جاباما
۱۰۳۷۳۲۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شیخ آمد، استقلالی‌ها نفس راحت کشیدند

به جرأت می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاروان استقلال در دوحه، نرسیدن شیخ دیاباته بود؛ آقای گل رقابت‌های لیگ برتر که بدون شک حضورش مقابل حریفان عراقی و عربستانی می‌تواند کمک حال آبی‌پوشان شود.

خبرورزشی: به جرأت می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاروان استقلال در دوحه، نرسیدن شیخ دیاباته بود؛ آقای گل رقابت‌های لیگ برتر که بدون شک حضورش مقابل حریفان عراقی و عربستانی می‌تواند کمک حال آبی‌پوشان شود.

شرایط به معنای واقعی کلمه در قطر نه تنها برای نمایندگان ایران بلکه برای همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از بابت رفت‌وآمد دشوار است. حالا دیگر به جرئت می‌توان گفت غیر از حضور در تمرینات و مسابقات، بازیکنان و مربیان استقلال تحت هیچ شرایط دیگری حق خارج شدن از هتل محل اقامت خود را ندارند و در صورت انجام چنین کاری، سر و کار آبی‌ها (و البته بازیکنان و مربیان سایر تیم‌ها) با مأموران پلیس قطر است که بر سر ماجرای کرونا با کسی شوخی ندارند.

خیال همه راحت شد

به جرأت می‌توان گفت یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاروان استقلال در دوحه، نرسیدن شیخ دیاباته بود؛ آقای گل رقابت‌های لیگ برتر که بدون شک حضورش مقابل حریفان عراقی و عربستانی می‌تواند کمک حال آبی‌پوشان شود. البته این دغدغه بالاخره مرتفع شده و دیاباته بامداد سه‌شنبه به قطر آمد تا همه استقلالی‌ها نفس راحتی بکشند. شیخ پس از وارد شدن به فرودگاه دوحه ابتدا تست کرونا داد و پس از آن با اتومبیلی مخصوص او را به هتل محل اقامت آبی‌پوشان آوردند تا دوران قرنطینه ۲۴ ساعته خود را آغاز کند. اگر جواب آزمایش او منفی باشد، از صبح امروز می‌تواند کنار سایر استقلالی‌ها قرار بگیرد.

ملاقات فقط در لابی

اگرچه نمایندگان ایران همگی در یک هتل اسکان پیدا کرده‌اند ولی با توجه به بزرگ بودن هتل و البته قوانین بسیار سختگیرانه‌ای که پیرامون کرونا اتخاذ شده، ملاقات آن‌ها با یکدیگر فوق العاده محدود و گاهی اوقات حتی غیرممکن است! زمان استفاده از امکانات باشگاه بدنسازی هم طوری تنظیم شده تا در هر نوبت فقط یک تیم داخل مجموعه بدنسازی باشد. در واقع ملاقات استقلالی‌ها با همتایان پرسپولیسی خود و سایر تیم‌های ایرانی فقط در لحظات قبل از برگزاری تمرین به مدتی کوتاه در لابی میسر است. تازه این اتفاق هم فقط در صورتی می‌افتد که زمان برگزاری تمرینات تاکتیکی آن‌ها یکسان باشد و به اتفاق یکدیگر از درب هتل خارج شده و سوار اتوبوس‌ها شوند!

تأیید حرف‌های پیروانی

افشین پیروانی چند روز قبل به شدت از نحوه میزبانی قطر انتقاد کرد و کیفیت کار آن‌ها را زیر سؤال برد. تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضای کاروان استقلال نیز پس از خواندن مصاحبه سرپرست پرسپولیس، کاملاً با او موافق بودند و تأکید داشتند که قطری‌ها حداقل در مورد نمایندگان ایران به معنای واقعی کلمه ضعیف عمل کرده‌اند و تا اینجای کار اصلاً نتوانسته‌اند نمره قبولی بگیرند.

تمرین در دانشگاه

محل تمرین تاکتیکی استقلال در واقع مجموعه ورزشی متعلق به یکی از دانشگاه‌های قطر است. استقلالی‌ها فقط از زمین چمن آن استفاده می‌کنند ولی امکانات ورزشی دیگری نیز در آن واقع شده که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا، تقریباً می‌توان گفت همه آن‌ها در این روز‌ها بلااستفاده مانده است.

زندانیان طبقه پنجم

از قبل مشخص شده بود که هر کدام از تیم‌های ایرانی یک طبقه هتل را به خود اختصاص خواهند داد ولی شاید برایتان جالب توجه باشد که بدانید تردد اعضای کاروان هر کدام از این تیم‌ها داخل سایر طبقات به نوعی محترمانه ممنوع شده است! تمام بازیکنان، مربیان و افراد حاضر در مجموعه استقلال کارت الکترونیکی در اختیار دارند که حکم کلید اتاق‌هایشان را دارد. البته این کارت‌ها برای سوار شدن به آسانسور هم باید همراه نفرات باشد. برنامه‌ریزی آسانسور‌ها به گونه‌ای شده که استقلالی‌ها پس از خارج شدن از اتاق‌های‌شان در طبقه پنجم هتل، سوار آسانسور می‌شوند و کارت خودشان را مقابل سنسور آن می‌گیرند.

پس از آن آسانسور مستقیم و بدون توقف در طبقه دیگری، مسافرانش را به لابی می‌رساند. این حکایت هنگام بازگشت به اتاق نیز تکرار می‌شود و استقلالی‌ها پس از وارد شدن به آسانسور در لابی و قرار دادن کارت مقابل سنسور، بدون اینکه اختیاری داشته باشند، مستقیم راهی طبقه پنجم می‌شوند و نمی‌توانند در طبقه دیگری پیاده شوند. به این ترتیب همه آن‌ها به نوعی در طبقه پنجم هتل محل اقامت‌شان زندانی هستند. البته سایر نمایندگان ایران نیز دقیقاً شرایطی مشابه دارند. شهر خودرو در طبقه دوم قرار دارد، سپاهان ساکن طبقه سوم بوده و پرسپولیس نیز مسافر طبقه چهارم است.

مسدود شدن راه پله

تردد مسافران هتل ازدان پالاس از راه پله نیز به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا ممنوع است و فقط برخی از کارکنان هتل اجازه استفاده دارند. طی روز‌های گذشته بازیکنان استقلال بار‌ها شاهد بودند که درب راه‌پله بسته بود و تردد از آن غیرممکن. این تصمیم بدان جهت اتخاذ شده که مسافران هیچ‌یک از طبقات نتوانند با افراد ساکن در طبقه‌های دیگر ارتباط داشته باشند.

حکومت نظامی

علاوه بر اینکه تعداد قابل ملاحظه‌ای پلیس مقابل درب ورودی هتل حضور دارند، از سر کوچه هم همه چیز در کنترل مأموران قرار گرفته و هیچ‌کس بدون در اختیار داشتن آی‌دی کارت مربوط به لیگ قهرمانان نمی‌تواند وارد هتل محل اقامت نمایندگان کشورمان شود. این مسئله پیرامون هتل مذکور به مراتب جدی‌تر از سایر هتل‌هایی است که درگیر لیگ قهرمانان شده‌اند، چون ایرانیان مقیم قطر همواره برای دیدن بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس در سالیان گذشته هنگام سفر آن‌ها خود را به محل اقامت سرخابی‌ها می‌رساندند ولی چنین قوانین سفت و سختی اتخاذ شده تا هیچ‌کس نتواند نزدیک تیم‌های ایرانی شود. درواقع می‌توان این‌طور گفت که ملاقات ایرانی‌ها با چهره‌های مورد علاقه‌شان غیرممکن شده است.

تردد ۳ متری!

شاید برایتان باورپذیر نباشد ولی هیچ‌یک از بازیکنان و مربیان استقلال (و البته سایر نمایندگان کشورمان) حتی حق ندارند در کوچه هتل قدم بزنند! آن‌ها فقط در بهترین شرایط می‌توانند تا مقابل درب اصلی هتل بیایند و به اندازه سه متر از آن فاصله بگیرند، چون در شعاع سه متری هتل، نرده قرار داده شده و پلیس هم به صورت ۲۴ ساعته نگهبانی می‌دهد تا کسی وارد یا خارج نشود.

ملاقات با همبازیان سابق

تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان هم‌اکنون در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زنند ولی حتی آن‌ها هم برای ملاقات با رفقای خودشان در تیم‌های ایرانی دچار قوانین بسیار سفت و سخت هستند به همین خاطر تا شامگاه دوشنبه هیچ‌یک از آن‌ها به هتل محل اقامت ایرانی‌ها نیامده بودند.

نامه اعتراض

استقلالی‌ها بابت کیفیت امکانات و غذای هتل به شدت شاکی هستند و این مسئله را در قالب یک نامه اعتراض‌آمیز به صورت رسمی با عوامل برگزاری مسابقات مطرح کرده‌اند. نماینده کنفدراسیون دوشنبه‌شب در گفتگو با مقامات باشگاه استقلال قول داد مسئله را پیگیری می‌کند. البته برخی بازیکنان مدعی بودند امیدی به حل این مشکل با وجود این قول ندارند.

تمرین در محوطه ممنوعه

محل تمرین استقلال به معنای واقعی کلمه برایشان ایزوله می‌شود و کسی حق ورود به آن را ندارد. استقلالی‌ها در حالی وارد زمین چمن می‌شوند که چند مأمور پلیس بیرون درب نگهبانی می‌دهند و اساساً هیچ‌کس حق ندارد حتی از درب اصلی مجموعه ورزشی مورد نظر وارد شود. فقط یک نفر از عوامل کنفدراسیون آن‌هم در فاصله چند متری با زمین قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اس جی

      خوب این که خوبه برای اینکه بازیکنی کرونا نگیره
      ولی باید هتل مجهز تری در اختیار چهار نماینده شایستمون قرار میدادند مخصصوصا پرسپولیس که اعتبار فوتبال ایرانه

    • جواد

      به امید موفقیت تمام تیم های ایرانی در آسیا ،، شهرخودرو،سپاهان،استقلال و به ویژه محبوب من ، پرسپولیس کبیر

    • بدون نام

      استقلال اعتباراسیاهه که بالای سرشماجا دانند استقلال سرمایه ملی ایرانه نصرتی ورضایی هم اعتبارشما

    • علی اس اسی

      ما صعود از گرو ه می خوایم بهانه بی بهانه

    • ح معتمدی

      باسلام، اخه لنگیه عقده ای استقلال ابروی اعتبار ایرانه با دوقهرمانی اسیا دوستاره ی بین المللی وپنج بار فینالیستی نه پرسپولیسیه هیچ واس وپاس تواسیا ویک ستاره ی باشگاهی قلابی برا دلخوشیشون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج