۱۰۳۶۹۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تقویت خط حمله پورتو؛ طارمی، دایی نمی‌شود

انتقال مهدی طارمی به پورتو علاوه بر اینکه قدرت این تیم را در خط حمله افزایش داده باعث شده قهرمان پرتغال هواداران بیشتری داشته باشد.

روزنامه ایران ورزشی: انتقال مهدی طارمی به پورتو علاوه بر اینکه قدرت این تیم را در خط حمله افزایش داده باعث شده قهرمان پرتغال هواداران بیشتری داشته باشد. مهاجم ملی‌پوش ایرانی هفته‌ها پیش از حضورش در پورتو، تیتر اصلی رسانه‌های پرتغالی بود.

از زمان مطرح شدن نام طارمی به‌عنوان گزینه پورتو، هواداران پرشمار این ستاره خط حمله ریوآوه در فصل گذشته، تبدیل به بخشی از طرفداران قهرمان سابق اروپا شده‌اند.

رسانه پرتغالی bolanarede در گزارشی در مورد تیم پورتو و خریدهای این باشگاه بار دیگر به اهمیت جذب طارمی برای این باشگاه اشاره کرده است: «گاهی مهم است به‌دنبال راه‌های جدید برای رسیدن به اوج بوده و به آنچه به دست آورده‌اید راضی نباشید. باشگاهی که در این زمینه می‌تواند الگو باشد اف‌سی‌پورتو است. آنها نمی‌خواهند به قهرمانی در لیگ پرتغال رضایت بدهند و اهداف دیگری برای خود تعریف کرده‌اند. در حال حاضر هدف این باشگاه پیشرفت در سطح شبکه‌های اجتماعی است.

اگر شخصی باشد که این موضوع را درک کند، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم است که می‌داند رسیدن به هدف چقدر دشوار است. او در پایان رقابت‌های لیگ پرتغال بلافاصله دستور استخدام مهدی طارمی را داد و این بازیکن از همان ساعت اول حضور نقش خود را به‌خوبی انجام داد. در ۲۴ ساعت از زمان حضور طارمی در اینستاگرام پورتو ۳۰هزار دنبال‌کننده جدید دریافت کرد که این یک رکورد ویژه برای قهرمان پرتغال است.»

یادمان هست که ستاره‌های ایرانی مثل علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و خیلی‌های دیگر معمولاً به‌خاطر نداشتن حمایت رسانه‌ای و هواداری، قریب به اتفاق اوقات پشت بازیکنان اروپایی ماندند اما حالا همین موضوع تبدیل به نقطه قوت بازیکنان ایرانی شده است. هواداران طارمی به لطف فضای اینترنتی می‌توانند او را در پرتغال هم همراهی کنند. طارمی از این نظر نسبت به تمامی خریدهای پورتو برتر است، ضمن اینکه در بین ستاره‌های تیم نیز تنها په‌په به‌خاطر کاپیتانی در تیم ملی پرتغال و بازی در رئال‌مادرید از او جلوتر است.

مهاجم تیم ملی ایران می‌تواند با اتکا به پشتوانه هوادارانی که دارد راحت‌تر در ترکیب تیم پورتو بازی کند.

این اتفاق نه‌تنها طارمی بلکه برای دیگر لژیونرهای ایرانی نیز می‌تواند رخ بدهد و شاید دیگر ستاره‌های ایرانی در رقابت مهم ناعادلانه پشت خط بازیکنان متوسط اروپایی نمانند؛ اتفاقی که سال‌ها قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای علی دایی رخ نداد اما بعید است مهدی طارمی و لژیونرهای فعلی چنین اتفاق تلخی را تجربه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج