۱۰۳۷۴۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامه وزیر ورزش به اینفانتینو برای حق پخش

وزیر ورزش در نامه‌ای به رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به موانعی که در حق پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا برای ایران به وجود آمده، اعتراض کرد.

وزیر ورزش: وزیر ورزش در نامه ای به رییس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به موانعی که در حق پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا برای ایران به وجود آمده، اعتراض کرد.

طی روزهای اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال از عدم ارسال سیگنال حق پخش تلویزیونی بازی های لیگ قهرمانان آسیا به ایران به خاطر تحریم ها خبر داد.

طبق اعلام علی نژاد، علاوه بر اعتراض فدراسیون فوتبال به AFC، وزیر ورزش نیز در نامه ای به رییس فیفا به این اتفاق اعتراض کرده است.

علی نژاد، معاون وزیر ورزش در این باره گفت: همانطور که مطلع شدید AFC در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد به خاطر تحریم های بین المللی امکان پخش رویدادها در ایران وجود ندارد. این اشتباه بزرگی است که می گویند ما دچار تحریم های بین المللی هستیم. تحریم های ما تحریم های یک جانبه آمریکا است و اساسا AFC و آن شرکت مربوطه اجازه ندارند این تحریم های یک جانبه را به سازمان صداوسیمای ایران تعمیم بدهند. این تضییع حقوق میلیون ها مخاطب فوتبال ایران است.

شخص آقای وزیر اعتراض رسمی خود را برای آقای اینفانتینو، رییس فیفا ارسال کرد و همچنین فدراسیون فوتبال به شیخ سلمان اعتراض کرد. کار اشتباه بود و این دخالت سیاست در ورزش به شمار می رود. آن ها اجازه ندارند با حقوق ایران اینطور برخورد کنند. فدراسیون فوتبال به صورت رسمی دنبال حل این موضوع است. صداوسیما نیز به دنبال رایزنی برای رفع موانع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج