۱۰۳۷۴۱۳
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

بایدن: ۶۰۰۰آمریکایی در ایران کشته شدند!

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در یک سخنرانی خود به اشتباه به جای استفاده از «عراق» از کشته شدن نظامیان آمریکایی در ایران سخن گفت.

خبرآنلاین: نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در یک سخنرانی خود به اشتباه به جای استفاده از «عراق» از کشته شدن نظامیان آمریکایی در ایران سخن گفت.

به نقل از واشنگتن اگزمینر، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا طی سخنرانی در تامپا ایالت فلوریدا درباره نظامیان کشته شده آمریکایی در عراق و افغانستان گفت: نظامیان آمریکایی که در ایران و افغانستان درگذشته اند، تا امروز، ۶۰۰۰ نفر، ۶۹۲۳ نفر بوده‌اند. تقریباً ۶۹۰۰ تا ۶۹۲۳ نفر نیست زیرا هریک از این فرشتگان از دست رفته، خانواده و جامعه‌ای را پشت سر خود دارند.

بایدن سپس در جمله بعدی در حین سخن گفتن درباره نظامیان زخمی شده آمریکایی در دو کشور عراق و افغانستان،‌ اشتباهش را اصلاح کرد و گفت:‌نظامیان آمریکایی که در عراق و افغانستان زخمی شدند، ۵۳ هزار و ۱۹۲ نفر بودند.

طبق این گزارش، این اولین بار نیست که بایدن گاف‌هایی داده است که موجب شده است که مردم آمریکا درباره وضعیت سلامت روحی و روانی وی دچار شک و شبهه شوند.

گاف های بایدن در سخنرانی ها و مصاحبه ها سبب شده تا ترامپ به او اتهام وارد کند و بگوید او برای عملکرد بهتر مواد مخدر استفاده می کند. موضوعی که با واکنش بایدن نیز روبرو شد و در پاسخ گفت: ترامپ احمق است. این حرف‌ها احمقانه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام,

      برید بابا این اشتباه رو هر کسی ممکنه بکنه iran و iraq کلماتی هستند که بر وزن همند و شباهت به همدیگه دارند بنابراین امکان اشتباه شدن برای هر انسانی وجود دارد

    • یاراحمدی

      آقای جو بایدن توهم مثل ترامپ نفهمی که لقب فرشته به سربازان آمریکایی میدهی آنها تروریست هایی بیش نیستنند چه کسی تایید کرده که فرشته ای مثل یاران شما دائم الخمر باشد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قضاوت با خداست. قضاوت به جای خدا، کفر است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج