۱۰۳۷۱۳۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

دنبال نهادی برای تولیت شبکه‌های اجتماعی هستیم

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که اساسا آیا شما مخالف فیلترینگ هستید، گفت: من مخالفتی با این موضوع را اعلام نکردم و اعتقاد دارم که فضای مجازی باید ساماندهی شود.

انتخاب: نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که اساسا آیا شما مخالف فیلترینگ هستید، گفت: من مخالفتی با این موضوع را اعلام نکردم و اعتقاد دارم که فضای مجازی باید ساماندهی شود.

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز دستگاهی تولیت مدیریت و ساماندهی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را نپذیرفته است.

اسماعیل حسین‌زهی درباره چرایی عدم رفع فیلتر توئیتر با توجه به فعالیت مقامات و مسئولان رسمی در این شبکه‌های اجتماعی، گفت: همکاران ما در مجلس شورای اسلامی دنبال آن هستند که یک ساماندهی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنند. البته الان دنبال آن هستند که نهاد یا دستگاه تولیت این ساماندهی را عهده‌دار شوند که فعلا دستگاهی این تولیت را قبول نکرده است.

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا موافق رفع فیلترینگ توئیتر هستید، گفت: واقعا نمی‌دانم درباره این مساله چه بگویم! به هرحال ما امروز در یک جامعه پویا زندگی می‌کنیم و بهتر است درباره این مسائل بهترین تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی همچنین در واکنش به این موضوع که حذف احتمالی شبکه‌های اجتماعی از طریق فیلترینگ یا اینترنت ملی بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی را جدا تهدید می‌کند، تصریح کرد: قطعا همکاران ما در مجلس برای هر تصمیمی درباره فیلترینگ یا ایجاد شبکه ملی اینترنتی از نظر کارشناسان و خبرگان این امر استفاده خواهند کرد تا خدایی ناکرده، کسی از این مساله متضرر نشود.

حسین‌زهی همچنین در واکنش به این موضوع که حذف شبکه‌های اجتماعی سیستم رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی کشور را نیز آسیب‌پذیر خواهد کرد، گفت: تمامی این مسائل قبل از هر اقدامی بررسی خواهد شد و امیدوارم بهترین تصمیمات در این زمینه اتخاذ شود.

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که اساسا آیا شما مخالف فیلترینگ هستید، گفت: من مخالفتی با این موضوع را اعلام نکردم و اعتقاد دارم که فضای مجازی باید ساماندهی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ساماندهی فضای مجازی به معنای نظارت بیشتر بر کاربران خواهد بود، اظهار کرد: من فکر می‌کنم که باید اجازه بدهیم و ببینیم که همکاران در مجلس چه راهکاری را برای ساماندهی فضای مجازی ارائه می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینایی هم که کسی علاقه مندنیست همش چرت هستش

    • بدون نام

      ماشالله ماشالله ، دست به طلا بزنید سنگ میشه ، هیچ حرکت و فکری نکنید بهتره .

    • اردشیر

      جز سانسور و فیلتر چه کار بلدید؟ تو نماینده من نیستی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج