۱۰۳۷۳۸
۲۳ نظر
۵۰۲۴
۲۳ نظر
۵۰۲۴
پ

منفورترین ستاره های هالیوود (۲)

همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و ... مورد نفرت مردم قرار گرفته اند.

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

برترین ها: همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و ... مورد نفرت مردم قرار گرفته اند. در زیر به چند نفر از آنها اشاره کرده ایم:

تیلور سوئیفت

این خواننده و ترانه سرای مستعد و جوان نه تنها با افراد بسیاری در هالیوود دوست بوده، بلکه با ترانه ساختن در مورد آنها میلیون ها دلار پول جمع کرده است! جان مه یر در مورد حرف های نیش دار سوئیفت در ترانه "جان عزیز" می گوید: «اون ترانه حس وحشتناکی بهم داد. من هرگز کاری نکردم که حقم باشه چنین چیزایی راجع به من بگه». همچنین به نظر می رسد که سوئیفت اصلاً جنبه شوخی را نداشته باشد. وقتی تینا فی در مورد شهرت سوئیفت به دوستی با ستاره های هالیوودی شوخی کوچکی با او کرد، سوئیفت در جواب به او گفت: «تو جهنم یه جایی هست مخصوص زنایی که به زنای دیگه کمک نمی کنن.»

مطلب مرتبط:
منفورترین ستاره های هالیوود (2)

شایا لابوف

لابوف که زمانی بچه ستاره هالیوود بود با حرف های بی ادبانه اش بسیاری از مردم را ناراحت و عصبانی کرد. برای مثال او کارگردان فیلم ترانسفورمرز یعنی مایکل بی را با آدولف هیتلر مقایسه کرد و گفت که از دنباله فیلم ترانسفورمرز اصلاً تحت تأثیر قرار نگرفت. لابوف بخاطر شکستگی دستش در تصادف خودرو باعث شد که فیلم به تأخیر بیفتد. لابوف می گوید: «من به مایکل گفتم که خیلی احمقه.» هریسون فورد پس از آنکه شایا لابوف به فیلم های ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه کریستالی او حمله کرد، در مورد او حرف های خوبی نزد. او اخیراً از تئاتر "یتیم ها" بخاطر درگیری با همبازی اش الک بالدوین اخراج شد.

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

لیندزی لوهان

رفتار عجیب و غریب سر صحنه را با بی اعتباری جمع ببندید تا لیندزی بدست آید. این بازیگر آنقدر سابقه بدی دارد که تقریباً هیچ فیلمسازی نمی خواهد با او کار کند. یکی از همبازی های او در موردش می گوید: «لیندزی رفتار بچگانه ای داره. یه روزایی اون جیغ می کشید، داد می زد و گریه می کرد و نقششو خوب بازی نمی کرد.»

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

آنجلینا جولی

از وقتی که آنجلینا و برد با هم آشنا شدند و برد برای رسیدن به آنجلینا زندگی مشترکش با جنیفر آنیستون را بهم زد، نه سال و شش بچه می گذرد! ولی هنوز هم آنجی را یک "شوهر دزد" خطاب می کنند، به خصوص چلسی هندلر، دوست صمیمی آنیستون، که با خطاب کردن آنجلینا با عناوینی همچون "خانه خراب کن" و ... بدنامی آنجلینا در هالیوود را بیشتر کرد. چلسی در مورد او گفته بود: «من طرفدار آنجی نیستم. به نظرم آدم صادقی نیست. ازون زنایی که آدم میخواد همیشه ازش دوری کنه یا مواظب باشه که شوهرش به اون نزدیک نشه.»

جی لنو

پس از کنار رفتن از برنامه The Tonight Show در سال ۲۰۰۹، جی با تحقیر مجری جدید یعنی کونان اوبرایان، بازگشت. این موجب خشم و غضب کمدین های دیگر و طرفداران تیم کونان شد. حالا علیرغم بهترین ریتینگ ها، شبکه NBC به جی لنو فشار می آورد تا زودتر بازنشسته شود و جایش را به جیمی فالون بدهد. بالاخره قانون کارما کار خودش را کرد.

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

اشتون کوچر

زمانی بود که کوچر خاکی ترین و محبوب ترین بازیگر جوان هالیوود بود، ولی از وقتی معلوم شد که او به همسرش دمی مور خیانت کرده و با یک خانم بلوند به نام سارا لیل به سن دیه گو سفر کرده، خانم های بسیاری از او بخاطر شکستن دل دمی متنفر شده اند. یکی از نزدیکان او اینطور می گوید: «خانم ها بخاطر جذابیت و وجهه پسر خوب اشتون همیشه مجذوبش بودند، ولی دیگر خانم ها چنین حسی به او ندارند. هیچ کس آدم خائن را دوست ندارد.»

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

لی ان رایمز

همه خانم رایمز را با صدای زیبا و استعداد شگفت انگیزش می شناختند. ولی این روزها رایمز بخاطر رابطه اش با ادی سیبریان شهرت یافته که این رابطه موجب بهم خوردن زندگی مشترک برندی گلانویل با همسرش و زندگی رایمز با دین شرمت شد. و حالا خانم رایمز که تنها نگرانی اش لباسی است که روز بعد می خواهد بپوشد، از هر لحظه این رابطه لذت می برد و به هیچ کس دیگری اهمیت نمی دهد.

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

کیم کارداشیان و کریس جنر

پس از مراسم ازدواج پر ریخت و پاش ۱۰ میلیون دلار کیم با کریس هامفریز و فقط ۷۲ روز زندگی مشترک با او، طرفداران و دیگر مردم آمریکا در نظرسنجی برگزار شده در نیویورک پست، کیم کارداشیان را پس از کیسی آنتونی، منفورترین زن آمریکا نامیدند. کریس جنر، مادر و مدیر برنامه های کیم هم بخاطر قراردادهای بزرگی که برای حضور هر یک از فرزندانش در برنامه تلویزیونی مشهورشان دریافت کرد به همان اندازه منفور شد.

منفورترین ستاره های هالیوود (2)

آن هاتاوی

این هنرپیشه برنده جایزه اسکار توانست با فروتنی آزاردهنده و وقار اغراق آمیزش در مراسم اسکار که به نظر خیلی ها قلابی و ساختگی بود، دشمنان زیادی بدست آورد. ولی آیا این دلیلی منطقی برای نفرت از اوست؟ شاید هاوارد استرن با این حرف ها در برنامه رادیویی اش به خوبی مطلب را جمع کرد که: «اون خودشو مث هنرپیشه های خوب و دوست داشتنی نشون میده و نفرت داشتن از اون خیلی سرگرم کننده ست.» هاتاوی در پاسخ به این حرف استرن گفته بود: «باید یادمون باشه که تو زندگی برای هر منفی یه مثبت هست و برای هر مثبت یه منفی هست.»

منفورترین ستاره های هالیوود (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saba

      يهو بگو همشون منفورن خودتو راحت كن!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه نمی دونی فقط هنرپیشه های ایرانی خوبن .خانه خراب کن نیستن

    • نوشین

      دلیل نمیشه یکی بدش میاد منفورترین بشن
      مخصوصا آنجلیناو تیلور سوییفت خیلی پر طرفدارن

    • بازیگر

      متوجه هستی داری چی میگی.

    • بدون نام

      چرا هر وقت من میگم که کارداشیان چه فیلمایی پر میکنه سانسور میکنید؟
      مگر باهاش نسبتی دارید؟

    • حمید

      همه بدن ایرانیا خوبن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد در صد راستی را ب زبان اوردید

    • نیما

      واقعاً چجوری دلشون میاد از آن هاتاوی متنفر باشن!!!

      پاسخ ها

      • liana

        !! واقعا

    • بدون نام

      مطالبتون فوق العاده چرند و از روی بغض بود!حالا که چی اینها رو نوشتید.

      پاسخ ها

      • فاطمـ ه

        دی:
        لایک:)

    • بدون نام

      کیم کارداشیان و که راست گفته واقعا متنفرم ازش

    • امید

      واقعا برای نویسنده متاسفم و همین طور برای برترین ها

    • بدون نام

      ادما به تعداد نفرات عقیده و نظر دارند منفورترین در نظر دیگری بهترین است بخصوص که کمی هم کج سلیقه باشد یا کج عقیده باشد اگر بزرگ شد خود را اصلاح می کند

    • علی

      حداقل اگه منبعی هست، منبعتون رو بذارین تا شبه ای بوجود نیاد.

    • samin

      خدایی همشونو راست گفته!!!همه اینا درست که مشهورن و پرطرفدارن اما واقعا آدما ازشون متنفرن، بخصوص خود امریکاییها...می تونین خیلی راحت برین یه سر به نظرهای زیر عکس کاردشیان بزنین...اونوقت متوجه می شین.

    • یغما

      اونیکیارو نمیدونم ولی تیلور اصلا منفور نیس چرا اینجور میگن؟که چی بشه مثلا؟نه اینکه مردم ما همشون خوبن!!!!

      پاسخ ها

      • Fatemeh

        vase ma k aalian !
        D:

    • هموطن

      یکی از قوانین شما برای گذاشتن کامنت پرهیز از افترا ودروغ هستش جالبه که خود نویسنده مقاله چقققققققققققققدر این موضوع رو رعایت کرده آدم تحت تاثیر قرار میگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • کاربر

        بخون رد شو
        بعضی وقتام اصلا نخون و رد شو
        فکرو ذهنتونو درگیر نکنین

    • امید صابری

      واقعا بی بندوباری براشون چیزی نیست

    • زهرا

      در مورد خانواده کارداشیان کاملا درست
      خیلی خودشون رو قوم برتر میدونند انگار
      لبخنداشون سراسر غرور و تکبر

    • مهرتاش

      برد پیت مسخرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج