جاباما
۱۰۳۶۹۳۸
۳ نظر
۵۰۲۱
۳ نظر
۵۰۲۱
پ

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

در جریان تولد ۳۵ سالگی ماریو، شرکت نینتندو بازی دیجیتالی Super Mario Bros. ۳۵ را برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ معرفی کرد.

برترین‌ها: در جریان تولد ۳۵ سالگی ماریو، شرکت نینتندو بازی دیجیتالی Super Mario Bros. ۳۵ را برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ معرفی کرد.

فکر کردن به سن این بازی قطعا به شما حس پیری خاصی می‌دهد، به خصوص اگر از ابتدا همراه آن بوده باشید. نینتندو به مناسبت این جشن تولد سی و پنج سالگی در نظر دارد تعداد زیادی بازی برای انتشار برای سوییچ و همینطور یک دسته بازی آپدیت شده معرفی کند.

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

همانگونه که انتظار می‌رود، یکی از این بازی‌ها Super Mario ۳D All-Stars است، که شامل تحسین برانگیز‌ترین بازی‌های سری ماریو به همراه یک بتل رویال ماریو است. همینطور اسباب بازی Mario Kart میز برای کل اعضای خانواده ارائه می‌شود، به این شرط که مراقب گربه‌های خود در خانه باشید. به نظر می‌رسد که اگر اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ را داشته باشید، وسیله دیگری برای گیمینگ نیز در راه است.

بازی‌های ماریو در دو حالت دو بعدی و سه بعدی همانطور که قبلا در رویداد نینتندو دایرکت معرفی شده بودند، قبل از بهار ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد. اکثر این بازی‌ها نسخه‌های به روز شده از بازی‌های ماریو برای نینتندو ۶۴ یا Wii U هستند. اما با این حال نینتندو راه و روش خلاقانه خود را برای نوآوری و جذابیت در آن‌ها را حفظ کرده است.

همینطور جا دارد تا یادآوری کنیم سری Super Mario Maker ۲ یکی از پرفروش‌ترین‌ها در آمریکا بوده است.

از این جهت که این اتفاق و عرضه این پکیج صرفا برای جشن تولد سوپر ماریو رخ می‌دهد، برخی بازی‌ها و محصولات ارائه شده دارای مدت زمان خاصی برای عرضه هستند، در نتیجه این بازه زمانی را از دست ندهید.

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

Super Mario ۳D All-Stars:

این بسته بازی شامل Super Mario ۶۴، Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy است. باید دقت داشته باشید که این سه بازی بازسازی تمام عیار نشده‌اند، اما برخی قسمت‌های آن‌ها ارتقا یافته و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه شده است.

به طور مثال تغییرات در Super Mario ۶۴ شامل ارتقای رزولوشن، تغییر در کنترلر‌ها و همچنین توانایی انتخاب موسیقی مورد علاقه در طول بازی است.

در بازی Super Mario Sunshine نیز تغییرات کنترلر و انتخاب موزیک مورد علاقه لحاظ شده است. همچنین حالا می‌توانید بازی را با ابعاد ۱۶:۹ بازی کنید.

در بازی Super Mario Galaxy هم رزولوشن تا حدود بالایی ارتقا یافته است. اما یکی از بازی‌هایی که در این پکیج وجود ندارد، Super Mario Galaxy ۲ است که هواداران سرسخت این بازی را تا حدودی ناامید کرده است. البته تعجبی نمیکنیم اگر این بازی در نهایت برای سوییچ منتشر شود.

پکیج Super Mario ۳D All-Stars را می‌توانید از الان سفارش دهید، زیرا بازی قرار است ۲۸ شهریور ماه برای نینتندو سوییچ عرضه شود، اما مدت زمان فروش آن فقط ۶ ماه خواهد بود. این بازه زمانی فروش نه فقط شامل نسخه‌های فیزیکی بلکه شامل نسخه‌های دیجیتال نیز خواهد بود.

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

Super Mario ۳D World + Bowser's Fury:

نسخه به روز شده Super Mario ۳D World + Bowser's Fury که برای Wii U منتشر شده بود نیز به مناسبت این تولد عرضه خواهد شد. این نسخه شامل محتوای اضافه و بازی‌های دونفره آنلاین در مقایسه با نسخه پیشین است که در نهایت ۲۴ بهمن ماه برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. همینطور فیگور‌های Cat Mario و Cat Amiibo در کنار این بازی عرضه می‌شوند که می‌توانید از حالا پیش‌خرید کنید.

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

Super Mario Bros. ۳۵:

آیا نینتندو Super Mario Bros رو تبدیل به بتل رویال کرده است؟ بله، همینطور است. اما این نسخه فقط از ۱۰ مهر ماه امسال تا ۱۱ فروردین سال آینده در دسترس است. در Super Mario Bros. ۳۵ باید تا کشته شدن آخرین ماریو در زمین زنده بمانید تا برنده شوید. همچنان که دشمنانتان را شکست می‌دهید، زمان بیشتری برای شکست سایر دشمنانتان کسب می‌کنید. برای این بازی نیاز دارید تا اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ داشته باشید.

Game and Watch: Super Mario Bros

یکی از دستگاه‌های گیمینگ قدیمی نینتندو Game & Watch نام داشت که دستگاهی بسیار ابتدایی و دستی بود. این دستگاه با نسخه به روز شده Super Mario Bros هم برگشته است که در آن می‌توانید نسخه اولیه بازی سوپر ماریو را بازی کنید. این دستگاه همچنین یک بازی توپ ساده نیز دارد و میتواند به عنوان ساعت هم کار کند، و بین هر بار شارژ کردن هم حدود هشت ساعت کار می‌کند. این دستگاه از ۲۳ آبان ماه با قیمت ۵۰ دلار فروخته خواهد شد. پیش فروش آن نیز خیلی زود آغاز می‌شود.

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

Mario Kart Live: Home Circuit :

یکی از عجیب‌ترین بخش‌های این خبر حضور Mario Kart Live: Home Circuit بود که در آن شما می‌توانید ماشین‌های کوچک واقعی را با دستگاه نینتندو سوییچ خود به حرکت درآورید و یک پیست خانگی درست کنید. شما می‌توانید همزمان با ۳ بازیکن دیگر نیز مسابقه دهید، همچنین می‌توانید در بازی با برنده شدن در مسابقات کارتینگ، ملزومات مختلفی آنلاک کنید. این بخش نیز از ۲۳ مهر ماه در دسترس خواهد بود و ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. بازیکنانی که شمارا همراهی می‌کنند باید ماشین شخصی خود را همراه داشته باشند. همینطور که در تصویر بالا می‌بینید، می‌توانید بسیار خلاقانه با هر چیزی در خانه برای خودتان پیست بسازید و از بازی لذت ببرید.

تریلر بازی Super Mario Bros. ۳۵

بازی Super Mario Bros. ۳۵ از تاریخ ۱۰ مهر ماه (یک اکتبر) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و تنها تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ (۳۱ مارس ۲۰۲۱) در دسترس کاربران قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی بازی Super Mario Bros. ۳۵ را در زومجی تماشا کنید:

درباره سوپر ماریو؛ قارچ‌خورِ خاطره‌انگیز

منبع: gamespot , بازی آنلاین و فارنت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من عاشق این بازی هستم، آهنگش رو که دوباره بعد از ده پونزده سال شنیدم احساس نشاط کردم، با اینکه خیلی سادست ولی خیلی دلنشینه.
      الان فقط میخوام یه دسته دستم باشه سوپرماریو بازی کنم

    • بدون نام

      یادش بخیر

    • شهاب

      یاد صبحای تابستون دهه هفتاد بخیر وقتی از خواب بیدار میشدیم یه راست میرفتیم سراغ بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج