تفکرات جدیدش در تیم نیاز داشته باشد.

با این اوصاف رقابت‌های آسیایی جای آزمون و خطا نیست و او خوب می‌داند که برای رضایت هواداران باید تنها به پیروزی فکر کند و صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا.

با اینکه طی روزهای گذشته برخی‌ها از احتمال چیدمان ۲-۵-۳ توسط یحیی در پرسپولیس خبر می‌دادند اما طبق شنیده‌های «فرهیختگان» تیم یحیی در این بازی هم ۲-۴-۴ به میدان می‌رود و ترکیب احتمالی این تیم هم به شکل زیر است:

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر. نکته این ترکیب هم نیمکت‌نشین شدن دوباره رادوشوویچ است که امیدوار بود بعد از خروج بیرانوند به گلر اول تبدیل شود.

البته از قطر خبر می‌رسد که آمادگی آرمان رمضانی، یحیی را به فکر برده تا از او در ترکیب اصلی استفاده کند که اگر این اتفاق بیفتد باید شاهد نیمکت‌نشینی پهلوان و حضور امیری در یک خط عقب‌تر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله همه تیم های ایرانی موفق باشن و یه فینال کاملا ایرانی رو در آخر شاهد باشیم .... آمین

      پاسخ ها

      • عجب

        تیم های غرب آسیا تا فینال به شرق نمیخورن پس همچین امکانی کلا فراهم نیست!
        از طرفی این تیمها از گروهشون بیان بالا یا لاقل آخر نشن بین 4 تا ،فینال پیشکش

    • مهدیارپارسامهر.

      تیم های ایرانی فقط زنگ تفریح تیم های عربستانی هستند وبس...اصن ف تبال بلدنیستن..بزن زیرش یاعلی ازتومدد که نشدفوتبال ایرانی.خجالت اوره اسم تیم ایرانی روبیاری جلوی عربستان.

    • بدون نام

      به امید برد ارتش سرخیا

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      میبریمشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج